Power Balance armbanden

• René1983

Ik denk dat je er wel een beetje in moet geloven om het te laten werken.

En Ik zou het als scheidsrechter inderdaad goedkeuren als ze afgetaped zijn of er een zweetbandje om zit.

Verder heb ik zoiets van baat het niet dan schaad het niet, dus denk dat het iig geen slechte invloed kan hebben op je spel.

En mochten er dan voordelen uit vloeien is dat mooi meegenomen.

De spelers van oranje zullen er baat bij gehad hebben anders hadden ze er niet mee gelopen.

• balancer

Ik heb gehoord dat het youth team ook de powerbalance band gaan gebruiken op het wk komende vrijdag in de dominicaanse republiek. Nou als ze hier mee wereld kampioen worden…

• blik op de week

Het is dus niet gelukt met de powerbalance bandjes

youth team wint ook zo de wedstrijden niet conclusie

zonde van het geld

Maar dat is trouwens elke euro die het nhv internationaal uitgeeft

we blijven een handbal land met een grote bek en weinig kennis of kunde

• fietspad

Investeren heet dat geld uitgeven volgens mij. Als de jeugdteams die toernooien niet spelen wordt ‘t sowieso werkelijk nooit wat. Door ze zoveel mogelijk van dit soort wedstrijden te laten spelen bestaat er ’n kleine kans dat er ooit wat goeds uit komt. Denk jij dat ‘t Nederlands handbal groot gaat worden als talenten alleen 3 keer per week bij hun club trainen en in ’t weekend hun wedstrijden met 20 doelpunten verschil winnen?

• nak die sos

denk jij als ze 20 uur trainen en een jaar lang gebrainwasht worden op papendal, dat ze het nog leuk vinden als ze 23 worden?

• fietspad

Die speelster die op papendal zitten kiezen toch bewust voor die levensstijl. Juist zodat ze als ze 23 zijn ‘n voorsprong hebben op leeftijdgenoten die ’t afdeden met 3 of 4 trainingen in de week. Als je wat wilt bereiken zul je daar toch echt wat voor moeten doen. Dan ga je niet naar 5 jaar hard werken op de drempel van ‘n mooie toekomst afhaken, omdat ’t toch wel wat veel van 't goeie is geweest…

• Baske

balancer Schreef:

——————————————————-

> Ik heb gehoord dat het youth team ook de

> powerbalance band gaan gebruiken op het wk komende

> vrijdag in de dominicaanse republiek. Nou als ze

> hier mee wereld kampioen worden…

Beste lezers,

NHV heeft de bandjes niet betaald, maar de meiden zelf! Ze konden via de fysio voor een lagere prijs als team zo'n bandje kopen zonder verplichting. Zoals de voetballers al zeiden tijdens de WK: als de meiden daardoor zich ook maar 1 % sterker voelen dan moet je ook dit soort zaken aangrijpen om kampioen te worden. De meiden zelf weten echt wel dat ze niet anders gaan handballen door een polsbandje. Toch gaven de testen bij de meiden met polsbandje aan dat ze stabieler staan en dat de rompbalans toe neemt. Sommige dingen werken nou één keer en hoeven niet wetenschappelijk allemaal verklaard te worden. Kortom het hele team draagt met het begeleidingsteam nu een bandje en straalt zo eenheid uit naar de buitenwereld. Ze gaan met al hun bagage voor de titel. Volg ze op http://wkyouth.web-log.nl/

trouwens als je niet weet hoe zo'n bandje voelt moet je eerst de test ondergaan en je laten verbazen over het verschil…

p.s. het dragen onder een zweetbandje of onder tape kan dus zeer goed tijdens wedstrijden.

• BOOM

Net zo sceptisch als iedereen, ben ik gister de test ondergaan!

EN HET WERKT!!!! ongelooflijk! Ik heb er gelijk 1 besteld voor 13,95 euro op internet!

• goedkoop?

13,95? zo goedkoop? Is het dan wel de echte power Balance? En op welke site is dat dan te bestellen?

• Nieuwsgierig

Ongelooflijk hoe een heel simpel en neutraal topic als dit toch weer uit kan lopen op gezeik op het NHV of de nationale selecties. Daar heb ik helemaal geen vragen over gesteld. Dus de mensen die op mijn vraag gereageerd hebben, bedankt! Ik heb er eentje gekocht en ga hem zeker uitproberen!

De mensen die geen leven hebben en fucking 24/7 willen zeiken over het Nederlandse handbal, doe dat lekker onder een ander topic. Kansloze sukkels.