Regio klasse B heren; terugblik 17e ronde en voorspellingen 18e ronde

• De Stip

hummm…klopt :) . Maar dat went zo snel ;-)

• Bukkum

Univé/Achilles - Swift H

Wordt een spannende wedstrijd. Denk dat Achilles hier toch de overwinning pakt. Als ze hun snelle spel zullen spelen dan heeft Helmond het hier erg moeilijk. Verdedigend is Swift niet heel sterk. Hier profiteren de Apeldoornse mannen van.

Jupiter '75 - Blerick

Duidelijke overwinning voor Jupiter. Alleen thuis hebben de gasten uit Blerick kans om een wedstrijd te winnen. (lees: een stoffenbal zonder hars kan toch niemand mee spelen, alleen de heren uit Blerick zelf)

de Gazellen - Schuytgraaf/Swift 2

De Gazellen zullen absoluut revanche nemen na de laatste wedstrijd tegen Blerick. Ze zullen tot op het bot gemotiveerd zijn omdat dit echt een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen zal zijn. Ik verwacht dat Swift goed tegenstand zal bieden en het de Gazellen knap lastig zal maken. Het zal niet genoeg zijn om de Gazellen te beroven van een overwinning.

ASV UDI '96 - Wijnandia

Udi houdt de puntjes lekker thuis. Ik zie geen enkele reden dat ze de punten inleveren bij Wijnandia.

Flexpoint/V&L 2 - VHC

Duidelijk V&L. Ze zullen een laatste eindsprint moeten zetten om het toch nog spannend te maken met Witte Ster. VHC moet geen probleem zijn voor de mannen van V&L.

Witte Ster '75 - Reehorst

Witte Ster zal de wedstrijd winnen met ruime cijfers verwacht ik. Misschien dat ze al heel voorzichtig de platte wagen uit de schuur moeten halen….

Al met al gaan we een heel spannend eind van de competitie tegemoet. Ben benieuwd wie er uit zullen vliegen…

• HandballerxXx

ja het is inderdaad spannend en inderdaad laten we niet hopen dat het op de laatste wedstrijd uit komt behalve de mannen van blerick en swift arnhem denk ik dat ze eruit vliegen mis reehorst nog maaja voorspellingen altijd onvoorspelbaar gr uit helmond:P

• Keeper Achilles

Hallo allemaal,

Ik zag nog geen reactie uit apeldoorn dus laat ik maar even de tijd nemen een bericht achter te laten…

Achilles - Gewassen piemel

Ik denk dat we in de eerste helft het witte ster goed lastig hebben gemaakt en sterk gespeeld hebben. In de tweede helft startte we slecht en liep de gewassen piemel weg. Dat was de klap die we niet meer te boven kwamen. We konden het conditioneel niet meer bij houden gingen veel fouten maken.

Daarbij bracht witte ster nog 2 frisse spelers (o.a. 2de cirkelloper) die het gewoon even afmaakte. We zijn door eigen fouten een beetje overlopen in de laatste 10 min. en dat is toch jammer.

Jeanette United meld dat Witte Ster niet goed speelde maar ik vond het toch redelijk en goed genoeg.

Maar goed, als Witte Ster ook de slechte wedstrijden wint dan ben je een kampioenen ploeg. Ik vind VenL ook een leuke ploeg maarik gun het de gewassen piemels meer.

Leuke gasten trouwens en een gezellige derde helft! (Die wij als thuis ploeg natuurlijk wel wonnen ;-) )

We moeten volgend jaar maar eens afspreken….

Univé/Achilles - Swift H - Ik denk dat we gewoon winnen.(ook al hebben we daar verloren… dat was nog onze onze mindere periode).

Jupiter '75 - Blerick - Jupiter. Is volgens mij een goeie ploeg die een paar foutjes hebben gemaakt, ze hadden meer punten kunnen hebben.

de Gazellen (ook bekent als CAD2M) - Schuytgraaf/Swift 2 - Een streek derby altijd lastig, ik denk een thuis voordeel voor CAD2M.

ASV UDI '96 - Wijnandia - UDI thuis dat is altijd moeilijk, en onze vriendjes dus UDI.

Flexpoint/V&L 2 - VHC - Voor ons is het gunstig als VHC verliest. Witte Ster staat

toch nog 2 punten op VenL. Dus VenL.

Witte Ster '75 - Reehorst - Reehorst kan beter niet gaan… Worden helemaal lek geschoten.

Succes

• larry bird

Jeanette united

het was maar als een grapje bedoeld. hoe lang zijn jou tenen

wij zin idd goed bezig de laatste tijd maar wij zijn ook reeel wij komen naar waspik om een leuke wedstrijd te spelen van jullie winnen wordt moeilijk.

keeper achilles.

toen swift van jullie won was dat ook in een mindere periode van hun slimmerik.

de bal is rond ik doe geen voorspelling zie wel wat het wordt .

