Regioklasse B 16e ronde

• Jeanette United

Witte Ster is ook niet onverslaanbaar maar momenteel wel ontzettend sterk in hun handbalspel. Onze uitwedstrijd bij jullie zal vast lastig zijn maar je snapt dat wij nergens meer punten laten liggen zonder veel strijd. Aan motivatie ontbreekt het niet dus moeten jullie ons aftroeven op handbalspel en snelheid!! :)

• Sleegertje

Arnhem1,

De scheidsrechters van afgelopen zaterdag waren idd niet de beste die er waren maar ik kan nu toch ook niet zeggen dat wij echt ze zo erg mee hadden dat we daardoor wonnen van jullie. We hebben heel de wedstrijd voor gestaan en voor rust zelfs een marge van 6 gehad. Ik vind dat jullie een leuke ploeg hebben alleen die nummer 6 is wel een opgewonden standje, of was dit toevallig alleen afgelopen zaterdag zo?

Ik ga overigens exact mee in je voorspellingen, niet met de doelpunten maar wel met wie er gaat winnen.

• Keeper Achilles

Klopt!

Ik bedoel ook dat wij alleen kans maken als foutloos spelen.

Alleen dan kan het spannend worden.

Ik heb in het begin van het seizoen al geroepen dat Witte Ster kampioen word.

Succes

Keeper

Achilles

• eeuwige handballer

wij hebben verloren door ons zelf en zeker waren jullie goed bezig. had ik volgens mij ook gezegd dat wij slecht begonnen.

Maar als in het begin zoveel afgefloten wordt wat niet zo was dan was het gat kleiner geweest en een wedstrijd geworden. de scheids heeft die overtredingen inderdaad niet gezien wat ook slecht was maar toen was de wedstrijd al beslist dus niet ten nadele van jullie.

Jullie hebben gewoon op eigenkracht gewonnen en wij hebben veel last van het uitsyndroom

• Ibu10

Je hebt gelijk dat zo'n wedstrijd dan kan kantelen en er heel anders kan uitzien. Toch viel het me op dat jullie bijna meteen gefrustreerd reageerden. En dat is een mentale kwestie. Heeft Achilles ook heel lang last van gehad. Door het vertrek van Wouter en Harmen en het stoppen van Ferry zijn we echter gedwongen om opnieuw naar ons zelf als team te kijken. Ik ben er van het begin af aan overtuigd geweest dat we veel meer als geheel konden. Dat komt er dan nu uit. Tuurlijk is het makkelijk en prettig als iemand veel scoort. Maar nu scoren we allemaal. Uitsyndroom, vervelend maar helemaal niet nodig. Jullie kunnen echt wel handballen.Dat deden jullie zaterdag echter te veel tegen de scheidsrechters. En dat is verspilling van energie. Jammer, want zoals ik al zei, ik was absoluut onder de indruk wat jullie tegen Swift/Schuytgraaf hebben laten zien. Heb trouwens nog wel een leuke foto van Tjerk in het veld. Ondeugend mannetje :) En gek op schwalbes,ha,ha.

• eeuwige handballer

hahah klopt niet nodig werken eraan nu eerst fijn weekend rust en dan swift 2 punten afpakken thuis.

fijn carnaval iedereen

• arnhem1

Sleegertje,

Ik wil niet zeggen dat ze in jullie voordeel floten, maar in de cruciale eindfase van de wedstrijd gebeurden er toch wel enkele dingen waar ze er met hun beslissing volledig naast zaten:

- hoekspeler die bal van de hand gehaald wordt = strafworp voor ons

- jullie nr. 5 met bal ruim buiten het veld waaruit doelpunt volgt

- voetbal van ons waar ze pas voor fluiten nadat de bal al weer twee stations verder

is

- zeker 1 keer, maar wellicht twee keer, duidelijk cirkelverdedigen op onze nr. 11

Bovendien kregen jullie na bijna elke poging van buiten de 9 meter waarbij de aanvaller (licht) aangeraakt werd een tweede kans en was het aan onze kant gewoon doorspelen.

De reactie van de nr. 6 komt wellicht voort uit het vele duwen, hoewel we liever zien dat hij van 10 meter schiet, dan haalt hij de goal ook wel. Als daar dan weinig tot niets tegen gedaan wordt, kan ik me zijn reactie, ook gelet op de bovengenoemde feiten, wel voorstellen.

Maar goed verder niets aan te doen, behalve weer lekker trainen en op naar de volgende wedstrijd. We zullen ons mannetje moeten staan tegen Blerick en ik hoop op goede scheidsrechters, anders kan het nog wel eens een heet middagje worden.

• Sjonnie 21

Hup Udi, winnen van Blerick dus! Uberhaupt denk ik dat deze magere resultaten niet nodig zijn voor jullie. Zeker niet als je op termijn naar de hoofdklasse wil :p

• EX NUMMER 13

Jupiter '75 - Univé/Achilles 24-22

Reehorst - Wijnandia 21-21

ASV UDI '96 - Blerick 30-28

Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2 38-22

Witte Ster '75 - VHC 32-29

de Gazellen - Swift H 27-29

• Sleegertje

arnhem1,

Klopt op het einde zaten ze er ook een paar keer langs, maar ook aan beide kanten. De punten die je noemt heb je gelijk in alleen durf ik niet te zeggen of onze nummer 5 met bal buiten het veld was.

Maar goed in die eindfase werden er ook overtredingen door jullie gemaakt zoals het pootje haken van een speler die jullie verdediger voorbij is/

Maar goed het is nu eenmaal zo gelopen en ik kan me enigzins ook wel voorstellen dat jullie nr6 zo reageerde, maar vond alleen wel dat hij heel lang en tegen diverse spelers en de scheids door bleef gaan. Idd waarom de mensen opzoeken als hij ze ook vanaf de 10 meter erin legt.

Ik wens jullie veel succes met Blerick en hopelijk, ook voor ons verslaan jullie Blerick. Zoals je op dit forum leest is blerick bij niemand gelieft, ook bij ons niet.

Succes ermee.