Regioklasse B heren 14e ronde & terugblik 13e ronde

• Jeanette United

Hmmmmmmmmmmmmmmm heb er even over moeten nadenken maar die extra goudgele kun je krijgen als jullie weten te winnen van V&L maar dan wel pas nadat je je belofte bent nagekomen. Komt de cameraploeg gewoon op locatie in de ijskoude sporthal in het zuiden tegen V&L. Ben bang dat het me weinig gaat kosten….. maar ik duim voor jullie :). V&L wordt tenslotte zenuwachtig als ze gefilmd worden (zie uitslag tegen UDI en VHC).

Maar eerst zondag; misschien is het slim om ook voor de wedstrijd alvast een goudgele te nemen dan doet het minder pijn tijdens de wedstrijd ;). Filmen ga ik in ieder geval niet doen want ik heb het te druk met noteren waar je de ballen door laat (en waar niet natuurlijk).

We zetten de verwarming alvast aan…………. :)

• De Stip

vanwaar het noteren en filmen eigenlijk?

Jullie gaan toch promoveren ;-)?

Of is er een 3e competitieronde ingelast, hehehe

• Jeanette United

Ik moet me toch nuttig maken en geloof het of niet maar soms levert het heel handige informatie op bv de sterke en zwakke punten van de keeper :).

Enne laat het Jean maar niet horen dat je voorspellingen doet want anders is hij begin maart extra gemotiveerd en dat hebben we liever niet ;)

• De Stip

haha, het nut van filmen en noteren snap ik wel ;-)

maar je hebt er toch weinig meer aan, na afloop van de wedstrijd…daarna komen we elkaar niet meer tegen (hoop ik voor jullie).

En Jean….och, die schiet er geen bal in bij mij…ons kent ons…hè Jean? ;-)

• Jeanette United

Hmmmmm ik schat de kans anders toch nog wel groot in dat we elkaar wel tegen gaan komen volgend jaar al hoop ik het niet, ….. maar je hebt absoluut een punt.

Enne nu heb ik wel al mijn hoop op jullie gevestigd wat betreft puntenverlies van V&L :)

• Jean United

V&L word niet zenuwachtig van een cameraploeg..is alleen afgeleid omdat ze erom moeten lachen dat er een ploeg uit de regioklasse zo gek is om zoiets te filmen!

Maar bij ons mag je komen filmen..geen probleem..je hebt er helaas weinig aan..we spelen nog precies hetzelfde als de eerste wedstrijd en dat zullen we ook niet veranderen:)! Uitgaan van je eigen kwaliteiten..

Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat ik begin maart dit keer geen hele helft van de bank moet toekijken..dus reken er maar op dat ik extra gemotiveerd ben:)

En stip..spreek jou wel als je de ballen uit het net vist..was je vorige keer ook zo goed in;)!

• De Stip

uhm…..jij hebt er bij mij geen ingeschoten kerel ;-)

Vroeger….toen wel :) *lol

Maar goed, je mag er altijd over praten hoor…i.t.t. onze ijshal, is onze kantine dan wél weer heel gezellig!

• Jean United

dan heb je een slecht geheugen vriendelijke vriend..had er tog echt een paar inliggen bij jou…

• Jeanette United

Nou Nou wat zijn we toch weer vriendelijk…….. :)

• De Stip

uhuh Jean…in die wedstrijd heb je nog geen 10 minuten gespeeld kerel…en misschien 1 keer op goal gegooid. Naar mijn beste weten en geheugen heb je er geen gemaakt…wellicht dat ik beneveld ben geweest en je er toch eentje ingeprikt hebt, maar zeer zeker geen páár!! Dit i.t.t. 2 andere opbouwers, die er een paar teveel hebben ingelegd. Maar goed…uitdaging staat voor over een maandje….

@Jeanette: no worries, we kunnen elkaar wel aan hoor! Nja, ik hem tenminste ;-)