Verwacht dat slechts een enkele vereniging iets loopt te roepen in de woestijn!
Kortom, er verandert niets aan de bezetting van de scheidsrechterscommissie terwijl er, volgens dit forum, voldoende potentiele kandidaten erbuiten lopen.
toeschouwer
hier zit je er echt naast
Het is zeker opvallend dat er weer achter elkaar geschreven is op deze topic
Maar weet zeker Hans v is het niet geweest.
Hij is gisteren met hart falen opgenomen.
En ik weet ook zeker als hij hier zou reageren hij altijd zijn naam zal gebruiken
Hij ergert zich juist erg aan mensen die een andere naam gebruiken .
Ik begrijp dat Roos zich kandidaat gaat stellen, heeft uitgesproken mening en ik heb altijd geleerd dat je pas iets kan roepen als je zelf tenminste hebt geprobeerd iets te veranderen. Het is heel makkelijk om iets te roepen maar dat heb ik al eerder geschreven, toon dan zelf maar eens dat het anders en beter kan. Klagen kan iedereen verbeteren is een andere uitdaging. En ik mis nog steeds een reactie van een partij die hier keer op keer de zwarte Piet krijgt. Misschien is dit wel het verstandigste want de wereld zou er weleens heel anders uit kunnen zien dan dat er nu wordt aangenomen op het woord van één persoon. Als het zo slecht zou zijn dan zouden tientallen topics geopend zijn en tot nu toe gebeurd het voornamelijk door mensen die zich gepasseerd voelen of een wedstrijdje hebben verloren.
Mark, ik zou niet zo zeker zijn met mijn aannames, minimaal 3x is door betrokkene onder een andere naam gereageerd (Hans V, Hans en Ex).
Rest mij alleen Hans beterschap te wensen en de hoop uit te spreken dat het goed komt met hem. Kunnen we nu rustig deze discussie sluiten, betrokkene kan toch even niet fluiten en de vergadering van 17 mei afwachten.
Vol Ongeloof
Mark, Ik betreur het te horen dat Hans V is opgenomen en hoop dat alles weer goed zal komen met hem maar ik bestrijd hetgeen je zegt over dat hij altijd zijn naam zal noemen.. In ieder geval zijn er hier posts van hem onder de namen;
Hans v
hv
h
ex
en wellicht nog meer.. maar nogmaals.. stop dit topic Dat lijkt mij het beste
volgens mij hebben we hier gewoon met een gefrustreerde scheidsrechter te maken die bij het NHV blijkbaar zijn ei niet kwijt kon. Het is dan natuurlijk makkelijk om via een forum met modder te gooien. Je kan zeggen over de commissie wat je wil, maar feit is dat we het over het algemeen een stuk beter op de rit hebben dan sommige andere delen in Nederland.
Mijn persoonlijke mening is dat ik het schandalig vind dat er stukken vanuit het NHV op dit forum zijn geplaatst en dat wat mij betreft hij nooit meer een wedstrijd hoeft te fluiten. Misschien is er wel een tekort, maar dit zijn typisch gasten die een grote smet zijn op het korps. Ga ergens anders met modder gooien.
Inderdaad, hij kon zijn ei niet kwijt.
As.maandag is de AAV, ik lees dat er in de afgelopen 2 jaar bijna 90 mensen aan een HS2 of HS3 geholpen zijn. Zeer goed van Carla en Harryen anderen.
Het blijkt dat het tekort in Zuid-Holland niet minder is geworden,dus waar zijn ze???
Zijn het allemaal thuisfluiters oftewel BVS ??? Ik kan het me niet voorstellen.
Waarzijn ze, waarom stoppen mensen, waarom gaan scheidsrechters in een andere afdeling fluiten??
Waarom fluiten sommigen wel door tot ze erbij neervallen???
Ik kan me goed inleven in de frustratie van Hans, je inzetten voor meer scheidsrechters, een gevoel van tegenwerking krijgen, of in ieder geval geen meewerking terwijl de situatie gewoon enorm zorgelijk is. iedere week gaan er wedstrijden niet door, steeds staan solisten in een wedstrijd te kloten omdat het niveau niet geschikt is voor een solist, ondanks dat deze solisten zich er niets van aantrekken.
Nu wordt er vanuit Oosterbeekgevraagd om docenten, je kan je afvragen waarom je dit gaat doen als er aan de achterdeur net zoveel verdwijnen. Ik stap er op deze manier niet in !!
Sterkte,
Hans R.
Hans, denk aan jezelf en sluit dit af, ik weet zelf dat deze frustratie door blijft gaan zolang je er geen afstand van kan doen. Anderen bepalen en vinden dus dat het zo goed gaat. Het is zo en gaat voorlopig niet veranderen. We blijven hopen dat er op korte termijn vele scheidsrechters bij komen. Zo niet, dan niet!
We kunen niet onbeperkt een beroep doen op de 65 plussers die nog wel plezier hebben in het fluiten en zich zo nu en dan laten afblaffen.
Groeten, Hans R.
Gewoon klote Schreef:
——————————————————-
> As.maandag is de AAV, ik lees dat er in de afgelopen 2 jaar bijna 90 mensen aan een HS2 of HS3 geholpen zijn.
> Zeer goed van Carla en Harry en anderen.
> Het blijkt dat het tekort in Zuid-Holland niet minder is geworden,dus waar zijn ze???
20 jaar geleden waren deze getallen niet anders. In het scheidsrechtersbestand waren toendertijd 1000 (!!) scheidsrechters geregistreerd. Iemand zal zich toch een keer moeten afvragen waarom ze niet voor de bond fluiten?
Volgens mij heeft motivatie hier heel veel mee te maken; ik heb het hier al eerder over gehad op dit forum.
Het lijkt mij dat de commissie zich verschuilt achter de leveringsplicht. (Als er een tekort aan scheidsrechters is, dan ligt dat aan de verenigingen, nergens anders aan.)
Hans V:
Gezondheid gaat boven alles. Ik wens je vanaf hier heel veel en heel lang alle gezondheid toe.
Roos
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?