koppel

• met de borst vooruit

zit een btje de discussie te volgen zo…… maar dit gezeur valt me een btje tegen…. wedstrijden zijn toch bemand? weliswaar met moeite, maar toch…. en jij meld je aan voor een cursus ofzo of een commissie en dan vind je dat ze je automatisch moeten nemen? ik krijg t idee dat sommige scheidsrechters nog minder zelfkritisch zijn dan sommige spelers af en toe…. hoe zo'n persoonlijke brief ook weer hier beland, ongelooflijk. Het getuigt van weinig stijl of klasse.

Ooit in je opgekomen dat je misschien de kwaliteiten ontbeert? of wellicht dat men graag een nieuwe lichting koppels wil opleiden ten faveure van de ouderen? ik weet ook niet hoe t precies werkt, maar tis maar een idee. U bent de zwakste schakel, tot ziens… zoiets wellicht!

als je het zo goed voor hebt met de handbalsport in nederland, ga dan een jong koppel begeleiden ofzo ipv alleen maar af te geven op alles en iedereen. Het is namelijk toch nooit goed…. en dat blijkt in iedere sport. Zit in onze aard als Nederlanders, we klagen liever, tezamen met die andere stuurlui…. (hint)

Mouwen opstropen en niet zo veel zeuren, dat lijkt me een veel beter plan…

• hv

ook dat mag ik niet

met de borst vooruit Schreef:

——————————————————-

> zit een btje de discussie te volgen zo…… maar

> dit gezeur valt me een btje tegen…. wedstrijden

> zijn toch bemand? weliswaar met moeite, maar

> toch…. en jij meld je aan voor een cursus ofzo

> of een commissie en dan vind je dat ze je

> automatisch moeten nemen? ik krijg t idee dat

> sommige scheidsrechters nog minder zelfkritisch

> zijn dan sommige spelers af en toe…. hoe zo'n

> persoonlijke brief ook weer hier beland,

> ongelooflijk. Het getuigt van weinig stijl of

> klasse.

> Ooit in je opgekomen dat je misschien de

> kwaliteiten ontbeert? of wellicht dat men graag

> een nieuwe lichting koppels wil opleiden ten

> faveure van de ouderen? ik weet ook niet hoe t

> precies werkt, maar tis maar een idee. U bent de

> zwakste schakel, tot ziens… zoiets wellicht!

> als je het zo goed voor hebt met de handbalsport

> in nederland, ga dan een jong koppel begeleiden

> ofzo ipv alleen maar af te geven op alles en

> iedereen. Het is namelijk toch nooit goed…. en

> dat blijkt in iedere sport. Zit in onze aard als

> Nederlanders, we klagen liever, tezamen met die

> andere stuurlui…. (hint)

>

> Mouwen opstropen en niet zo veel zeuren, dat lijkt

> me een veel beter plan…

• Ongeloof

> verzoek om inbelang van het onderwijs een

> wedstrijd te fluiten gewijgerd

> Zou zo maar tien nieuwe jeugd scheidsrechter

> opgeleverd hebben

Kan iemand me uitleggen wat hier mee bedoeld wordt. Lijkt mij dat niemand dit zou weigeren. Of het moet een héél belangrijke wedstrijd geweest zijn.

• nopje

topic close

hier komen ze niet uit weet ik zeker

• jantje

volgens heb je dan toch een lees probleem

een discussie volgen ok.

hans schrijf zelf dat de com te beroerd is om contact op te nemen

natuurlijk is die zich er van bewust dat hij wellicht niet in de com past

maar ook dat hadden zij wel mee mogen delen maar nee

niks zeggen en dan nu zo reageren ze zijn dus niet instaat om kritiek

op de goede manier in te schatten.

wat mij betreft komt een motie van wantrouwen op de leden vergadering afd zuid hollan deze maand.

met de borst vooruit Schreef:

——————————————————-

> zit een btje de discussie te volgen zo…… maar

> dit gezeur valt me een btje tegen…. wedstrijden

> zijn toch bemand? weliswaar met moeite, maar

> toch…. en jij meld je aan voor een cursus ofzo

> of een commissie en dan vind je dat ze je

> automatisch moeten nemen? ik krijg t idee dat

> sommige scheidsrechters nog minder zelfkritisch

> zijn dan sommige spelers af en toe…. hoe zo'n

> persoonlijke brief ook weer hier beland,

> ongelooflijk. Het getuigt van weinig stijl of

> klasse.

