Regioklasse B Uitslagen 19e rond en voorspellingen 20e ronde

• Ventje

Op zaterdag 24 en zondag 25 mei organiseerd handbalvereniging VHC vanwege haar 60 jarig jubileum een beachhandbal toernooi op de buitenvelden naast de vaste speelhal.

Op de zaterdag zullen onze dames 2 & 3, en heren 2 spelen op de zondag komen onze vaandelteams aan de beurt.*

De dag wordt feestelijk aangekleed met volop muziek en natuurlijk eet en drankgelegenheid.

Wil je mee doen met je team aan een van deze dagen neem dan contact op. Maar wees er snel bij want de capaciteit is beperkt, en VOL = helaas VOL

Voor vragen kun je altijd mailen (via de site of naar johnnypts@hotmail.com) . Voor overige informatie omtrend ons 60 jarig jubileum neem eens een kijkje op de www.vhchandbal.nl

* Niveau's van onze teams, voor inschrijving op soortgelijk niveau:

Dames 1 Eerste Divisie landelijk

Heren 1 Regioklasse B

Dames 2 Eerste klasse (brabant)

Dames 3 derde klasse c (brabant)

Heren 2 derde klasse d (brabant)

• FreddyH

Afgelopen weekend de thuiswedstrijd tegen Jupiter. Tot aan 10-10 ging het gelijk op. De rust stand was eigenlijk 11-13 maar beide scheidsrechter hadden dit gecorrigeerd tot een 10-13 rust stand. Na rust ging er bij ons (Swift 2) teveel fout en kreeg de rechteropbouwer van Jupiter het op zijn heupen en gooide de een na de andere bal erin. Uiteindelijk was de 22-31 uitslag wat geflatteerd maar wel terecht…

Hier mijn voorspellingen voor het aankomend weekend:

Univé/Achilles - Schuytgraaf/Swift 2

Dit is toch echt een van de laatste mogelijkheden om het lijf te redden, voordat we direct geconfronteerd worden met Swift H en Blerick. Bij ons zal alles moeten kloppen om het Achilles moeilijk te maken. Gelijkspel?

Jupiter '75 - Wijnandia

Makkie voor Jupiter.

Swift H - Blerick

Ik denk dat Blerick hier net aan gaat winnen.

de Gazellen - VHC

Nipte overwinning voor VHC, vind ik toch meer handbal in zitten.

ASV UDI '96 - Reehorst

UDI speelt zich veilig en wint met 2 verschil/

Flexpoint/V&L 2 - Witte Ster '75

De kraker van het seizoen word helemaal niet de kraker van het seizoen. Witte Ster wint makkelijk met 5 a 6 verschil en wordt kampioen.

• Neutrale toeschouwer

Witte Ster zal dit weekend kansloos verliezen!

Denk dat de gewassen piemel dit weekend gestraft gaat worden voor hun competitievervalsing.

• Keeper Achilles

Nog niet eerder de tijd gehad om te reageren…

Wat een drama!!! Een complete off-day van Achilles in Blerick.

Ik moet zeggen dat Blerick goed speelde en het houthakken viel heel erg mee.

Wat ik wel raar vond is dat ze ongeveer 10 min. voor tijd met 6 punten voor wel gingen hakken en provoceren?

Sommige spelers doen het er om en geven je een knipoog en een lach als het bij de scheids. Dat vind ik alleen maar humor. Maar sommige gaan staan schreeuwen bij een geblesseerde speler en bedreigen spelers en onze supporters na de wedstrijd te zullen pakken… Beetje raar!!!

Verder moet ik zeggen dat Blerick gewoon goed speelde en verdient gewonnen heeft! Wij waren niet scherp en misschien waren sommige jongens wel bang voor hun ledematen en speelde daarom met de rem erop.

De scheidsrechter waren overigens ook erg goed en daarom hadden we gewoon vrijuit kunnen en moeten spelen.

Maar ja, hopelijk winnen we nog 2x thuis ( Swift Arnhem en VHC ) en uit bij Wijnandia.

Univé/Achilles - Schuytgraaf/Swift 2 : Achilles.

Jupiter '75 - Wijnandia : Jupiter thuis erg sterk.

Swift H - Blerick : Met een goede scheids wint Swift Helmond hoop ik.

de Gazellen - VHC : Leuke pot, ik gok VHC. Ik hoop Cad2M.

ASV UDI ‘96 - Reehorst : Udi thuis altijd lastig…. Ik denk gewoon UDI ’96

Flexpoint/V&L 2 - Witte Ster '75 : Als VenL wil winnen moeten ze in de 1ste helft al een ruime voorsprong pakken. Anders maken ze geen kans denk ik…

Succes

• CARLOS TNT

Weer veel te lang geleden dat ik hier ben geweest.

