Regioklasse B 16e ronde

• Sir

Wat een leuke forum,

Tot mijn grote vreugde stond ik zelfs in het all star team omdat ik de minste tegen doelpunten heb….

Tot mijn verdriet lees ik dan wel dat iemand van Cad2M (vroeger de Gazellen Haha) geen eerlijke mening kan geven van over de wedstrijd van afgelopen zaterdag.

We begonnen gewoon heel erg sterk daar kan gewoon niemand omheen. ook de scheidsrechters waren zeker niet partijdig. We hadden ons ingesteld op zeer moeilijke wedstrijd.

Omdat we dachten dat ze sterker zouden zijn dan in het begin van dit seizoen. We hebben nl in Doetinchem de punten gestolen…

Ik denk dat de Cad2m terug in de wedstrijd kon komen omdat wij iets makkelijker gingen spelen. Overigens is er geen spraken geweest dat Achilles zou gaan verliezen.

Cad2M speelde vooral tegen zichzelf en de scheidsrechters.

Wat me trouwens opvalt….

Het valt me op dat sommige ploegen nog steeds niet weten dat ze sommige scheidsrechters tegen krijgen als je er tegen praat….

Lijkt mij gewoon niet slim….

Voorspelling:

jupiter '75 - Univé/Achilles - Lastig uit wedstrijd voor ons maar jupiter laat bij verrassende wedstrijden punten liggen. Ze hebben dus nog niet gewonnen. Wij hopen te winnen los te komen van de ploegen onder ons.

Reehorst - Wijnandia - Reehorst thuis altijd lastig…. dus ik denk Reehorst

ASV UDI '96 - Blerick - Ik hoop dat Udi wint… vind dit gewoon een hele gave ploeg.

Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2 - V en L speelt naar mijn idee wat moeizamer dan in het begin maar houd wel altijd controle over de wedstrijd… dus winnen makkelijk.

Witte Ster '75 - VHC - Ik heb gelijk al gezegd dat Witte Ster kampioen wordt…

Cad2m - Swift H - Als de gazellen zo spelen als afgelopen zaterdag…..En Swift H. de laatste tijd goede resultaten haalt…. moeilijk. Ik hoop Swift Helmond

Succes

• De Stip

Idd een leuk forum ja * grijns

Blij om ook uit de Achilles-hoek wat voorspellingen en reactie te krijgen. T was zo stil daarboven ;-)

Welkom anyway

• Ibu10

Beste speler van CAD2M. Begrijp ik nou uit je verhaal dat je vindt dat Achilles gewonnen heeft omdat de scheidsrechters partijdig waren? Jammer. Het lijkt me zelfs dat CAD2M niet te klagen heeft gehad over een aantal beslissingen. De verwurging ( want iets anders is er echt niet van te maken) had natuurlijk rood moeten zijn. Al zaten de beide spelers elkaar al een tijdje dwars. En met de schop die Tjerk uitdeelde had hij ook mazzel dat dit niet gesignaleerd werd door de scheidsrechter. Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. Het lijkt me dat Achilles afgelopen zaterdag gewoon de betere ploeg was. En de mentaal sterkere ,want ook wij kregen tijdstraffen die niet geheel terecht waren. En wat dacht je van de keren dat er tijdspel aangegeven werd bij Achilles? Terwijl er 2 x achter elkaar op het doel geschoten werd, dat we beter waren in de rebound deed volgens de scheids niets af aan het tijdspel dat gewoon in de lucht bleef hangen. En waarbij jullie dus voordeel hadden. Scheidsrechters maken aan beide kanten fouten. Ze zien nou eenmaal niet alles en het is verschrikkelijk moeilijk om vanuit hun positie alles te zien en direct te beoordelen. Voor ons op de kant en als spelers lijkt dat altijd makkelijk. Daarbij heeft Achilles geleerd dat bij de meeste scheidsrechters in deze regioklasse de mond op slot moet. Misschien dat andere verenigingen dat ook eens kunnen proberen. Ik wil niet alle scheidsrechters in bescherming nemen, er zitten inderdaad droeftoeters tussen. Maar je doet er geen moer aan. Het is heel simpel, jullie waren deze keer niet beter dan Achilles.Tegen Swift Arnhem voor de beker hebben jullie een zeer sterke indruk gemaakt. Waren jullie een leuk team om naar te kijken, snel,dynamisch. Ik had echt verwacht dat wij het veel moeilijker zouden krijgen. In jullie voordeel wil ik zeggen dat ik volgens mij afgelopen zaterdag een hoekspeler miste die normaal ook makkelijk scoort.