> Ooit in je opgekomen dat je misschien de

> kwaliteiten ontbeert? of wellicht dat men graag

> een nieuwe lichting koppels wil opleiden ten

> faveure van de ouderen? ik weet ook niet hoe t

> precies werkt, maar tis maar een idee. U bent de

> zwakste schakel, tot ziens… zoiets wellicht!

> als je het zo goed voor hebt met de handbalsport

> in nederland, ga dan een jong koppel begeleiden

> ofzo ipv alleen maar af te geven op alles en

> iedereen. Het is namelijk toch nooit goed…. en

> dat blijkt in iedere sport. Zit in onze aard als

> Nederlanders, we klagen liever, tezamen met die

> andere stuurlui…. (hint)

>

> Mouwen opstropen en niet zo veel zeuren, dat lijkt

> me een veel beter plan…

• onbegrip

.

met verbazing neem ik kennis van deze discussie

als een scheidsrechter commissie al niet tegen kritiek kan waar is dan de geloofwaardigheid.

Scheidsrechter worden bedreigd, spelers worden vrijgesproken,

wat doet de scheidsrechter commissie hiermee dan.

Nu doen ze iets wat volgens mij niet kan, een besluit nemen dat deze scheidsrechter niet meer mag fluiten volgens mij moet dit via het strafrecht.

Zelf via het burgerrecht is een veroordeelde na zijn straf weer een vrij mens

Hier word een scheidrechter voor het leven uitgesloten.

Natuurlijk zitten er twee kanten aan een verhaal maar als scheidsrechter commissie ondanks dat de persoon niet nu in gesprek wil moeten de dialoog open houden.

En ze zouden deze zaak moeten doorspelen naar de tucht commissie van het nhv die kunnen schorsen maar een afd commissie kan dit nooit.

Ben zo open geweest om de persoon in kwestie te bellen, deze gaf zelf aan dat alle veld wedstrijden al waren ingedeeld.

Het voor hem aanleiding was om te zeggen, schrijf mij allen nog maar aan via na aanschrijvingen, welke volgens zijn zeggen altijd op dinsdag en donderdag zijn

Deze voorwaardes worden dus niet geaccepteerd zoals in de brief vermeld.

Dit is dus echt een macht positie die het NHV hanteert en ik denk dat wij als leden op de

Op de ledenvergadering NHV zuidholland komende week het vertrouwen in het bestuur moeten opzeggen. (scheidsrechter commissie)

• Ongeloof

Beste onbegrip,

Iemand die met verbazing een discussie leest en daarna krasse uitspraken doet zou misschien teksten goed moeten lezen. Ik lees dat onder gestelde voorwaarden geen gebruik wordt gemaakt van iemands diensten. Dit houdt volgens mij geen schorsing of royement in, alleen dat er geen gebruik meer wordt gemaakt van…

Je hebt betrokkene gebeld, al eens contact gehad met de commissie ? (moet je eens doen kan helpen bij je beeldvorming, heb ik zelf in het verleden al een keer meegemaakt, telefoonnummers staan op site NHV). Alles wat ik lees komt uit één hoek, persoonlijke brieven worden gepost en de eigen naam wordt weggelaten en wie zegt mij dat het de volledige brief is die verstuurd is. Is er niet al meer gebeurd ?

Misschien ben je wel op het verkeerd been gezet omdat je alles vernomen hebt van één persoon en jezelf een bepaald beeld hebt.

Verder haal je denk ik twee commissies door elkaar, tuchtrecht is verantwoordelijk voor tuchtrechtuitspraken en een scheidsrechterscommissie voor scheidsrechterszaken. Tuchtrecht is onafhankelijk en een scheidsrechterscommissie kan daar geen invloed op uitvoeren, hooguit haar bezorgheid uitspreken.

Veel onduidelijkheden en veel reacties aan de hand van een eigen opgestarte topic over eigen frustraties. Maar als ik lees: “in het belang van het onderwijs (of is het toch onderweis)” dan kan ik me hier niets bij voorstellen. Heb een paar dagen geleden de vraag ook al gesteld maar niemand kan of wil hier op ingaan.

