Snelwiek zo laag. Ik denk peersoonlijk dat snelwiek weer hoog gaat eindigen.
Swift h en awift A en Snelwiek zullen bepalen welke van deze 3 kampioen wordt.
Waarom hebben jullie Hastu allemaal onderaan staan??
2de seizoenshelft super goed gedaan volgens mij op 1 of 2 wedstrijden na
alles gewonnen? daarnaast eerste seizoenshelft veel wedstrijden maar op 1 of 2 doelpuntjes verloren
dus denk dat jullie de kwaliteiten van die studentjes beetje onderschatten!!
ik denk dat UDI nagenoeg niks weet over de teams van deze klasse aangezien ze net weer komen kijken. die voorspelling maar met een korreltje zout nemen denk ik. Naast Hastu plaatsen ze ook Snelwiek zo laag terwijl beide teams afgelopen seizoen goed hebben gedraaid. (hastu inderdaad met een vertraging maar de resultaten kwamen alsnog).
Het is inderdaad erg lastig om een goede inschatting te maken op welke plaatsen de teams gaan eindigen.
Ten 1ste: er komen 4 nieuwe teams bij.
Ten 2de: 4 teams zijn geen 1ste teams dus zullen de grootste talenten van vorig jaar misschien wel doorgeschoven worden naar een hoger team ( wellicht bij hercules wat minder;) ) (daar tegenover staat wel dat wellicht dat bij BFC talenten doorschuiven naar Lions 2)
Ten 3de: je weet nooit wie bij welk team gaat stoppen of wat er bij komt
Mijn mening over de teams in een willekeurige volgorde:
Jupiter
Was dit seizoen een team met ervaring maar wel met weinig jonge talenten. Wanneer het gerucht klopt dat er ervaren krachten gaan stoppen zal dit niet ten goede komen van het team. Denk dat ze op ervaring wel nog in de top 6 gaan eindigen.
Artemis
Vorig jaar een fysiek sterk team met een aantal goed vaste patronen in hun spel. Wanneer het team compleet blijft zulllen zij ook top 6 gaan spelen.
Swift A 2
swift A teerde dit seizoen vooral op de reserves/jeugdspelers van het 1ste. Valt dus geen pijl op te trekken. Wanneer het 1ste tegelijk speelde was het 2de niet meer dan een middenmoter.
Swift H
Helmond vorig jaar erg afwisselend. Wanneer Carlo daadwerkelijk terug zou gaan naar Swift dan heb je geen slechte opbouwrij met Kees/Carlo/Marc.. Echter Carlo wordt ook wel ouder en heeft afgelopen jaar veel last gehad van blessures. Ben benieuwd maar mijn verwachtingen zijn niet zo hoog als de rest hier op het forum..
Loreal 2
Loreal 2 afgelope seizoen super wisselvallig (Als enige team zowel bij NOAV als Jupiter uit punten gepakt! maar ook weer zeer zwakke andere wedstrijden gespeeld) Naar mijn weten zonder hulp van spelers van het 1ste. Zoals Wasbaer aangegeven had schijnen ze komend seizoen wel een trainer te hebben, dus we zullen zien.. Ook wel afhankelijk van hoe het 1ste aangevuld gaat worden aangezien daar 4 man gestopt zijn. Gok top 6.
BFC
een gemengd team gevuld met ervaring en jongere talenten. van de ervaring speelde er volgens mij verschillende 2 seizoenen terug nog bij Wijnandia en wilde toen al niet promoveren vanwege de reistijden dus ben benieuwd.. Gok rond de 6de plaats
Hercules 4
afgelope seizoen ervaren team dat het uiteindelijk knap gered heeft door van meerdere teams puntjes af te snoepen.. mocht er geen verjonging toetreden (of wellicht Jelle Jorna) dan zie ik Hercules 4 echter degraderen.
Rapiditas
snel, leuk handballend team dat al jaren probeerd om uit die 1ste limburgse klasse te komen maar keer op keer was er weer een ander team dat hen dwars zat. Via een omweg uiteindelijk toch gelukt. Ik denk zeker een aanwinst in de regio klasse. helaas wint snel handbal niet altijd van fysiek..
UDI 1896
in het jaar dat ze uit de regio degradeerde waren ze een wat ouder fysieker team. Wanneer dit niet veranderd is zullen ze er direct weer uitvliegen.. Maar ik ken ze niet echt dus wie weet..
Snelwiek 2
afgelope seizoen leuk handballend team. echter veel blessures. Wanneer dit team zo blijft en er niks naar het 1ste gaat/moet zal snelwiek hoog eindigen.
Ha Stu
hoeveel afgestudeerde dit jaar? En blijven ze dan in Nijmegen of gaan ze terug naar hun oude club? Wanneer ze het zelfde team behouden strijden ze toch weer tegen degradatie denk ik. Ze zullen het echter wel weer net gaan redden. Zoals met de studie: leren voor een zesje.
HABO '95
Voor mij een grote onbekende. Dit jaar 2 keer wat over gelezen. Een zeer triest voorval met de platte kar (hopelijk dat iedereen hier weer volledig van hersteld is). En dat de linkerhoek van het 1ste van loreal naar HABO zou gaan. Ik gok dat ze het zwaar krijgen komend seizoen.
Mijn ruime voorspelling dus:
Plaats 1 t/m 5 in willekeurige volgorde: Snelwiek, Loreal, Swift A, Swift H en Artemis
Plaats 6 t/m 9 in willekeurige volgorde: Jupiter, BFC, Rapiditas, Hastu
Plaats 10 t/m 12 in willekeurige volgorde: HABO, UDI, Hercules
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?