Dus, herpak jezelf en haal de volgende keer gewoon de punten door te blijven handballen. Dat zeg ik ook altijd tegen de jongens, mond dicht houden, volgende actie en blijven handballen. Ook bij eventuele slechte scheidsrechters is er winst te halen. Je wordt er dan in ieder geval mentaal sterker van.

Wat deze competitie betreft, ik gok op Witte Ster dat ze kampioen worden. Vindt het een mooi en compleet team om naar te kijken. En uiteraard mag ook van mij Blerick degraderen. Het is het enige team waar ik niet met verlangen naar uitkijk om de wedstrijd tegen te spelen.

• arnhem1

Ja het gaat even wat minder al hebben we de goede weg afgelopen weekend weer ingeslagen. Bij Swift H. alleen de pech dat we in de slotfase wat discutabele beslissingen tegen kregen en met het dwalen van de scheidsen ook niet goed omgingen. Nu een weekje rust en dan er vol tegenaan met de voor ons belangrijke februarimaand. Mijn voorspellingen:

Jupiter '75 - Univé/Achilles 26 - 19

Reehorst - Wijnandia 20-22

ASV UDI '96 - Blerick 24-18

Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2 31-22

Witte Ster '75 - VHC 29-24

de Gazellen - Swift H 26-27

• Number 24

Maar bij welk team heb je dan gespeeld in deze klasse.

• Sjonnie 21

Ibu10 en Keeper Achilles, wat is jullie geheim? Ik bedoel jullie start was stroef dit seizoen (stroef is wel een understatement lijkt me zo) De laatste tijd laten jullie echter weinig punten liggen.

• Student_13

Betere instelling

• Killer_Bee

Heey.

Jupiter '75 - Univé/Achilles

Reehorst - Wijnandia

ASV UDI '96 - Blerick

Flexpoint/V&L 2 - Schuytgraaf/Swift 2

Witte Ster '75 - VHC

de Gazellen - Swift H

Ik hoop en denk dat Jupiter wint.

Mooie wedstrijd, hoop op een gelijk spel.

Udi is heeft een goede ploeg ze winnen dan denk ik ook.

Ik hoop en denk dat V&L hier makkelijk wint.

WS is de beste ploeg van deze klasse en wint weer dik.

Gazellen uit is altijd moeilijk maar we hopen dat we de niveau van afgelopen wedstrijden doortrekken en hier winnen en zo afstand te nemen van de onderste ploegen. Swift H wint net met 1 - 2 doelpunten verschil.

• Keeper Achilles

Beste Sjonnie,

In het begin van het miste wij 2 spelers die naar Swift 1 zijn gegaan en het was dus zoeken een nieuwe balance en geloof dat we ook zonder hun kunnen winnen.

De opbouwer die weg is gegaan gooide er toch gemiddeld 8 in per wedstrijd en dat moet je dan met z'n allen compenseren. Ook 1 van de keepers is weg en ik ben om prive redenen minder gaan trainen. Ik denk dat we daardoor zo moeizaam op gang kwamen.

Nu loopt het erg lekker en spelen we inderdaad erg lekker. Ik denk zelfs dat het gemiddelde niveau hoger ligt en het verschil tussen de basis en wissels er niet meer is.

Als we straks thuis tegen Witte Ster zo kunnen spelen als afgelopen weken tegen UDi (uit) en Cad2m (thuis) dan heeft zelfs het onverslaanbare Witte Ster nog niet gewonnen.

Leuke Forum en leuk dat spelers onderling interesse hebben voor tonen voor de elkaars ploeg.

In welke ploeg speel jij?

Keeper

Achilles

• -14-

Goed samenspel.. Iedereen kan scoren bij sommige team's in deze klasse ontbreekt het daar soms aan..!!