toch wel!
http://www.grandokeukensdalfsen.nl/ is nog van de vorige hoofdsponsor, maar hij is er wel degelijk!
Mooi verwoord dalfsen supporter!…
Ik had het zelf niet beter gekunt! En dat over Polen ook inderdaad!… Gaan veel mensen mee zelfs nog meer mensen als menig Eredivisie club meeneemt naar dalfsen omdat ze gewoon weten dat er of niks te halen valt of ze zelf toch niet boven het dalfser publiek uitkomen!… En die 2000 man die er dan toevallig een keer zitten bij de e en o is ten eerste bij de mannen en ten 2e is Emmen 10 keer zo groot als dalfsen!.. Dus tja dan mag dat ook wel inderdaad!… En bij dalfsen hebben we liever 500/600 zingende trouwe supporters dan gewoon die 2000 sweerloze supporters!… Ik bedoel zeg nou zelf bij de dames van EenO hangt er geen enkele sfeer!.. Ja alleen een ouwe vent met zijn grote trommel en die af en toe een keer EenO zingt!…
Dus tja ik als ECHTE dalfsenaar die nog geen enkele wedstrijd heeft gemist ben trots op de dames en op iedereen die het mogelijk heeft gemaakt dalfsen zo ver te krijgen als dat het nu is!… En geloof mij er gaan nog heel veel mooie dingen gebeuren in het kleine(maar toch ook hele grote) dalfsen
ook al heb je geen website krijg je alsnog gewoon 2 punten bij een overwinning hoor jopie! dit weet niet wat jij nu allemaal probeert duidelijk te maken? ik merk dat je volgens mij een beetje jaloers bent jopie heb ik het goed?… draait jou club niet helemaal lekker ofzo?
en tja een pak op de broek krijgen kan iedereen een keer overkomen ik bedoel de bal blijft rond heh?… en mij hoor je ook niet gelijk zeggen dat wij een topclub zijn… alleen spijkerd dalfsen wel heel hard aan de weg om het te worden!
Dalfsenaar.
Inderdaad de sfeer is heel goed bij de thuiswedstrijden van de dames…Alleen dat maakt je nog geen topclub .Als ik op de site van NHV oost kijk is het met de aansluiting naar dames 1 droevig gesteld Dames 2 staat op het punt bijna te degraderen A1 wordt kampioen in de 4 e klasse en ook de rest v/d jeugd speelt helaas niet op het hoogste nivo.Ik denk dat je als je op de lange duur wilt handhaven dat je met name met de jeugd meer trainings uren moet maken en ook zorgen dat de breedte sport er niet de dupe van wordt.Dus ik denk dat het voorlopig(als er de komende jaren geld is)spelers moeten worden gehaald.En in de tussentijd meer investeren in de jeugd….Neemt niet weg dat Dalfsen de verrassing v/h jaar is.Succes
en wat misschien ook belangrijk kan zijn:
laat alles niet bij één of twee personen gebeuren!
er zijn al genoeg clubs die volledig in elkaar storten als één persoon wegvalt.
Volgens mij heeft Dalfsen dat zelf in een verder verleden al eens meegemaakt met Koerhuis: hij weg en de mannen verdwenen helemaal en de vrouwen zakten weg.
Je zag het ook bij Kwiek: Zwartjes weg en daarna hebben ze geen stappen meer gemaakt.
In Twente idem bij o.a. Olympia
Teveel afhankelijk van enkele mensen
Veel publiek en goede sfeer geven wel een boost, ook in prestaties.
Maar op wat langere termijn of zelf permanent een topclub zijn is wat anders.
Dalfsen: op de goede weg! De weg is nog lang,maar moet wel onderhouden worden, zeker na een strenge winter!
Het zou goed zijn voot handballend Nederland als er meer clubs de Dalfser weg volgen (maar mag ook de Quintus-weg of de VOC-weg zijn)
ik vind het echt dom dat we hier praten over dyslectie, dacht dat we als handballiefhebbers over de sport gingen praten. als je er geen verstand van hebt en alleen dom komt doen blijf dan gewoon weg. ik heb begin dit seizoen dalfsen zien spelen tegen SEW en geloof me dit was handbal van de bovenste plank. ik heb toen zelfs beelden van dalfsen gebruikt om mijn jonge c1 te laten zien hoe het moet. so what dat aan het einde van het seizoen deze jonge ploeg op is. dit is iets wat ze moeten leren, ben als handballiefhebber echt klein beetje fan van dalfsen geworden. ik raad een ieder dan ook aan hier een keer te gaan kijken alvorens te oordelen op uitslagen…
zoals gezegd in het andere topic,
het gaat nu 2 jaar goed hij dalfsen. maar dat kan zo in een keer inzakken.
als de ervaren spelers weg zijn, en de jeugdige goede spelers vertrekken blijft er niets meer over.
dan commentaar geven op kwiek en jeugdopleiding. Liojkt me voor jullie ook een verstandige keuze dat te gaan doen willen jullie over 5 jaar nog spelen waar je nu speelt.
geen wrok tegen dalfsen ofzo.
maar circel, je hemelt je club zo op omdat het een keer goed gaat. Maar betekent nog niet dat je een top club hebt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?