Plaats 1 t/m 5
Ik hoop en denk dat Hercules kampioen wordt! Ik heb veel bewondering voor de manier waarop zij de vereniging aan het opbouwen zijn. Veel jonge jongens uit de eigen jeugd, aangevuld door net wat oudere jonge jongens met de nodige ervaring. Nieuwegein eindigt waarschijnlijk op de 2de plaats, gevolgd door de Limburg Lions 2 en Aalsmeer 2. Ook verwacht ik dat PSV hoge ogen gaat gooien, al hebben ze niet de beschikking over de beste individuen. PSV speelt als een sterk collectief! Ik hoop trouwens wel dat ze in Eindhoven een keer met hars gaan spelen!!!
Plaats 6 t/m 10
Op plaatsen 6 t/m 10 zullen we teams vinden als BEVO 2, Internos, Hellas en MHV of misschien wel een van de nieuwkomers Ventura of Achilles. Van al deze ploegen verwacht ik dat BEVO 2 de beste middenmoter zal worden. Hebben in twee seizoenen een leuke ploeg bij elkaar gekregen van jonge gasten die allemaal graag naar het eerste willen!
Plaats 11 t/m 14
Ik gok dat de white demons nu wel echt over hun houdbaarheidsdatum heen zijn. Ze hebben geen waardige opvolgers voor de oude routiniers zoals bart berkien. Grote kans dat de white demons het dit jaar dus niet zullen redden! Tweede degradatie kandidaat is tachos! Dit jaar was het al billen knijpen voor de waalwijkers, dus waarom zou dat dit jaar anders zijn. Als derde degradatie kandidaat blijft Volendam 2 over. Is volgens mij ongewijzigd ten opzichte van vorige seizoen, maar missen wel jeroen de ruiter???? Dat zijn toch snel 10 doelpunten per wedstrijd minder?