Wat mij betreft veel onzin op dit forum en klagen zonder te weten wat er speelt, wat er speelt weet ik ook niet. Maar wat ik wel weet dat dit soort stukken de handbalsport geen goed doen, als iemand vindt dat hij benadeelt wordt dan moet hij gewoon de weg bewandelen die ervoor staat. Een commissie legt verantwoording af aan een bestuur, een bestuur aan de ledenvergadering, dan zijn er nog tuchtrechtmogelijkheden en daarna komt het civielrecht. En als je, je dan nog benadeelt voelt dan kan je de publiciteit zoeken, maar dan kan je wat mij betreft beter in de spiegel kijken of het wel is zoals je denkt dat het is en dan je verlies pakken.

Volgens mij hebben verenigingen, scheidsrechters en andere officials de sportcode ondertekend, staat in deze code niet iets in de geest van dat de sport positief wordt uitgedragen. Dan wordt er met dit soort topics aardig afgeweken.

Wat mij betreft stop eens met reageren op aannamens, zoek uit of vraag aan de juiste mensen wat er speelt. Dit soort topics draagt nergens toe bij.

Iemand (nopje) had de topic al een keer gesloten en daar sluit ik me bij aan.

Met sportieve groeten, Vol Ongeloof

• tegenstander

17 mei zeker een motie van wantrouwen richting afd bestuur voor de scheidsrechter commisie

lijk mij een verstandig besluit nieuw bloed is daar zeker nodig

Wat mij betreft is die scheidsrechter moedig geweest en dat zouden er meer moeten doen

het is toch een stel arrogante oude mannen die daar als muppets aan het bewindt zitten.

Ongeloof Schreef:

——————————————————-

> Beste onbegrip,

>

> Iemand die met verbazing een discussie leest en

> daarna krasse uitspraken doet zou misschien

> teksten goed moeten lezen. Ik lees dat onder

> gestelde voorwaarden geen gebruik wordt gemaakt

> van iemands diensten. Dit houdt volgens mij geen

> schorsing of royement in, alleen dat er geen

> gebruik meer wordt gemaakt van…

> Je hebt betrokkene gebeld, al eens contact gehad

> met de commissie ? (moet je eens doen kan helpen

> bij je beeldvorming, heb ik zelf in het verleden

> al een keer meegemaakt, telefoonnummers staan op

> site NHV). Alles wat ik lees komt uit één hoek,

> persoonlijke brieven worden gepost en de eigen

> naam wordt weggelaten en wie zegt mij dat het de

> volledige brief is die verstuurd is. Is er niet al

> meer gebeurd ?

> Misschien ben je wel op het verkeerd been gezet

> omdat je alles vernomen hebt van één persoon en

> jezelf een bepaald beeld hebt.

> Verder haal je denk ik twee commissies door

> elkaar, tuchtrecht is verantwoordelijk voor

> tuchtrechtuitspraken en een

> scheidsrechterscommissie voor

> scheidsrechterszaken. Tuchtrecht is onafhankelijk

> en een scheidsrechterscommissie kan daar geen

> invloed op uitvoeren, hooguit haar bezorgheid

> uitspreken.

>

> Veel onduidelijkheden en veel reacties aan de hand

> van een eigen opgestarte topic over eigen

> frustraties. Maar als ik lees: "in het belang van

> het onderwijs (of is het toch onderweis)" dan kan

> ik me hier niets bij voorstellen. Heb een paar

> dagen geleden de vraag ook al gesteld maar niemand

> kan of wil hier op ingaan.

>

> Wat mij betreft veel onzin op dit forum en klagen

> zonder te weten wat er speelt, wat er speelt weet

> ik ook niet. Maar wat ik wel weet dat dit soort

> stukken de handbalsport geen goed doen, als iemand

> vindt dat hij benadeelt wordt dan moet hij gewoon

> de weg bewandelen die ervoor staat. Een commissie

> legt verantwoording af aan een bestuur, een

> bestuur aan de ledenvergadering, dan zijn er nog

> tuchtrechtmogelijkheden en daarna komt het

> civielrecht. En als je, je dan nog benadeelt voelt

> dan kan je de publiciteit zoeken, maar dan kan je

> wat mij betreft beter in de spiegel kijken of het

> wel is zoals je denkt dat het is en dan je verlies

> pakken.

>

> Volgens mij hebben verenigingen, scheidsrechters

> en andere officials de sportcode ondertekend,

> staat in deze code niet iets in de geest van dat

> de sport positief wordt uitgedragen. Dan wordt er

> met dit soort topics aardig afgeweken.

