Regioklasse B Uitslagen 19e rond en voorspellingen 20e ronde

• insider

Begint dit gezeur nu weer??????????

• insider

Lijkt me een goede voorbereiding.

• Jean United

@ Arnhem

Haha..jaah jeanette is denk ik aan het analyseren geslagen. Met al dat beeldmateriaal van afgelopen zaterdag heeft ze veel werk;)!

Of ze zitten met de handen in het haar te wachten of Maestro Konitz de jeugdspelers oproept voor naar Aalsmeer te gaan zondag..dat kan natuurlijk ook..kortom..wordt een leuke spannend pot, waarbij er veel op het spel staat. Duss…als jullie je vervelen..zijn van harte welkom voor de 1e, 2e en 3e helft!

• arnhem1

@Jean

Nee helaas wij spelen zondag zelf en komen dan een weekje later naar jullie toe.

@insider

Dit is geen gezeur, als je het hele jaar op het forum actief bent en het komt er nu op aan, moet je jezelf ook laten horen, tenzij dit natuurlijk door allerlei trainingskampen niet kan natuurlijk.

• insider

Maak je borst maar net men komt op volle oorlogssterkte.

• insider

Ik bedoel natuurlijk nat i.p.v. netinsider schreef:

>

> Maak je borst maar net men komt op volle oorlogssterkte.

• Jeanette United

Vanuit een bunker op geheime locatie dan toch maar een reactie voordat de topper weer voorbij is. Ik heb een weekje vrijgenomen van mijn werk en zit nu met zo'n 12 niet onaantrekkelijke mannen in trainingskamp en heb dus de tijd van mijn leven ;) Er is dus zeker geen sprake van koude oorlogsvoering maar juist opperste concentratie en totale afzondering van de buitenwereld. Zoals Jean al eerder zei beginnen we het juist warmer te krijgen nu 9 maart dichterbij komt en zijn de voorspellingen al gedaan. Vanmorgen zijn we gestart met de wedstrijd Reehorst-V&L2 maar helaas is dit geen afspiegeling van de werkelijkheid. Ik verwacht namelijk dat er as zondag een iets andere samenstelling van team zal zijn en dat V&L alle nog speelgerechtigde spelers uit de kast haalt. Daarbij zijn de belangen groot dus wordt dit een wedstrijd op zich. De platte kar staat nog op stal maar dat kan als het nodig is heel snel veranderen.

Ik vraag me af wie Insider is en Arnhem1 ik denk dat hij bedoelde met “begint dat gezeur nu weer” de discussie over onze zogenaamde competitievervalsing aangezwengeld door neutrale toeschouwer (wie dat dan ook mogen zijn). Maar je hebt gelijk door het trainingskamp kan ik minder tijd doorbrengen op dit forum en moet ik al mijn tijd steken in de psychologische voorbereiding van de mannen en het koken van pasta zodat het 3x trainen per dag niet opbreekt :) Maar goed net als Jean heb ik weinig toe te voegen over aankomend weekend en is het afwachten en duimen draaien. We hopen op goede scheidsrechters, een sportieve pot en dat het beste team maar mag winnen en daarna de 3e helft en hopelijk een toost op het aankomend kampioenschap, hhhhhhhhhhmmmmm dat zou mooi zijn!!!!!

• El Presidente

Naar weken te hebben mee gelezen leek het mij ook maar een verstandig om een berichtje te plaasten.

Als eerste maar even mijn voorspelling:

Univé/Achilles - Schuytgraaf/Swift 2

Jupiter '75 - Wijnandia

Swift H - Blerick

de Gazellen - VHC

ASV UDI '96 - Reehorst

Flexpoint/V&L 2 - Witte Ster '75

Dit wordt gewoon een heel leuk handbal weekend.

Achilles pakt hier de punten met een ruime overwinning, de jongens zijn erg gebrand om voor zowel het thuis publiek als voor hun zelf de ongelofelijke misstap van vorige week goed te zetten. 34 - 21

Jupiter wint deze wedstrijd, mits ze scherp aan de wedstrijd beginnen.

Wijnandia krijgt het nog zwaar deze competitie 26 - 21

Ik hoop op Swift Helmond, zijn slecht gestart dit seizoen maar net zoals iedereen hoop ik dat Blerick uit deze competitie zal verdwijnen. Zij zijn geen reclame voor het Handbal 20 - 17

Gazellen pakt hier de punten, thuis spelen ze beter dan uit. 25 - 20

Udi pakt zeer makkelijk de punten en denk met een verschil van 8.

En hun winnen ook de 3e helft !!!! 32 - 24

V&L - de gewassen Piemel: het hele seizoen tip ik Witte Ster als de Kampioen maar heb het rare gevoel dat V&L thuis zal winnen.

Dat team speelt zo makkelijk en volgens mij hebben ze de afgelopen wedstrijden zich behoorlijk lopen sparen voor deze wedstrijd terwijl witte ster toch bv in Apeldoorn behoorlijk diep is moeten gaan.

Maar opzicht lijkt me dit een hele leuke wedstrijd en dat uiteindelijk de beste mag winnen. 28 - 26

• Jean United

@ El Presidente

als jij komt kijken krijg je een Juupke van me:P..alleen al voor het feit dat je ons met (lees: 2) twee doelpunten verschil laat winnen;)!

• El Presidente

Doe me maar een 7 up, ik meen echt wat ik zeg. Ik denk dat jullie gaan winnen.

Toen Witte Ster tegen Achilles Speelde moesten ze diep gaan en de ontlading na de wedstrijd was bij hun erg groot.

maarja, we zullen het Zondag weten.

Succes