Uitslagen die tot nu toe bekend zijn:
Blerick - Univé/Achilles 29:19
Reehorst - Flexpoint/V&L 2 22:23
Schuytgraaf/Swift 2 - Jupiter '75 22:31
Een absoluut niet verwachte dikke overwinning voor Blerick in deze klasse. Mag ik even vragen die deze jongens in de laatste paar ronden nog even uit deze klasse gaat schieten, want dit schiet niet echt op!! Achilles, wat is in godsnaam gebeurt??
Zoals voorspeld een overwinning voor V&L. We gingen voor de 2 doelpunten verschil, maar een eikel van Reehorst gooide weer roet in het eten op het einde:@! Maar goed 2 punten is dan ook weer mooi meegenomen.
Jupiter hervat de weg naar boven, gelukkig. Mooie uitslag Juupkes.
De voorspellingen voor volgende week:
Univé/Achilles - Schuytgraaf/Swift 2
Jupiter '75 - Wijnandia
Swift H - Blerick
de Gazellen - VHC
ASV UDI '96 - Reehorst
Flexpoint/V&L 2 - Witte Ster '75
Dit is denk ik wel het belangrijkste weekend van deze klasse, want hier gaan we een kampioen het kroontje opzetten of niet natuurlijk.
Voor zover ik voorspellingen kan doen, aangezien er nog geen uitslagen zijn van de andere wedstrijden zal ik deze doen.
Achilles pakt hier gewoonweg de punten. Weet niet wat er met ze aan de hand was gisteren, totale offday?? zeg het me ibubrofen! Achilles is de betere ploeg en gaat voor de overwinning en krijgt deze ook. Swift gaat het nog moeilijk krijgen om niet te degraderen.
Jupiter wint gewoonweg van Wijnandia, wel 2 ploegen die in de 2e helft van de competitie beduidend minder zijn dan in de eerste helft. Maar denk dat de Juupkes net even wat beter zijn met een paar doelpuntjes verschil. Hoop natuurlijk op Wijnandia, onze limburgse vrienden;)! Go Stip!
VHC pakt hier de punten, ook al is de regioploeg hier bezig aan een goed resultaat. vind ze gewoonweg de betere ploeg.
Udi en Reehorst. Twee hele leuke ploegen en denk ik wel mooie wedstrijd. Alhoewel ik toch ga voor de overwinning van Udi, omdat ik verwacht dat zij thuis net wat meer klasse hebben dan Reehorst.
Nou de kraker van deze speelronde en denk ik ook wel van deze hele competitie. Net zoals iedereen op dit forum(denk ik) tip ik ook Witte Ster als winnaar, MAAR V&L thuis is heel wat anders als V&L uit! Dus een verassing zit wel nog in de lucht, aangezien V&L hier hun laatste kansje ziet voor het kampioenschap en het niet schroomt om deze te pakken. Wordt een leuke pot met twee ploegen die aantrekkelijk handbal spelen en graag willen winnen. 60% Witte Ster, 40% V&L!!