>

> Wat mij betreft stop eens met reageren op

> aannamens, zoek uit of vraag aan de juiste mensen

> wat er speelt. Dit soort topics draagt nergens toe

> bij.

>

> Iemand (nopje) had de topic al een keer gesloten

> en daar sluit ik me bij aan.

>

> Met sportieve groeten, Vol Ongeloof

• hans v

Hier de persoon die het persoonlijk betreft.

als eerste ben ik bezig om het civiel recht in te schakelen.

advocaat is momenteel bezig aan beeld vorming en brief.

Wat betreft het onderwijs en het belang daarvan zal ik verheldering geven

Of er nu staat onderwijs of (onderweis )zelfs de brief die ik persoonlijk ontvangen heb staan spel fouten in dus dit even terzijde.

Op verzoek van mij persoonlijk heb ik de vraag neergelegd bij het afdeling NHV zuid holland om de beker finale jan alma cup te mogen fluiten.

Hiervoor had ik de volgende motivatie ben werkzaam in het onderwijs als mentor voor drie dagen per week

hierbij ga ik alleen om met jongeren tot 18jaar en een grote achterstand op de arbeidsmarkt.

Tijdens een groep gesprek bleek dat er enkele personen handballen bij rowah handbal te Waddinxveen.

Zij daar een verplichting hebben om als junior een opleiding te volgen als scheidrechter, iets wat ik zelf als een positieve ontwikkeling zie vooral bij deze groep jongeren.

Tijdens dit gesprek werd er gevraagd door enkele jongeren of ik wilde onderzoeken of het mogelijk was dat ik met mijn koppel genoot die wedstrijd zouden mogen fluiten.

Hun met rowah aanwezig zouden zijn en dan trots konden zij op de mentor.

Het antwoordt van het NHV was als koppel hebben jullie al de halve finale gefloten dus nooit geen finale.

Dit is echter van te voren nooit gecommuniceerd door het nhv.

De brief die op deze topic staat is de volledige brief ik die ik heb ontvangen van het NHV

en momenteel bij de advocaat aanwezig is.

Wil alleen nog de mensen bedanken die mij steunen in deze strijd.

• met de borst vooruit

Je onderwijsverhaal klinkt plausibel en dat had een reden kunnen zijn om jou en met wie je ook fluit aan te stellen voor zo'n finale lijkt. zeker als je er dan ook nog een beetje publiciteit aan geeft/ had een mooi verhaal kunnen worden, maaaaaaaaaaaar, dat zegt niet lijkt me dat er geen andere argumenten te bedenken zijn op basis waarvan ze die scheidsrechters aanwijzen. argumenten die dan waarschijnlijk, helaas voor jou, zwaarder gewogen hebben. ook dat ze niet eerder kenbaar gemaakt zouden hebben dat je geen finale fluit als je al halve finale fluit, lijkt me op zich geen reden om zo uit je dak te gaan.

dat je de brief op een forum als deze zet vind ik persoonlijk vrij stijlloos, want het maakt alles nogal suggestief en stemmingmakend. het geeft slechts jouw kant van het verhaal en niet meer. ik vraag me trouwens af op basis waarvan je het viviel recht inschakelt. ze royeren je toch niet? ze schorsen je toch ook niet? ze wijzen je alleen niet meer aan voor wedstrijden, gezien de voorwaarden (?) die jij aangeeft om nog wedstrijden te fluiten. volgens mij kunnen ze altijd kiezen om je gewoon niet aan te wijzen als je voorwaarden opgeeft die niet reeel zijn. (wat die ook zijn, want dat heb ik hier niet gelezen).

gezien dit hele verhaal van je, wat ik heel vervelend voor je vindt, snap ik niet dat volwassen mensen niet om de tafel gaan zitten om een volwassen gesprek hierover te voeren. Een advocaat kan volgens mij vrij weinig met deze zaak. een goed gesprek met elkaar zou je dichter bij elkaar moeten kunnen brengen, maar dan moet iedereen, dat weet je in een “conflict”, bereid zijn water bij de wijn te doen. nhv, maar dus ook jij. die bereidheid proef ik niet bij je en dat is jammer. ruzie hebben ze in de beste families, maar die ruzies ook oplossen schijnt moeilijker te zijn.

sterkte ermee