En dit is de 50e!
Hier Bangarde,
Er zijn ook mensen die voor hun werk veel weg zijn en dus niet altijd snel kunnen reageren vandaar valse Profeet.
Verder:als een paar spelers iets vertellen ga ik er niet meteen vanuit die staan te liegen(bij sommige overigens wel).Dus Gerritje als het niet waar is over Pie dan spijt me dat oprecht.Maar jij reageert altijd alsof je alles weet maar je laat niks los.Geef eens wat opheldering dat zou een hoop geouwehoer schelen anders moeten wij het toch doen met van horen zeggen want je kan niet overal bij zijn,of ben je soms een postduif die snel overal heen vliegt?
P.S ik ben blij dat ik weer een ECHTE MAN ben!!!!!!!!!!!!!!!!
Gianni: De grote rode sukkel met zijn praatjes: “weet je wel wie ik ben scheids”" whahahhahahahahahhahahahahaha
Bangerde: Pie heeft dit wel degelijk verteld de scheids zei later eerst komen ze schoenen en dan pas Pie.
Dit is gewoon grote onzin en denk ik bij deze wel weer rechtgezet. Verder weer veel lol gehad om Gianni. Dus bij deze sluit ik wat mij betreft de discussie en staak ik de communicatie.
Gerrit schreef: “”Daar zie je dus maar weer dat jullie het allebei bij het verkeerde eind hebben, vraag maar aan de jongens van Actief….dat was iemand anders.“”"
Bangarde schreef: “”Maar jij reageert altijd alsof je alles weet maar je laat niks los.Geef eens wat opheldering dat zou een hoop geouwehoer schelen anders moeten wij het toch doen met van horen zeggen want je kan niet overal bij zijn,of ben je soms een postduif die snel overal heen vliegt?“”"
Gerrit schreef: “”Dit is gewoon grote onzin en denk ik bij deze wel weer rechtgezet. Verder weer veel lol gehad om Gianni. Dus bij deze sluit ik wat mij betreft de discussie en staak ik de communicatie..“”"
Whahahahahahahhahahhahahaha. Er wordt gevraagd om opheldering, deze kan je uiteraard niet geven omdat het verhaal waarschijnlijk gewoon waar is, dus dan ga je dingen zeggen als: “”“”Dit is gewoon grote onzin en denk ik bij deze wel weer rechtgezet. Verder weer veel lol gehad om Gianni. Dus bij deze sluit ik wat mij betreft de discussie en staak ik de communicatie..“”"
Conclusie: Je vertrekt weer met de staart tussen de benen!!!!!!! Whahahaha.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?