Power Balance armbanden

• Nieuwsgierig

Ongelooflijk hoe een heel simpel en neutraal topic als dit toch weer uit kan lopen op gezeik op het NHV of de nationale selecties. Daar heb ik helemaal geen vragen over gesteld. Dus de mensen die op mijn vraag gereageerd hebben, bedankt! Ik heb er eentje gekocht en ga hem zeker uitproberen!

De mensen die geen leven hebben en fucking 24/7 willen zeiken over het Nederlandse handbal, doe dat lekker onder een ander topic. Kansloze sukkels.

• BOOM

design pakhuis ff googlen, het is de echte PB bracelet.

• handbalslavin

het leven onder 24/7 is zeker niet verkeerd

Maar wil niet geslagen qworden hoor

Nieuwsgierig Schreef:

——————————————————-

> Ongelooflijk hoe een heel simpel en neutraal topic

> als dit toch weer uit kan lopen op gezeik op het

> NHV of de nationale selecties. Daar heb ik

> helemaal geen vragen over gesteld. Dus de mensen

> die op mijn vraag gereageerd hebben, bedankt! Ik

> heb er eentje gekocht en ga hem zeker

> uitproberen!

> De mensen die geen leven hebben en fucking 24/7

> willen zeiken over het Nederlandse handbal, doe

> dat lekker onder een ander topic. Kansloze

> sukkels.

• goedkoopste van Nederland

De goedkoopste van Nederland is toch zeker de site lookinggoodtoday slechts 9,95!!

Heb er zelf ook één besteld en is super snel binnen. Nu komende week proberen op de training!

• Powerbalance

Gisteren, maandag 19 juli 2010, heeft het Algemeen Dagblad een artikel geplaatst “Power Balance bedot de drager” (dit zijn niet onze woorden evenals er verklaringen in staan die niet van ons afkomstig zijn) In het artikel is er een duidelijk plaatje van een Nederlandse voetballer, Arjen Robben, met een armbandje. Uit onze kennisbank denken wij te kunnen melden dat dit geen Power Balance armbandje is maar een “Xtreme Balance” bandje, hetzelfde bandje dat meerdere Spaanse voetballers tijdens het afgelopen WK hebben gedragen. Misschien horen sommige van deze spelers bij dit nieuwe bedrijf/deze organisatie, en het zou ons niet verbazen als in de nabije toekomst vergelijkbare intitiatieven zullen worden ondernomen in andere landen zoals Nederland via hun spelers. Dit betekent dat Power Balance misbruik maakt van deze reklame aangezien ze niet duidelijk laten overkomen dat het hier niet gaat om Power Balance bandjes en de spelers van het Nederlandse elftal schijnen dus helemaal geen gebruik te hebben gemaakt van Power Balance bandjes. Als men naar de Spaanse website van Xtreme Balance gaat wordt het gelijk duidelijk dat het hier om wederom een duidelijke “pseudo prestatie verbeteraar” gaat die alle mogelijke marketing trukjes gebruikt, inclusief die om 4% van hun omzet te doneren aan een goede doelen organisatie. In het algemeen veroordelen wij armbandjes en fabrikanten die er allerlei prestatie verbeteringen aan toe schrijven zonder enig wetenschappelijk bewijs te kunnen/willen leveren. Hoewel wij zeker achter goede doelen organisaties staan, willen wij, boven alles, de consument laten weten wat ze kopen.

• toppie

gister besteld, vandaag ontvangen! Ben benieuwd. Ach kan er ook niet minder door worden hahaha.

• probeerder

nja ik heb gisteren dus een bandje besteld, een power balance bandje… dus geen xtreme balance

werkt die power balance dan wel? of is dit dus nu een reclamestunt alleen?