Nou een prognose…..
01 BFC (nieuwe onbekende ploeg van hetzelfde caliber als NOAV)
02 Swift A 2
03 Rapiditas
04 Hastu
05 Jupiter
06 Loreal
07 Swift H
08 Artemis
09 Snelwiek 2
10 Hercules 4
11 Udi
12 Habo 95
Hallo Allen,
Ik heb als fan van de regio B ook een prognose gemaakt.
Ik weet niet wat ik van HABO en Rapiditas moet verwachten maar hoor goede berichten.
Udi kennen we natuurlijk al maar daar heeft de jeugd volgens mij ook veel progressie gemaakt….
Ik denk dat de beide swift's het gaan uitvechten om de titel.
nou daat gaat ie dan.
1.Swift H
2.Swift A
3.BFC
4.Artemis
5.Rapiditas
6.loreal 2
7.Jupiter
8.Udi
9.Habo
10 Hercules 4
11. Habo 95
12.Hastu
Waarom jupiter na jaren goed draaien opeens op de 7e plek eindigen? En waar is Snelwiek dit seizoen? Die hebben vorig seizoen heel goed gedraaid en nu vergeet je ze gewoon? Habo heb je 2x. Ik verwacht meer iets in deze trend!
1.Swift A
2.Jupiter
3.Snelwiek
4.Hastu
5.BFC
6.Swift H
7.Rapiditas
8.Artemis
9.Loreal 2
10 Hercules 4
11.Habo 95
12.Udi
Sorry Realist je hebt gelijk.
Maar om antwoord te geven op je vragen…Habo 2x klopt ik vergiste me…
Snelwiek van vorig jaar is nu Snelwiek 2 geworden.vraag me niet waarom maar ik denk dat ze iets zwakker zijn…..
En van Jupiter weet ik dat ze een aantal dragende spelers verloren zijn Baats is gestopt en nog meer zwaargewichten men spreekt hier over 6 man, dat betekent een verzwakking.
1.Swift H
2.Swift A
3.BFC
4.Artemis
5.Rapiditas
6.loreal 2
7.Jupiter
8.Udi
9.Snelwiek 2
10 Hercules 4
11. Habo 95
12.Hastu
Ik heb even research gedaan en Snelwiek 2 is vorig seizoen gedegradeerd uit de Regio C. De reden dat Snelwiek in Regio B zat was omdat er natuurlijk 2 teams in de Regioklasse speelde. Maar het is dus onmogelijk dat Snelwiek 2 nu is de Regio B zit terwijl ze uit de Regio C zijn gedegradeerd. Het moet naar mijn idee dus gewoon Snelwiek 1 zijn.
Oke Bil gelukkig maar.
Je weet hoe het gaat met die geruchten.
VHC zou ook leeg gelopen zijn maar volgens mij hebben ze gewoon een team staan ondanks de degradatie en ook al een nieuwe trainer.
@ Realist.
het lijstje wat op NHV limburg staat geeft aan dat het Snelwiek 2 is vandaar.
Maar dan is het dus snelwiek 1 en die schat ik dan automatisch hoger in 3e of 4e plek dan oke ?
Pfoew, Ik denk dat het lastig is om een voorspelling te maken wat er allemaal gaat gebeuren. Zelf was ik voornamelijk te spreken van Swift Arnhem. Vooral in Anrhem hebben de heren een super mooi spel tegen ons gespeeld.
BFC en Rapiditas zullen zeker goed meedraaien. Rapiditas is een jong team maar nog niet geheel consistentie lijn qua wedstrijdprestatie. Wij hadden dit afgelopen jaar ook niet altijd en hebben gelukkig door het laten vallen van steekjes door andere teams toch een kampioenschap binnen weten te halen.
Ik vraag me af of BFC nog hetzelfde team is als vorig jaar. Het destijdse wijnandia is overgegaan naar BFC, maar er zaten volgens mij genoeg spelers bij die niet meer landelijk wilde spelen. Leuke mix tussen ervaring en jeugd welke in de toekomst misschien wel tegen Lions aanhikken. Vooral de heren A doen het wel goed.
Ik zet mn geld in op Rapiditas en Swift Arnhem.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?