NK afdelingsselectie jong 15 mei

• handbalfan

A.s zaterdag NK afdelingsselectie….. Wie maken er kans bij de jongens? en bij de meiden?

• #5 - Harry

In beginsel de deelnemende teams…

• Sjaakie

Bij de jongens wint Limburg en bij de meiden gaat Brabant winnen.

Wat denken jullie=

• KeesKoosKuusKiisKaas

Limburg, of spelen die DK (Duitse Kampioenschappen) aangezien Limburg een afvallige Duitse provincie is.

• handballertje

Buiten Limburg denk je dat Zuid-Holland ook nog kans maakt????????????????????:S

• Manager THW-KIEL

Als de toptalenten van Sittardia met al die contracten meedoen dan worden ze makkelijk kampioen!

• Myck

Bij de jongens draait het om de wedstrijd ZuidHolland-Limburg, wie die wint wordt nederlands kampioen denk ik!

• Henk

Ik spoor hier jaloezie.. Volgens mij is de heer K een pannekoek die geen verstand heeft.

Handballers zijn handballers.. Het zijn jonge talenten die het misschien nog ver kunnen schoppen. Daar praat je niet zo over.

Ik kom zelf uit het noorden en ik heb respect voor iedereen, maar niet voor zo een zooitje die anderen belachelijk maakt omdat ze jaloers zijn.

Hier mijn voorspelling:

Jongens: Denk de limbo's.. Omdat ze gewoon de beste spelers hebben op het moment

Meisjes: Denk brabant.. Goede, sterke en een brede selectie die zoeen toernooi wel kunnen winnen

• limbo

Bij de jongens 100% Limburg! who else?

De meiden….. interesseren me niet

• Handjes

Jongens kamipoen: Limburg zeer terechte winnaar, lichamelijk sterker en breder dan alle andere teams en ook qua handbal gewoon goed,

Meisjes kampioen: Zuid Holland, speelden zich gemakklijk door alle wedtsrijden heen, dik verdiende zege