NK afdelingsselectie jong 15 mei

• jamaar

Ja maar het is toch ook leuk dat een uitzondelijk talent dan een beetje in het zonnetje wordt gezet.

• eerlijk

Is zeker leuk zo'n prijs maar daarom moet je wel de complete handballers nomineren die inderdaad een team beter kunnen laten spelen en aanvallen en verdedigend hun mannetje of vrouwtje staan en die heb ik wel gezien!

Als je een pure schutter nomineert op z'n doelpunten kan je beter de prijs van topschutter in het leven roepen.

Voor de duidelijkheid ik ben een handballiefhebber en heb geen enkele binding met welk team dan ook!

De jongens van Limburg en de meisjes van Zuid-Holland waren de terechte kampioenen.

De jongen van Limburg won verdient de prijs bij de meiden kun je daar dus over discussieren wat we dus ook doen.

En Pien…. De jongens die ik bij Zuid-Holland bedoelde was een klein midopbouwertje nr 7 geloof ik en de andere linkshandige opbouwer/ re hoek en bij Brabant ook de Midopbouwer zeer complete spelers!

• Henkjanpiet

Waren de prijzen voor de beste keeper en keepster+nominaties wel terecht dan?

• Henkie

Ja maar de maatschappij is al zo individualistisch, laten we niet zo gericht zijn op persoonlijk succes..

Maar goed, hou je er vooral mee bezig als je er veel waarde aan hecht. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op de dingen waar ik waarde aan hecht!