voorspellingen 1e divisie heren

• Febo

Dank u, ik zal er in het vervolg op letten. Het is in ieder geval leuk dat er weer zoveel levendige reacties op komen. Graag ook jullie voorspelingen.

• bal

3 zinnen met “ ik ” beginnen staat ook niet goed in een sollicitatiebrief hoor. :D

• heilig boontje

volgens mij is dit niet het dikke van dale forum maar gaat het volgens mij nog steeds over hoofdklasse B,

maarja, wie ben ik eh?

• sumpele

helig boontje volgens mij let je wel erg goed op!

is toch echt de voorspelling van 1e divisie heren!

ga ergens anders ruig doen…

• Oke

Terug naar de voorspellingen dan maar!

De twee ploegen die gaan strijden om het kampioenschap zijn in mijn ogen Hercules en Nieuwegein waarbij ik denk dat Hercules dit seizoen wat sterker is.

Daaronder denk ik dat het vrij dicht op elkaar gaat zitten met Aalsmeer 2, BEVO 2, Hellas, Lions 2 en misschien Internos

Dan zal het iets onder de middenmoot gaan tussen Ventura, PSV, Achilles en MHV

Dan de degradanten zullen komen uit Volendam 2, White Demons en Tachos

Dit zal er dus ongeveer zo uit komen te zien:

1. Hercules

2. Nieuwegein

3. Aalsmeer 2

4. Hellas

5. BEVO 2

6. Lions 2

7. Internos

8. PSV

9. Ventura

10. Achilles

11. MHV

12. Volendam 2

13. Tachos

14. White Demons

Ben benieuwd naar de werkelijke competitie!

Succes allemaal!

• Bil

Dan zat Jan vast al halverwege de eerste wedstrijd mokkend in zijn auto?

• redhad@msn.nl

Nieuw seizoen, nieuwe kansen etc.

Hier de eindstand voor het nieuwe seizoen.

1. Lions 2

2. Hercules

3. Hellas

4. Aalsmeer 2

5. Nieuwegein

6. Volendam 2

7. Bevo 2

8. Internos

9. Ventura

10. PSV

11. Tachos

12. MHV

13. Achilles

14. White Demons

Hercules en Hellas spelen aan het einde nog een beslissingswedstrijd voor het kampioenschap.

De 2e teams van de eredivisie ploegen zie ik allen wat hoger eindigen.

• doelie

Ik denk dat Lions 2 te laag wordt ingeschat.

Ik heb ze zien spelen en ze zijn echt vooruit gegaan. Er staat een compleet ander team dat goed samenspeelt en waarvan 70% in nationale selecties zit.

Daarnaast hebben ze ook profijt van Marcel van Mulken, een speler met ervaring die de jongelingen zal begeleiden in het veld.

Lions 2 zal zeker in de top 3 komen dit jaar.

• FORE

Het valt mij op dat BEVO 2 laag ingeschat wordt in deze voorspellingsronde…….. van echte kenners gehoord dat dit toch wel de titelkandidaat is samen met LIONS 2.

Hercules zou het volgens vele van jullie moeten zijn, maar wat hebben zij nu werkelijk voor versterkingen binnen gehaald? Bijna allles komt uit de 1e- of Regio klasse, jongens zonder ervaring dus!

Afgelopen seizoen met een beetje mazzel in de nacompetitie gespeeld door een periode titel, maar in de reguliere competitie geeindigd op de 4e plaats.

Maar we zullen het allemaal mee gaan maken, denk dat het weer een spannende competitie wordt met toch ook wel veel verrassingen

• HOLE IN ONE

FORE Hercules heeft inderdaad een aantal jongens met minder ervaring gehaald maar wel met veel talent. Ook een speler die vorig jaar eredivisie speelde bij Hellas.

Verder over vorig jaar.Waar kwam de mazzel vandaan dat ze vorig jaar in de nacompetitie speelde? Ze hebben de nacompetitie gewonnen en daarna wel de wedstrijden verloren van Loreal. Dus ze waren de sterkste uit de nacompetitie. De reden waarom ze op de 4de plaats zijn geëindigd is omdat de belangen van het tweede team aan het einde van de reguliere competitie groter waren dan die van het eerste team. (periode titel was al binnen en tweede kon promoveren naar de hoofdklasse)

Verder ben ik inderdaad benieuwd naar LIONS 2, ik heb geen flauw idee wat ik daar van moet verwachten en BEVO is altijd een degelijk team, maar ze presteren nooit een heel seizoen optimaal (ook door doorschuiven naar het eerste van BEVO).

Dus ik vind het prima als je LIONS 2 en BEVO 2 goede teams vind, maar ga niet pro-limburg praten en vertellen dat degenen die vorig jaar de nacompetitie had gewonnen mazzel had.