Regioklasse B heren 14e ronde & terugblik 13e ronde

• De Stip

actie van de wedstrijd van Tatti ??? whoahhhh

• Jean United

Als we het zo stellen dan laat Achilles maar promoveren..dan zijn we daar ook vanaf op zaterdagavond:P!

was sarcastisch bedoelt hè stip, die actie;)!

• BMH

Hoe komen jullie aan 3 degradanten….

Volgens mij gaat het als volgt:

Degradatie vanuit Hoofdklasse B naar Regioklasse B:

op dit moment geen enkele ploeg want DWS en DES staan in de hoofdklasse B onderaan en die degraderen naar een andere regioklasse.

Degradatie vanuit Hoofdklasse A naar regioklasse B:

op dit moment geen enkele ploeg want UDSV en Stiens staan in de hoofdklasse A onderaan en die degraderen naar een andere regioklasse.

Promotie vanuit 1e klasse Limburg, Brabant en Gelderland:

drie ploegen

Promotie vanuit Regioklasse B naar Hoofdklasse B:

1 ploeg (V&L of Witte Ster)

Totaal dus 3 erbij en 1 eruit –> saldo 2 degradanten…

Volgens mij klopt dit, wordt alleen anders indien PSV of Sittardia vanuit hoofdklasse degraderen maar dat zie ik niet gebeuren

• George

als jullie de keeper zo goed door hadden, waarom stopte hij dan toch nog wat ballen? Was dit arrogantie van WS uit?

Of omdat jullie het zielig vonden voor onze keeper ;)

• De Stip

och jij ;-)

• bartek#9

en hoezo heb ik de feiten niet op orde.. er mocht er dus toch eentje extra promoveren… dat dit uitgevochten moest worden in beslissingswedstrijd weet ik ook.. heb toch ook niet gezegd dat die uit onze klasse kwam… Ik heb er alleen bijgezet als er dit jaar weer een promotiewedstrijd komt, denk ik dat de nummer 2 onze competitie wint, want deze is volgens mij sterker dan de andere regioklasse … ik verwacht verder niet da de juupkes nog een kans maken, maar over promotie en degradatie zijn we het iig wel eens:)

• Jeanette United

Ik dacht dat vrouwen konden katten maar jullie mannen kunnen er ook wat van :)

Gelukkig kunnen jullie het binnenkort in de alom beruchte ijshal sportief uitvechten!!!

• Sleegertje

V & L - Swift helmond

Ik hoop dat de techniek van v&l tegen de ervarenheid van Swift helmond welke ze hebben terug gehaald uit het 2de om er in te blijven. Dat was ons grote manco 2 weken geleden.

Ventje,

Sorry maar volgens mij hebben die mannen van het 2e niet heel lang gespeelt en als jullie zelf de kansen niet benutten en wij wel dan denk ik niet dat het aan de ouwere garde ligt, ik proef hier een beetje zoeken naar een excuus ipv goed naar je eigen te kijken. Het gaatje dat jullie hadden is nooit groter geweest dan 3 in jullie voordeel. De ruststand was 16-14 en wij kwamen goed op gang direct in de 2e helft, 16-19 en stonden er toen van het 2e in? Nee he. De rest van de 2e helft bleven wij er een paar voorstaan en wisten zelfs in ondertal 3x te scoren en maar 1 tegen te krijgen, dus denk toch dat de nederlaag meer aan jullie zelf lag en ons goede spel dan aan het feit dat een paar van het 2e onze nieuwe jonge ploeg te ondersteunen.

• CARLOS TNT

heh heh eindelijk tijd te reageren!

korte samenvatting jupiter-udi

wij hebben gewonnen, geen goede wedstrijd wel gewonnen ( met een beetje geluk bij sommige scheidsrechterlijke beslissingen) zelf niet gespeeld, maar ze miste me niet ;).

Reehorst - Blerick:

Blerick wint met 4 verschil

ASV UDI '96 - Univé/Achilles

Udi wint als ze haar eerste keeper weer recuperen anders gelijkspel

de Gazellen - Jupiter '75

Wij rijden dat teringeind niet voor niets winnen met 5 verschil

VHC - Schuytgraaf/Swift 2

VHc ziet dat het nodig is te winnen, doen dit ook, 6 verschil

Flexpoint/V&L 2 - Swift H

V&l in eigen huis altijd lastig :)

Witte Ster '75 - Wijnandia

het witte sterretje blinkt weer in de gewassen piemel, 2 punten voor witte ster