Wat een leuke forum,
Tot mijn grote vreugde stond ik zelfs in het all star team omdat ik de minste tegen doelpunten heb….
Tot mijn verdriet lees ik dan wel dat iemand van Cad2M (vroeger de Gazellen Haha) geen eerlijke mening kan geven van over de wedstrijd van afgelopen zaterdag.
We begonnen gewoon heel erg sterk daar kan gewoon niemand omheen. ook de scheidsrechters waren zeker niet partijdig. We hadden ons ingesteld op zeer moeilijke wedstrijd.
Omdat we dachten dat ze sterker zouden zijn dan in het begin van dit seizoen. We hebben nl in Doetinchem de punten gestolen…
Ik denk dat de Cad2m terug in de wedstrijd kon komen omdat wij iets makkelijker gingen spelen. Overigens is er geen spraken geweest dat Achilles zou gaan verliezen.
Cad2M speelde vooral tegen zichzelf en de scheidsrechters.
Wat me trouwens opvalt….
Het valt me op dat sommige ploegen nog steeds niet weten dat ze sommige scheidsrechters tegen krijgen als je er tegen praat….
Lijkt mij gewoon niet slim….
Voorspelling:
jupiter '75 - Univé/Achilles - Lastig uit wedstrijd voor ons maar jupiter laat bij verrassende wedstrijden punten liggen. Ze hebben dus nog niet gewonnen. Wij hopen te winnen los te komen van de ploegen onder ons.
Reehorst - Wijnandia - Reehorst thuis altijd lastig…. dus ik denk Reehorst
ASV UDI '96 - Blerick - Ik hoop dat Udi wint… vind dit gewoon een hele gave ploeg.
Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2 - V en L speelt naar mijn idee wat moeizamer dan in het begin maar houd wel altijd controle over de wedstrijd… dus winnen makkelijk.
Witte Ster '75 - VHC - Ik heb gelijk al gezegd dat Witte Ster kampioen wordt…
Cad2m - Swift H - Als de gazellen zo spelen als afgelopen zaterdag…..En Swift H. de laatste tijd goede resultaten haalt…. moeilijk. Ik hoop Swift Helmond
Succes