Rachel de Haze

• KOlca

Het is heel makkelijk die gene die voor dalfsen zijn, stemt voor bewust en die voor VOC zijn die zegt onbewust

mag toch aannemen als allebij de scheidsrechters er niks in zien of oordelen dat het onbewust is, dat dat dan ook zo is!.

ik zelf vind het ook onbewust en ik ben iemand van gene van beide clubs voor de duidelijkheid.

groet

• Anoniempje

Ik vraag me af waarom de mensen de familieleden van speelsters in deze hele discussie betrekken.

Het is ook een kleine moeite om alllerlei dingen over de vader van nummer 15 van Dalfsen te zeggen.

Als ik dit moet gaan doen is de pagina te klein.

Iedereen weet dat handbal een harde sport kan zijn. Als de vader van nummer 15 daar niet tegen kan moet hij zijn dochter gewoon op dammen, schaken of blaasvoetbal doen. Misschien is ballet iets voor haar.

Wat de herkomst van een speler is in deze ook niet relevant. Al zal een speelster afkomstig zijn van de tokkies dan heeft dat niets van doen.

Wat betreft de overtreding zijn hiervoor de scheidsrechters verantwoordelijk. Het gebeurt ook in andere sporten dat er dingen gebeuren die de scheidsrechters niet zien. Natuurlijk is dit niet leuk, maar er is gelukkig niets aan te doen.

Het mooie is dat de mensen via dit forum het met elkaar aan de stok hebben, maar de meiden hebben elkaar in Papendal al lang weer gesproken en gaan gewoon weer door met hun sportieve sport.