Regioklasse B Uitslagen 19e rond en voorspellingen 20e ronde

• Jean United

@ El Presidente

Ik denk dat je ons wel goed hebt samengevat, maar dat gemakkelijke kan ons ook de das omdoen. Ik denk dat ook wij vol aan de bak moeten aankomende zondag om de punten in eigen huis te houden en ongeslagen te blijven daar..

Kortom wordt een leuke wedstrijd en er zullen wat boekjes worden open gedaan over de voorbereiding op deze topper..als we Jeanette moeten geloven..

• El Presidente

Het word een leuk handbal weekend.

Wat gaat Swift Helmond doen ? Is Swift Arnhem gedegradeerd ?

Al met al een hoop leuke dingen.

Iedereen Succes en we spreken elkaar maandag wel weer !

El Presidente

• Jeanette United

Huh boekjes open, Jean?

De ontlading tegen Achilles was inderdaad groot maar dat komt vooral omdat we een moeilijke wedstrijd hadden verwacht en 1 belangrijke basisspeler moesten missen. Dit was de laatste wedstrijd van een hele lastige wedstrijdserie en die zonder puntenverlies doorlopen was al grote winst op zich en dus opluchting. Diep gaan was er nog niet zo bij dat moet zondag gebeuren maar na deze voorbereiding moet dat lukken :) snel weer terug naar de video

• Jeanette United

Nou ja zeg, kom ik speciaal voor jullie uit mijn bunker omdat er te weinig reactie is van mijn kant, ruk ik me los van de video's en dan komt er geen eens een tegenreactie ;)

Ik ben benieuwd of de voorbereiding van 5 dagen afzien op een geheime locatie zijn vruchten heeft afgeworpen EN of V&L2 voor deze wedstrijd de hulp gaat inroepen van hun jeugdspelers die vast in het eerste spelen of toch voldoende vertrouwen hebben in het team dat heel de competitie al speelt……….. Het komt er nu toch op aan dus ik verwacht dat V&L alle registers opentrekt omdat de spelers van het 2e de laatste weken toch geregeld door het oog van de naald zijn kropen OF Jean speelt gewoon 60 minuten ipv 20 :)

• Jean United

Jeanetteke…ruik ik hier enige angst, aangezien dit de 2e keer is dat je impliceert/sneaky probeert te vragen of er spelers van het eerste meedoen??

Wat jij noemt: “door het oog van de naald kruipen”, noemen wij en blijkbaar ook el presidente: “plichtmatig winnen”…

En jean…deze zal gewoon netjes aanwezig zijn zondagmiddag..helaas ben ik geen jeugdspeler meer;)

• insider

V&L 1 speelt zaterdag, dus bij V&L 2 zal iedereen die nog gerechtigd is om mee te spelen oproepen.

Maar ik geef Witte Ster toch de meeste kans, zij komen ook op volle sterkte.