Hallo allemaal!…
ik ben is nieuwschierig wat jullie van de ontwikkeling van dalfsen vinden…
hoor graag jullie mening!…
Ja dat klopt nu gaat het pas echt beginnen maarja toch die extra bonuspunten voor dalfsen en dan mag natuurlijk het opmerkelijke presteren in Europa ook niet vergeten worden!… Ik bedoel de kwartfinale is toch wel een opmerkelijke prestatie!…
En dan heb je natuurlijk de sfeer nog bij de thuiswedstrijden in dalfsen!… Die is ook ongekend als je kijkt bij andere clubs alleen bij sew hangt er nog wat sfeer maar bij de rest van de clubs is het alleen maar klappen als er gescoord of gewonnen wordt!…
Alles zit momenteel bij dalfsen in de lift hebben ook al een supportersvereniging met meer dan 100 leden dus het leeft ook echt in dalfsen en dat maakt het leuk!…
één zwaluw maakt nog geen zomer!!
in een paar jaar van hoofdklasse naar Nederlandse top: in het verleden behaalde resultaten… enz….enz.
misschien even de basis op orde en misschien de vraag stellen: hoe gaat het in de regio?
2 eredivisieclubs vissen in dezelfde vijver qua spelers, maar ook qua sponsors
gaat dat goed?
is één echte topclub niet beter dan 2 halve topclubs?
topclub, wat is een topclub. wie vis er niet uit de zelfde vijver vertel het mij eens fortissimo en nieuwegein en dan voc en sew en hebben ook nog hellas en quintus in het verleden v en l en bfc en als klap op de vuurpijl handbal academie die vissen overal, en 2 clubs uit dezelfde regio die bij de laatste 8 zittenzoals in noord holland en westland en nu ook in overijssel. dus hou op over topclub op dit moment valt dalfsen daar wel onder, gezien de laatste jaren
Cirkel ik weet niet was jij al die onzin vandaan haalt!… Je bent of een jongetje van 12 die het leuk vindt om onzin te schrijven en te pesten of iemand die totaal niet op de hoogte is van dalfsen en kwiek!… Want noem mij die grote sponsors is op dan die bij bijde clubs zitten?… Ben benieuwd!…
En inderdaad overal in Nederland vissen ze zogenaamd in die zelfde vijver alleen moet je zelf nog wel het juiste aas zien te vinden!… En dat kan niet iedereen!…
och dit “pesterige jochie van 12” vraagt iets en waarschuwt iets…
Dat Dalfsenaat niet kan lezen is niet mijn probleem: dyslectie schijnt veel voor te komen.
ik praat alleen over inhoud: een goeie discussie zonder antwoorden is een waardeloze discussie.
Het Dalfser succes van nu kan leiden tot een euforie: ik probeer te waarschuwen, want heeft Dalfsen zelf ook al eens behoorlijke terugval gehad? En als men daar van geleerd heeft is er toch niets aan de hand
Wat jopie schrijft over meerdere clubs in eenzelfde regio, daar schrijf ik ook over en dan kijk ik weer naar jopie met de vraag: welke clubs met meerdere “concurrenten” in de regio zijn er beter op geworden?
Is het limburgse (vrouwen)handbal niet bijna geheel verdwenen door de onderlinge concurrentie?
hoeveel fusies zijn er in amsterdam niet geweest om om het huidige niveau van VOC te bereiken (en hoeveel clubs zijn daar al ten onder gegaan)
in noord holland noord alleen sew, in noord alleen E&O
de onderlinge concurrentie in mijn Twente is moordend en daar komt men dus ook nooit meer tot een topclub (vraag daar eens naar al die ambitieuze plannen met olympia).
cirkel allereerst heel kinderachtig om gelijk met dyslectie te komen door 1 spelfoutje!…
verder kan ik jullie nog melden dat er destijds voor de japanse speelster van kwiek 800 euro netto in de maand is betaald!…
en voor degene die zeggen dat kwiek alleen met de eigen jeugd bezig is praat ook onzin want voor volgend seizoen is kwiek bezig met estafana polman, inske kuik en waren dat met muriel messchaart maar laatsgenoemde heeft voor dalfsen gekozen!….
Wanneer ben je een topclub? In mijn ogen niet alleen als je prijzen wint.
Meerdere jaren meedraaien bij de eerste drie/ vier. En niet 1 of 2 keer kampioen worden maar ieder jaar echt meedoen om het kampioenschap. Doorstroming vanuit de jeugd, een duidelijke opleidingsvisie etc etc.
Dalfsen is op de goede weg maar nog geen topclub. Wat dat betreft is het niveau van de A en B jeugd ook niet echt wat je van een topclub verwacht.
Het begin is er wel!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?