• Jean United

Nou nou nou…gezien de reacties weer lekker druk hier..ben ik ook eens een beetje aan de late kant, wat een leeswerk!!

Nou ik sluit me helemaal bij Stip aan…de wedstrijd was slecht, slecht en nog eens slecht. En ik heb het netjes allemaal, voor de eerste keer dit seizoen, 60 minuten vanaf de bank kunnen aanschouwen. Wat een spektakel zeg!

Maarja stip, zoals voorspeld 2 punten mee terug naar Geleen, en tjah..dan doen we het maar met die welles/nietes goaltjes die toen gevallen zijn in Geleen;)!

Witte Ster netjes gedaan zoals verwacht, ook een ploeg die slecht kan spelen en wedstrijden kan winnen;) Maar denk dat wij slechter spelen:P!

Aankomend weekend dan..

Univé/Achilles - Swift H

Moeilijke, ondanks de grote mond van Helmondse kant is Achilles thuis ff iets anders dan Achilles uit. Maar ik zal jullie het voordeel van de twijfel geven..stel me niet teleur

Jupiter '75 - Blerick

Jupiter, duidelijke zaak..duw blerick nog meer meer de zorgen in..vernederen is geen probleem.

de Gazellen - Schuytgraaf/Swift 2

Leuke pot, regioteam wint hier de puntjes…ook zonder hun geblesseerde.

ASV UDI '96 - Wijnandia

Udi wint hier, aangezien Wijnandia volgens mij moeite heeft en niet meer de ploeg is van in het begin. Zwakke rechterkant en weinig wisselmogelijkheden..en volgens mij ook opkomstproblemen bij verre uitwedstrijden:P! Udi wint dus..

Flexpoint/V&L 2 - VHC

Idd een lastige wedstrijd. We spelen sinds december al niet meer zoals in de 1e helft van de competitie en ik zie ook niet in dat dat gaat veranderen in de loop van de tijd(misschien dat een gewassen piemel voor wat opleving kan zorgen!) Ondanks dat weten we tog elke wedstrijd weer te winnen op individuele klasse…en dat zal dit keer ook het geval zijn. Anders verspeel je zeker het kleine kansje wat je nog hebt op promotie.

Witte Ster '75 - Reehorst

Witte Ster zonder problemen..

• Killer_Bee

Jean we gaan ons best doen.

• HandballerxXx

ja oke mis een grote mond gehad maar ik denk dat we bijna alles kunnen winnen zo beter gezegd:P haha naja inderdaad jean we doen ons best gr uit helmond:P

• Jeanette United

Maat 38 dus mijn tenen zijn niet zo lang maar ik snap die mannenhumor gewoon niet, maar dat komt nog wel voor het einde van het seizoen :) By the way was mijn reactie verder ook niet verkeerd bedoeld dus we snappen elkaar niet ;)

Succes dit weekend maar ik hoop toch wel dat jullie opmars dan een weekendje overslaat zodat wij gewoon met 2 punten voorsprong naar Geleen mogen afreizen.

• bartek#9

Haha misschien is het inderdaad een stukje hoogmoed, ik denk dat het gewoon nu begint te lopen in helmond. De seisoensstart was niet zoals het moest gaan. Ik denk dat we de eerste helft van het seisoen onder ons kunnen gepresteerd hebben. Dit is denk ik deels doordat het een heel nieuw team is. Er zijn van verschillende clubs spelers gekomen. De heren 1 van vorig jaar is zo goed als over gegaan na heren 2. Verder speelt het mee dat we geplaagd worden door (langdurige) blessures. Zo heeft de cirkelspeler zijn kraakbeen in zijn voet kapot / beschadigd, en zal dit seizoen niet meer in actie komen. De andere cirkelspeler heeft problemen met zijn enkel gehad. Een van de keepers heeft in de voorbereiding zijn kruisbanden afgescheurd, een andere speler heeft op zijn werk een langdurige blessure opgelopen. Verder heb ik zelf mijn kruisbanden afgescheurd na 3 wedstrijden. Dus zit het niet echt mee. Dit is tevens ook de reden dan er een paar x een paar spelers van het 2e hebben meegedaan. Al hebben deze vaak meer op de bank gezeten dan in het veld gestaan.

Op dit moment is ws gewoon terechte nummer 1. En komend weekend uit in apeldoorn. Ik weet niet… hoop natuurlijk dat wij winnen … al denk ik als we eerlijk zijn dat het kwartje 2 kanten op kan vallen. Bij ons vielen ze tegen maar wat ik hoor van iedereen zijn ze uit lastig. Ik denk dat we best aan elkaar gewaagd zijn dus moge de beste winnen…