Sleegertje,
Ik wil niet zeggen dat ze in jullie voordeel floten, maar in de cruciale eindfase van de wedstrijd gebeurden er toch wel enkele dingen waar ze er met hun beslissing volledig naast zaten:
- hoekspeler die bal van de hand gehaald wordt = strafworp voor ons
- jullie nr. 5 met bal ruim buiten het veld waaruit doelpunt volgt
- voetbal van ons waar ze pas voor fluiten nadat de bal al weer twee stations verder
is
- zeker 1 keer, maar wellicht twee keer, duidelijk cirkelverdedigen op onze nr. 11
Bovendien kregen jullie na bijna elke poging van buiten de 9 meter waarbij de aanvaller (licht) aangeraakt werd een tweede kans en was het aan onze kant gewoon doorspelen.
De reactie van de nr. 6 komt wellicht voort uit het vele duwen, hoewel we liever zien dat hij van 10 meter schiet, dan haalt hij de goal ook wel. Als daar dan weinig tot niets tegen gedaan wordt, kan ik me zijn reactie, ook gelet op de bovengenoemde feiten, wel voorstellen.
Maar goed verder niets aan te doen, behalve weer lekker trainen en op naar de volgende wedstrijd. We zullen ons mannetje moeten staan tegen Blerick en ik hoop op goede scheidsrechters, anders kan het nog wel eens een heet middagje worden.