petrov Schreef:
——————————————————-
> nr13 wat ben jij een irritante vent man reageer
> gewoon normaal op reacties van andere!
> hou anders gewoon je koppie maar dicht
Beste Petrov,
Ik zou je er graag op willen wijzen dat ‘andere’ met een -n geschreven dient te worden.
Ik zal je de regel nog even uitleggen. Als de meervoudsvorm naar personen verwijst dan volgt er een -n
Ik hoop dat je hier in je verdere leven iets aan hebt. Wie weet komt het je nog eens van pas bij het schrijven van bijvoorbeeld een sollicitatiebrief!
Met vriendelijke groet, NR. 13
PS zie dit niet als kritiek, maar als opbouwende feedback. Ik heb oprecht het beste met je voor
PPS Jouw manier van reageren doet bij mij het vermoeden onstaan dat jij een typisch voorbeeld bent van een harsloze handballer…. Gefrustreerd…..geen humor……..chagerijnig…. ik hoef niet verder te gaan want het klinkt zeker heel bekend allemaal.
PPPS er staat 1 spelfout in dit bericht…. Petrov als je een echte kerel bent pluk je hem er zo uit en is de eerste fout je vergeven. Zoniet, dan zal ik moeten concluderen dat je de trotse bezitter bent van een IQ dat niet echt boven het gemiddelde uitsteekt. Daarom zal ik je je negatieve reactie vergeven. (soort van verminderd toerekeningsvatbaar zal ik maar zeggen)