Regio klasse B heren; terugblik 17e ronde en voorspellingen 18e ronde

• Sjonnie 21

Dan geldt de loftrompet welke ik eerder op dag al van stal had gehaald ook voor jou! Jullie gaan niet degraderen en laten uitstekende uitslagen zien de laatste tijd! Komt dat (mede) door de (tijdelijk) terugkeer danwel hulp van enkele ‘routiniers’?

• HandballerxXx

Nee, datkomt niet door de routieners. die hebben tegen jupiter meegespeeld omdat onze linkeropbouwer vermoeid was en onze middenman Tom Heesmans geblesserd is aan zijn enkels. en ik speelde een van de eerste keren 60 min wat niet erg prettig is voor de gewrichten.

• HandballerxXx

die hebben trouwens alleen laatste 5 a 10 min meegedaanom die redens.

en ik denk dat we bij achilles best ruim gaan winnen als je ziet hoe snel we ons vooruit boeken.

• Sjonnie 21

Ik ben benieuwd HandballerxXx. Laat mij, en met mij alle lezers van het forum verrassen!!

• HandballerxXx

Haha ikke niet echt,ik zit nog in de jeugd ik bak er niet veel van bij de heren maar het is fijn om in dit team te handballen we gaan trapsgewijs omhoog en het komt allemaal goed hopen we dan maar, de enigste die wij mischien nog gaan verliezen is witte ster maar de rest winnen we.

• Killer_Bee

Wij (Swift H) gaan natuurlijk wel proberen tegen WS maar wordt heel moeilijk.

Maar we zorgen er wel voor dat we niet afgeslacht worden zoals bij ons thuis( toen we nog in de slechte fase zaten).

Daar kunnen we kijken hoe ver we nu echt zijn.

• Killer_Bee

Voorspellingen 18e ronde:

Univé/Achilles - Swift H

Jupiter '75 - Blerick

de Gazellen - Schuytgraaf/Swift 2

ASV UDI '96 - Wijnandia

Flexpoint/V&L 2 - VHC

Witte Ster '75 - Reehorst

Wij zetten hier ons goede reeks voort en winnen met 2 doelpunten verschil.

Blerick thuis en uit is een groot verschil. Jupiter wint hier met 4 doelpunten verschil.

Gelijk spel.

Udi wint hier met 4 doelpunten verschil.

V&L 2 wint hier nipt met 1 a 2 doelpunten.

WS wint hier dik met ong. 12 doelpunten verschil.

• Sjonnie 21

Misschien ook wel eens aardig om te ‘grasduinen’ over ploegen welke boven hun stand presteren en welke minder goede resultaten laten zien dan het vertoonde spel laat zien.

Swift H is hier een goed voorbeeld van. iedereen vond dat ze te laag op de ranglijst staan en de laatste weken laten ze dat ook zeker zien.

• Student_13

Univé/Achilles - Swift Helmond Mooie wedstrijd, gelijkspel

Jupiter '75- Blerick Als Jupiter zo speelt als tegen Achilles,

rollen ze Blerick op.

CAD2M - Schuytgraaf/Swift 2 CAD2M is thuis sterk, die winnen dus.

ASV Udi '96 - Wijnandia Udi wint

Flexpoint/V & L - VHC Spannende wedstrijd. Als VHC lekker in

de wedstrijd kan komen winnen ze.

Witte Ster '75 - Reehorst Dikke overwinning Witte Ster

• FreddyH

Ik denk niet dat je daarover kunt praten aangezien iedereen van iedereen kan winnen in deze competitie. Wij (Swift 2) hebben thuis bijvoorbeeld van Witte Ster gewonnen en in Geleen bijna voor een stunt kunnen zorgen tegen V&L 2. Als je ziet dat het verschil tussen de nummer 4 VHC en nummer laatst Swift 2 maar 6 punten is en dat daar tussenin 7 ploegen zitten kun je alleen maar zeggen dat elke ploeg (misschien met uitzondering van Witte Ster en V&L 2) niet constant presteerd, of dat het niveau van de ploegen gewoon heel erg dicht bij elkaar ligt.