Regio klasse B heren; terugblik 17e ronde en voorspellingen 18e ronde

• arnhem1

Zo bijgekomen van een weekendje enerverend handbal. De derby tegen Swift-1 eindigde op een toch wel zeer vermakelijke manier. De scheidsrechters vonden het tijd woren om in de slotfase ook een duit in het zakje te moeten doen en floten voor alles wat los of vast zat. Voor de duidelijkheid: aan twee kanten! Hoewel we de hele wedstrijd voor hadden gestaan gaven we het dan toch nog bijna uit handen en zondagochten waren we dan toch blij met het ene punt.

Hierbij mijn voorspellingen voor het aankomende weekend:

Univé/Achilles - Swift H 23-23

Swift Helmond in vorm en Achilles thuis gewoon een lastige ploeg.

Jupiter '75 - Blerick 28-19

geen commentaar

de Gazellen - Schuytgraaf/Swift 2 17-17

Beide ploegen hebben de punten nodig, verwacht een stevige wedstrijd met weinig doelpunten.

ASV UDI '96 - Wijnandia 27-22

Na de nederlaag in de uitwedstrijd hebben we hier toch wat recht te zetten.

Flexpoint/V&L 2 - VHC 26-26

De reeks kleine overwinningen van V&L-2 kunnen niet door blijven gaan, VHC een redelijk constante ploeg en zal hier met een punt naar huis gaan.

Witte Ster '75 - Reehorst 33-17

geen commentaar

• Jeanette United

He Jean, moet je as zaterdag ook nog aantreden en optreden in Waalwijk? Kom ik je filmen ;) Er valt voor jullie toch nog maar weinig te winnen enkel de eer? Kan alvast wel een oefening zijn tegen onze veelbelovende jeugdspelers :) die je dan 9 maart opnieuw tegenkomt.

• Jean United

Jeannetteke…helaas is Heren 1 voor Jean afgelopen..daar valt voor mij ook geen eer meer te behalen. Eventueel dat ik wel erbij ben, maar ik zal niet spelen..aangezien ik verwacht dat 9 maart een kopie zal worden van onze eerste ontmoeting…hoef je mij niet ècht te vrezen;)!

Maarja..het gaat zeker niet alleen om de eer aankomende zaterdag. Als Tachos verliest en nieuwegein wint dan speelt Tachos degradatiepoule, dus ik denk wel dat het nog ergens voor gaat.

• Jeanette United

Je hebt weer eens helemaal gelijk maar ik ga er stiekem wel een beetje vanuit dat Nieuwegein geen punten gaat pakken MAAR je weet inderdaad maar nooit. Jammer dat je niet meer speelt, had me er al heel wat van voorgesteld ;) maar dan moet ik maar wachten tot 9 maart. Ik ga er niet vanuit dat het een kopie wordt van vorige wedstrijd daar jullie nog alles te winnen hebben en thuis spelen. Het wordt in ieder geval een spannend einde van deze competitie. Eerst morgen maar eens kijken of Tachos zich weet te handhaven in de kampioenspoule en een fatsoenlijke wedstrijd eruit weten te persen :)

• Jean United

Tis maar afwachten! Dat maakt de wedstrijd aankomende zaterdag wel wat leuker voor Tachos ook. Is een goede ploeg, net als V&L..zou voor beiden jammer zijn als die eruit zouden vliegen.

Haha..had je je er al heel wat van voorgesteld?:D Heb tegen jullie ook maar 20 min gespeeld hoor dus vandaar ook de kopie van vorige wedstrijd;) En ik denk ook dat dezelfde winnaar uit de bus komt, aangezien wij met dit slechte spel wel flink tegenstand bieden maar niet de winst zullen pakken. Maar wij thuis is inderdaad een ander verhaal…wie weet verassen we:P!

Ook vroeg wakker trouwens;)

• Jeanette United

Mijn zware werkdagen :) beginnen al om 07.30 uur dus ben ik er vroeg bij, jij trouwens ook!!

Juist omdat je maar 20 min hebt gespeeld, had ik graag wat meer willen zien maar helaas dat feest gaat niet op ;)

Trouwens die underdogpositie stelt mij weinig gerust en die opmerking over verrassen al helemaal niet :)

Je hebt er trouwens voor as zondag wel vertrouwen in terijl me opvalt dat op het forum veel spelers VHC goede kansen geven. Gaan jullie het hier dan toch al laten liggen of wordt 9 maart echt DE wedstrijd van het seizoen??

• FreddyH

Wie weet het volgende:

Als er na de laatste speelronde teams zijn met hetzelfde aantal punten, wordt er dan naar het doelsaldo gekeken of eventueel een promotie of degradatie duel gespeeld?

• Jean United

@ Freddy:

Worden beslissingswedstrijden gespeeld op neutraal terein..

• Jean United

Mijn zware werkdagen beginnen om 8u, half 8 stap ik netjes in de trein..

Haha…helaas je zult het moeten doen met de 20min die je al gezien hebt:) En wie weet speel ik wat meer 9 Maart..we zullen zien..

Jeannetteke je moet toch nou wel onderhand weten dat mijn voorspellingen altijd kloppen ofniet dan;)

Ik kan best begrijpen dat er nu een aantal voorspellingen in ons nadeel worden gedaan, kon ook niet uitblijven gezien ons slechte spel. Ben ook van mening dat zeker een paar ploegen zijn die ons een nederlaag kunnen bezorgen als we niet opletten..maar als ik naar de hele competitie kijk..hebben Jullie en wij de beste kwaliteiten in ons team zitten…en voorzie ik geen problemen…mits wij compleet kunnen aantreden…Ik verwacht dat wij dan gewoon winnen en 9 Maart de wedstrijd moet gaan worden van het seizoen..

• Jeanette United

Aha conducteur……… of op weg naar werk ;)

Ook jouw glazen bol moet toch soms wat onduidelijk worden en barstjes vertonen? Misschien was hij deze week niet in goede staat, ik zou het niet erg vinden :)

Het is nog even afwachten wat de komende twee weken gaan brengen maar ik ben het helemaal met je eens (voor de verandering;) ) dat V&L en Witte Ster de beste ploegen zijn en dat blijkt ook wel uit de stand. Ben alleen wel van mening dat jullie soms wat veel geluk gehad lijken te hebben (Lees: 2/3 punten verschil). Maar ja jullie hebben dan ook geen analyticus en filmopnames ;)

Mag je trouwens niet langer dan 20 minuten spelen of worden jouw kunsten alleen ingezet als de nood heel hoog is als verrassingseffect?