Regio B seizoen 10/11

• Master-Chief

Rapiditas is als een soort Swift H. Goed maar te wisselvallig om echt prijzen te kunnen pakken. Wel subtop haalbaar… Swift H. heeft naar verhoor routine in huis gehaald en gaat dus consequenter spelen?? Dan schat ik Swift H ook wel in voor de prijzen, gezamelijk met Arnhem, BFC en snelwiek.

• wasbaer

Ik denk dat het gaat tussen Snelwiek, Swift Arnhem en Loreal.

Snelwiek was noodgedwongen eind vorig seizoen al bezig met het nieuwe seizoen, Swift Arnhem is een zeer talentvolle groep en als Loreal een team wordt (het ziet er naar uit dat ze eindelijk een trainer hebben gevonden) moeten we er zeker rekening mee gaan houden.

BFC zal goed gaan presteren in de top 5 maar rapiditas komt mijn inziens helaas te kort.

Succes allemaal

• Helderziende

Uiteraard Carlos,

Ik geniet altijd van jullie geweldige “Fysiek” en vind het jammer dat die goedgebouwde kerels nu wellicht het veld gaan ruimen. Maar Fan blijf ik tocg joh..

idd:)-D

• helderziende

Jij bent goed gast !!!

(:D

• Bil

We krijgen er spek genoeg bij hoor, Carlos tnt jr en ondergetekende zijn weer fit en ready to rumble

• gast

jij bent helderziend, dus ik ga er vanuit dat je gelijk hebt;)

• Helderziende

Hey Wasbear,

Je vergeet echt swift H te noemen.

Carlo Ensche komt terug van MHV en neemt waarschijnlijk nog spelers mee ook.

Die worden niet alleen in de breedte sterker maar ook het niveau gaat daardoor omhoog.

ik zeg Swift-H en Swift A die vechten het uit.

Ben je zelf al onder de Pannen ?????

• J. Doensen

Rapiditas is zeker geen titelfavoriet! Ze kunnen het wel iedereenlastig maken. Laat ze even groeien!

Leuke ploeg, aantrekkelijk handbal, goed geschoold!

komt goed met ze!

• wasbaer

Het is inderdaad een leuke ploeg en zeker een met potentie. Ik zie ze graag groeien

• Udi 10

Wij zijn gelukkig weer terug naar een jaartje 1e klasse!

Ik denk het volgende:

Jupiter '75

Artemis

Swift A 2

Swift H

Loreal 2

BFC

Hercules 4

Rapiditas

UDI 1896

Snelwiek 2

Ha Stu

HABO '95

Succes allemaal met de voorbereiding op het volgende seizoen en tot ziens in Kermisland!