Regioklasse B 16e ronde

• Jeanette United

Goh Sjonnie, wederom wat een vertrouwen!! Die platte kar gaat er absoluut komen maar niet eerder dan wanneer de competitie beslist is en dat is nu nog veel te vroeg. Begin me toch af te vragen bij welke club jij speelt, misschien verklaart dat het vertrouwen in Witte Ster :)

• De Stip

@Jeanette: De Gazellen ?? of uhm…CAD2ME3OR4TY5HO

• Sjonnie 21

Nou ik speel niet bij een club uit de regioklasse B en ben ook niet van V&L :) Overigens begrijp ik jou ook wel dat je ervoort zorgt dat er geen hosanna-stemming ontstaat met alle risico's die daarbij (kunnen) horen.

• De Stip

maar Sjonnie…waar speel/begeleidt/supporter je dan WEL ??

• Sjonnie 21

Ik begeleid/ supporter of wat dan ook niet bij een regioklasse B ploeg. In een grijs verleden wel gespeeld in deze klasse en sindsdien wel blijven volgen. Misschien kennen jullie de wilgen ook wel? Daar hangen de schoenen nu in :p

• eeuwige handballer

Het is regioteam cad2m en geen gazellen meer voor de duidelijkheid

Wat een weekend was het weer.

Door slecht begin bij achilles konden ze binnen 5 min een gat slaan van 4 doelpunten.

Door zeer slecht fluiten kregen wij niet de kans om terug te komen veel cirkelballen wat niet zo was penal afgekeurd die gewoon goed was. lopen terwijl het 2passen waren daardoor konden wij niet op 5-4 komen maar werd het 12-2 met dat gat konden wij het tij niet meer keren en de scheidsen bleven in ons nadeel fluiten de hele wedstrijd door. wordt vol in het gezicht geslagen bij ons en krijgt er niks voor.

Dat neemt niet weg dat wij zelf slecht aan het ballen waren en het zelf hebben laten liggen in de eerste helft

jupiter '75 - Univé/Achilles

Jupiter gaatdit winnen moeten ze ook na 2 nederlagen

Reehorst - Wijnandia

mooie pot denk dat reehorst goed bezig is en deze 2 punten thuis houdt

ASV UDI '96 - Blerick

udi altijd moeilijk thuis gaan dit ook winnen en blerick kan zich langzaam op gaan maken voor de eerste klasse hoop ik

Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2

v&l met gemak alhoewel ik me afvraag hoe dat team in gods naam kan verliezen van blerick dus swift makt zeker een kans

Witte Ster '75 - VHC

witte ster

de Gazellen - Swift H

Punten blijven in doetinchem

• bartek#9

Jupiter '75 - Univé/Achilles

Reehorst - Wijnandia

ASV UDI '96 - Blerick

Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2

Witte Ster '75 - VHC

de Gazellen - Swift H

Jupiter wint

Wijnandia wint

Udi wint

V&L wint

witte ster wint

Swift H wint

• Student_13

gelukkig word dan niet vermeld dat één van onze spelers gewurgd werd op de grond ;)

• Jeanette United

Hmmmmmmmmm Stip het wordt mij niet duidelijk, jij?

Maar goed ons ego wordt wel gestreeld door Sjonnie :)

• eeuwige handballer

gewurgd was een groot woord hij gaf een elleboog dat de druppel was van die speler en allebei waren bezig neemt niet weg dat het niet goed was wat er gebeurde