voorspellingen 1e divisie heren

• toernooi

PSV was zaterdag inderdaad een lachertje. Erg slecht en totaal ongemotiveerd. Merendeel van de doelpunten door een totale chaos in de aanval, veel balverlies en gewoonweg slordig spel. Keeper zag in twee wedstrijden wel 100 breaks op zich afkomen. Was ook maar één keeper, geen nieuwe buitenlander gezien. Team was volgens mij bijna compleet, op die linkshandige opbouwspeler na. Gaan het op deze manier in de 1e divisie erg lastig krijgen. Absoluut degradatiekandidaat.

• vaste klant van the reefer

ik hoorde dat psv maar 2x trainde in de voorbereiding. in de 1e wedstrijd werden ze al overlopen en de 2e wedstrijd was de pijp helemaal leeg. niet zo een hele knappe prestatie van hercules die alleen maar break na break liep, ze hadden beter wat meer reguliere aanvallen kunnen gebruiken. maar goed. haro was een duidelijk een maatje te groot. liep makelijk uit naar 21-9 daarna was het beste er wel van af.

• Febo

Het ligt er gewoon aan dat de spelers van PSV het niet meer gewend zijn om met dat vieze plakgoedje te spelen.

• PSV

Was afgelopen zaterdag inderdaad een wanprestatie van ons.

We zijn nog niet helemaal compleet, maar dat is een slecht excuus. Wat wel een feit is dat we pas 2 keer getraind hebben sinds de nacompetitie en inderdaad tot aan de competitie blijft het daarbij, conditie moet eenieder voor zich zelf op peil brengen.

Hars gebruiken we liever ook en daar heeft het zeker niet aan gelegen. Helaas mag het in eindhoven niet, we hebben het geprobeerd met na de wedstrijden en training de hal poetsen, maar toch vond altijd iemand of een vereniging nog wel ergens iets om te zeuren bij de gemeente.

en ja natuurlijk een 2e seizoen is altijd moeilijker dan het eerste (verrasingseffect is weg en iedereen kent de sterke en zwakke punten), toch blijft de doelstelling net zoals vorig jaar nacompetitie. Meer is niet reeel en heeft PSV ook geen geld voor.

• vaste klant van the reefer

NR 13 Schreef:

——————————————————-

> Het ligt er gewoon aan dat de spelers van PSV het

> niet meer gewend zijn om met dat vieze plakgoedje

> te spelen.

ja daar zal het aan gelegen hebben :S

• petrov

nr13 wat ben jij een irritante vent man reageer gewoon normaal op reacties van andere!

hou anders gewoon je koppie maar dicht

• Febo

petrov Schreef:

——————————————————-

> nr13 wat ben jij een irritante vent man reageer

> gewoon normaal op reacties van andere!

> hou anders gewoon je koppie maar dicht

Beste Petrov,

Ik zou je er graag op willen wijzen dat ‘andere’ met een -n geschreven dient te worden.

Ik zal je de regel nog even uitleggen. Als de meervoudsvorm naar personen verwijst dan volgt er een -n

Ik hoop dat je hier in je verdere leven iets aan hebt. Wie weet komt het je nog eens van pas bij het schrijven van bijvoorbeeld een sollicitatiebrief!

Met vriendelijke groet, NR. 13

PS zie dit niet als kritiek, maar als opbouwende feedback. Ik heb oprecht het beste met je voor

PPS Jouw manier van reageren doet bij mij het vermoeden onstaan dat jij een typisch voorbeeld bent van een harsloze handballer…. Gefrustreerd…..geen humor……..chagerijnig…. ik hoef niet verder te gaan want het klinkt zeker heel bekend allemaal.

PPPS er staat 1 spelfout in dit bericht…. Petrov als je een echte kerel bent pluk je hem er zo uit en is de eerste fout je vergeven. Zoniet, dan zal ik moeten concluderen dat je de trotse bezitter bent van een IQ dat niet echt boven het gemiddelde uitsteekt. Daarom zal ik je je negatieve reactie vergeven. (soort van verminderd toerekeningsvatbaar zal ik maar zeggen)

• Verklapper

onstaan = ontstaan

chagerijnig = chagrijnig

1 toch? welke bedoel jij?

• correctie

Ik mis ook soms punten, komma's en hoofdletters…………………

Tellen die ook?

• Drs. P

Beste NR 13,

Ik tel een veelvoud van taalkundige fouten aan in jouw bericht. Met name wat bereft interpunctie laat je menig steekje vallen. Normaliter til ik daar niet zo zwaar aan, omdat dit op fora schering en inslag is. Echter, aangezien jij het al dan niet correct gebruik van de Nederlandse taal correleert aan het IQ van de persoon in kwestie, leek het mij zinvol om je op je eigen tekortkomingen te wijzen.

Met vriendelijke groet,

P