joh allemaal stelletje l*llo's om zo door te draven op het forum….
Nou, ik hoor die Bangerde trouwens niet meer, dat komt ook omdat hij het bij het verkeerde eind heeft, net als jij Gianni. De jongens van Actief zullen dit bevestigen!
En ik ook, want ik was er daadwerkelijk wel bij, ik heb het uit eerste hand, iets wat jou moet aanspreken, of niet Gianni?
Je reactie tijd op berichten is trouwens erg goed, heb je echt geen leven of is dit forum je leven, haha! Maar je komt me inderdaad als een echte maat over, je gelooft alles wat iedereen zegt, doet alles wat iedereen zegt, topvent!
Als het uit eerste hand komt geloof ik het meestal snel ja. Mijn probleem alleen is dat ik Aalsmeerders niet zo snel geloof, iets waar jullie vica versa ook moeite mee hebben geloof ik.
En over die reactietijd, werk 10 uur per dag op een comp. Forum staat dus altijd gewoon aan, daarom snelle reactietijd.
En dat ik mijn maten meteen geloof klopt ja, maar hoe kom je erbij dat ik doe wat iedereen zegt, onderbouw deze stelling eens met enkele harde feiten, enkele voorbeelden etc. of lopen jullie alleen maar beetje leugens te vertellen?!?
Ben benieuwd.
En over topvent, klopt, dat ben ik, hehehe.
Whoehehhahahahahha Gerritje Gerritje Gerritje toch, of moet ik zeggen Pie-Nokkio, je weet niet eens waar het over gaat.
Meneer Absinthe zegt dat ie het wint van Gianni met tennissen, Gianni zegt van niet, oftewel> weddenschap. Maar die theorie had jij natuurlijk nooit kunnen bedenken, daar moet je namelijk een beetje hersens voor hebben, tsja, en als je die niet hebt…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?