Even een samenvatting van de 2 wedstrijden die geweest zijn.

jupiter-blerick

blerick in mij ogen verdient een punt gehaald in eersel. we gingen gewoon door waar we heel 2008 al mee bezig zijn namelijk klote. goede scheidsrechters, slecht jupiter en een super blij blerick :)

swift 2- jupiter:

zelfde verhaal slecht spel, slechter swift 2 schijnbaar.. terecht gewonnen.

ben er zelf niet bijgeweest, maar heb ik van horen zeggen.

we zullen het tegen wijnandia lastig krijgen. voor hun staat nog veel op het spel..

tel daarbij op dat we 2 basisspelers missen door blessures. ikzelf al sinds 2008 half geblesseerd rond loop (maar mij missen ze niet :))

maar stip je gaat toch verliezen :)

Univé/Achilles - Schuytgraaf/Swift 2 : Achilles.

Jupiter '75 - Wijnandia, al gunnen we het stip wel natuurlijk

Swift H - Blerick : swift helmond.

de Gazellen - VHC : VHC

ASV UDI '96 - Reehorst : UDI

Flexpoint/V&L 2 - Witte Ster '75 : WS maakt een einde aan de ongeslagen status van V&L in eigen huis

• De Stip

Net als onze TNT-postbode Carlos…ook ik ben er alweer een hele poos niet geweest…niet hier op het forum én ook niet op het veld.

Ook zal ik geen Juupke komen drinken in Eersel…baal ik stevig van, maar goed…duty calls :-). Laat ik hopen dat “we” gemotiveerd genoeg zijn om de “klote-reeks” van de juupkes (het zijn niet mijn woorden hè!!) door te laten zetten. Maar goed, ik denk dat wij toch aan het kortste eind gaan trekken en het “even” tegen Achilles en Helmond moeten gaan doen…zucht * kreun *steun!!

Nja, eigen schuld, dikke bult dat we zo laag staan. Het is (was) absoluut niet nodig, mits we een goede instelling en wedstrijdvoorbereiding hadden.

Nja…lekker kritiek, van de stuurman op de wal ;-)

Succes allemaal dit weekend…en Jeanette…bedenk je goed…het is een pokke-eind rijden op de platte kar van Geleen naar d'n Piemel…zeker met een paar juupkes teveel op! Succes!!

• arnhem1

@jean & jeanette

Stilte voor de storm???? Al drie dagen geen reactie van beide zijden!!!!!

Is dit de stilte voor de storm of gewoon koude oorlogvoering???

• Jean United

@ Arnhem

Er is weinig te reageren denk ik..en lijkt me..voorspellingen zijn gedaan en stand is bekend..dus ik weet niet wat jij graag nog voor oorlogje wil voeren…anders gooi eens wat hout op het vuur..wie weet..

• Sjonnie 21

Zo de week zit er bijna op, het volgende weekend staat alweer bijna voor de deur, maar bij deze dan toch een reactie. Er is al meer dan genoeg geschreven over de dikke nederlaag van Achilles, maar gelukkig zijn spelers en staf wel zo eerlijk om de hand in eigen boezem te steken en de tegen een compliment te geven. Hulde voor deze reacties!

Dan nu de voorspellingen:

Univé/Achilles - Schuytgraaf/Swift 2

Jupiter '75 - Wijnandia

Swift H - Blerick

de Gazellen - VHC

ASV UDI '96 - Reehorst

Flexpoint/V&L 2 - Witte Ster '75

- Achilles gaat zich revancheren. Al wordt Swift 2 steeds iets beter dus makkelijk zal het niet gaan

- Jupiter houdt de punten thuis, gewoon een betere ploeg (ook met een aantal geblesseerden)

- Swift H houdt de punten in huis (hopelijk volgen ze deze keer wel de voorspellingen, haha)

- Tja, wat moet je nou zeggen van deze ploegen?? Denk toch VHC, maar waar ik dat op baseer?? :)

- Udi houdt de punten in eigen huis en drukt Reehorst steeds verder richting de eerste klasse Oost.

- En daar is de langverwachte topper. Bij de gewassen piemel had V&L niet echt veel in te brengen, maar nu spelen ze thuis. Toch wint WS, hebben een betere ploeg en een beter voorbereide ploeg. Met de platte kar naar huis!!

• arnhem1

@Jean,

Goed dat je reageert, je leeft dus nog tenminste. Ik heb het gevoel dat Jeanette met haar mannen ergens in de buurt van Waalwijk opgesloten zit. Ver weg van de buitenwereld, compleet gefocussed op de trip naar Geleen aankomende zondag. Handbalfilmpjes kijken, trainen, eten, slapen, filmpje kijken, nog een filmpje kijken, slapen, trainen enz. enz.

Normaal gesproken is er altijd wel het een of ander te doen tussen jullie beide, maar nu de directe confrontatie op het spel staat is het plots heel erg stil, dit viel mij gewoon op.

Maar geluukig heb jij nog wel contact met de buitenwereld.