kampioen regioklasse d

• ben benieuwd

wie is ploppie dan wel.

en het zal hoogstwaarschijnlijk wel tussen die 3 gaan + de blinkert.

maar de verschillen zullen niet groot zijn gok k zo

• absinthe

blinkert is gepromoveerd naar de hoofdklasse.

mensen mensen mensen jullie vergeten de mannen van de dijk ….. volendam 3.

en met ploppie alias lange siem komt dat helemaal goed.

krijg je een beetje concurrentie gianni.

• Homer

Ok, met Plop erbij kan Volendam 3 ook serieus mee gaan doen.

Ik was nog niet op de hoogte van deze transfer ;-).

• Gerrit Veenstra

Oh, ik dacht dat Volendam 3 expres gedegradeerd was vanwege de verre reizen en dan nu toch voor het kampioenschap gaan en dus promotie…tegenstrijdig. Gianni verklaar je nader?

• de clown

ze waren gewoon niet goed genoeg en ik denk dat die heren van volendam het ook in de regioklasse moeilijk krijgen

• absinthe

nou denk niet dat volendam het in de regioklasse moeilijk krijgen

die gaan gewon meedoen om de prijzen . en gerrit veenstra (pie)

we kwamen gewoon kwaliteit te kort dit jaar om in de hoofdklasse te blijven. maar minder verre reizen iss toch een stuk fijner dan dat je ff naar zwarte meer moet. wees nou eerlijk

• Gianni

@ Gerrit Veenstra

Voor elk seizoen zeg ik dat wij kampioen worden, en voor elke wedstrijd zeg ik dat wij gaan winnen. Beetje opletten blijven grote vriend.

Doe trouwens de groetjes aan Mary.

Hehehehe.

• Gianni

He Absinthe, is Gerrit Veenstra Pie?? whahhahahahhahaha.

De grote rode sukkel met zijn praatjes: “weet je wel wie ik ben scheids”" whahahhahahahahahhahahahahaha

• Norrit

Van dit syndroom hebben toch meer (oud-)spelers last…

• Gerrit Veenstra

Inderdaad Gianni fijn dat je ook zelf toegeeft dat we niet veel waarde moeten hechten aan wat je zegt…haha! Die had ik dan wel weer door. :-)

Het blijft de boys toch bezig houden, maar wederom weten ze niet wie ik ben, grappig hoor, maar jullie zitten toch echt weer verkeerd.

Wat een onzin trouwens, dit is een uitspraak die Pie nooit zal doen. Jammer dat je onvoldoende creativiteit (of intellect?) hebt om op een andere manier een discussie te kunnen voeren en je jezelf moet verlagen tot leugens. Maar aan jouw reacties is denk ik iedereen op dit fourm wel duidelijk wat je niveau is…als team of clubgenoot zou ik me in ieder geval schamen.