Regioklasse B 16e ronde

• FreddyH

Hallo allemaal,

Hierbij mijn voorspellingen:

Jupiter '75 - Univé/Achilles:

Gelijk opgaande wedstrijd. Ik gok dat Jupiter'75 net iets meer geluk heeft.

Reehorst - Wijnandia:

Wijnandia wint. Afgelopen weekend hebben wij (Schuytgraaf/Swift 2) tegen Reehorst gespeeld en ze maakten een behoorlijk zwakke indruk. Alleen R-O Jeff de Quay kan leuk handballen, maar of ie eredivisie waardig is betwijfel ik aangezien hij weinig kan hebben en vaak op de grond ligt. (schwalbekoning) Of zou dat komen omdat ie graag verzorgt wil worden door dat lekkere blondje? :)

ASV UDI '96 - Blerick:

Zal wel een bikkelharde wedstrijd worden aangezien beide teams er niet vies van zijn fysiek geweld te gebruiken. Ik gok en hoop eerlijk gezegd op een zege voor UDI, dat is weer beter voor ons.

Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2:

Voor beide teams een verplicht nummertje denk ik. Misschien dat onderschatting nog voor een verassing kan zorgen, maar ik denk dat V&L gaat winnen.

Witte Ster '75 - VHC:

Witte Ster wint met speels gemak.

de Gazellen - Swift H:

Hoewel Swift H de laatste tijd beter speelt denk ik toch dat de Gazellen de punten in Doetinchem zullen houden.

• larry bird

arnhem 1

Je hebt gelijk ik haalde de bal van de hand van jullie hoekspeler wat is daar mis mee

en bij mijn wete stond in 3 keer circel te verdelijgen bij jullie nummer 11 die voor een vent van 2m10 toch echt beter van 11 meter kan schieten laten we eerlijk zijn zo snel is hij nou ook weer niet

• Mika

Jupiter '75 - Univé/Achilles 16-25

Reehorst - Wijnandia 21-21

ASV UDI '96 - Blerick 30-19

Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2 34-25

Witte Ster '75 - VHC 34-23

de Gazellen - Swift H 21-29

• Venlo

Hallo,

Blerick mag dan wel niet geliefd zijn bij jullie, maar ze hebben toch van V&L gewonnen. Er is veel te tijfelen aan scheidsrechters natuurlijk, maar uiteindelijk tellen de punten.

Iemand die ook echt bij de wedstrijd is geweest van jullie hier? Of hebben jullie maar gewoon een willekeurige mening? Er was een carnavalsavond aan de gang in de plaatselijke kantine, en de tribune zat vol met uitbundig schreeuwende kids. Natuurlijk is dit een super aanzet voor de thuis spelende heren. Ook de gezichten van de tegenpartij lieten een lach voor, onder en zelfs na de wedstrijd te kijk.

Blerick mag dan wel een ‘hardere’ en daardoor weliswaar moeilijkere partij zijn, maar dit hoort er allemaal bij.(!) Er is geen een sport waarbij je de ideale tegenstander vindt, want een van de partijen verliest uiteindelijk toch. (M.u.v. gelijkspel natuurlijk)

Achteraf kunnen we allemaal wel de mond wagenswijd opentrekken. Als een nummer 7 nu bijvoorbeeld zo vervelend is, zet dan je beste beentje voor. En ook bij Blerick, maar bij ieder team geldt: wie kan uitdelen moet ook kunnen ontvangen.

Daarmee bedoel ik dat je altijd een beetje ‘vervelend’ oftewel ‘irritant’ moet zijn. Het storen aan mensen, jezelf giftig maken om een persoon, of iets goeds doen en onterecht afgefloten worden is iets wat gewoon bij het spel hoort, en waar handbal deels zelfs om draajt. Dat maakt het spannend en daar krijg je toch een soort ‘kick’ van.

Jullie schreeuwen allemaal zo hard, maar bedenk wel dat deze teams erbij horen. Geen zin hebben in alleen een wedstrijd met dit team? Super! Dan maak je zin! De punten halen moet toch gebeuren jongens!!