kampioen regioklasse d

• Gianni

“”Bangerde die discussie is al eens gevoerd op het forum met Gianni zelf en hieruit bleek inderdaad dat Gianni niet veel mee gemaakt had, al is hij is zijn eigen waan ‘the super trip’. (meeliften en bankzitten waren de toverwoorden in deze discussie)

Hahahahaha, had je het over het handbal dan met je “niet veel meegemaakt, al is hij is zijn eigen waan the supertrip” haha. Ik maak wel eens supertrips mee, maar dan op een heel andere manier hehehe. Volgens mij is handbal het enige wat er is in jouw saaie leventje, maar hier is handbal gelukkig maar bijzaak hoor.

En het Marcel & Ruud verhaal heb ik persoonlijk van hun, dus geloof ik hun. Uiteraard natuurlijk, wie moet ik anders geloven? anonieme aalsmeerders op een forum??

• nfmmjfcfmmjf

Hmmmm ik voel lichtelijke irritatie bij sommige mensen :)

• Gianni

Is geen irritatie hoor, mag gerrit veenstra gewoon niet :)

• nfmmjfcfmmjf

ach joh zo is er ook weer wat “sensatie” op het forum :)

• Gianni

Precies, anders is het ook maar zo'n dooie boel hier ;)

• bangarde

Als je er zelf niet bij bent geweest kun je ook geen eigen mening vormen.Maar waarom zouden ze hier over liegen Gerritje.Geloof jij nooit iemand op zijn woord of ben jij overal bij.Lijkt me stug trouwens,volgens mij leef je namelijk in een heel klein en zielig wereldje.

Dus ik eet geen stront,PIE-NOKKIO

• absinthe

wat ben jij goed in woordspelingen gianni

• Gerrit Veenstra

Haha, nou vraag het maar hoor aan de gasten van Actief, weet 100% zeker dat ze Pie heel hoog hebben zitten en dit nooit over hem zouden zeggen, want het is ook niet waar, eat lots of shit….haha!

Toch moeilijk toegeven als je het verkeerd hebt…daar moet je een echte man voor zijn!!!

• Gianni

Uitspraak van Bangarde:

“”Gerritje onze Gianni verteld geen leugens als er een goudeerlijk is is Gianni het wel.

Pie heeft dit wel degelijk verteld de scheids zei later eerst komen ze schoenen en dan pas Pie.

En als jij ook zo eerlijk bent dan…………………..“”"

Hij heeft het dus uit eerste hand van de SCHEIDS gehoord! Dit zal dan wel een wedstrijd van jullie tegen actief zijn geweest.

• Gianni

En ga nou niet dingen zeggen als:

“”Toch moeilijk toegeven als je het verkeerd hebt…daar moet je een echte man voor zijn!!!“”“”

Want jij bent hier nog steeds de hele kleine jongen die in de anonimiteit wil blijven, en dus zijn echte naam niet DURFT te geven, over echte mannen gesproken whahahhaa.