koppels scheidsrechters

• (Duim)-Zuigertje

;)

• jaap

helaas nog steeds geen reactie van de heren of dames nhv ????????????????????

of lezen hun hier nooit iets wat er speelt???

zie dat er toch meer mensen zij die eens zijn met mijn verhaal???

kom op nhv leg is uit ????????

gr jaap

p.s vandaag handacedemie__ hellas gezien met koppel

schneider–schneider viel me erg tegen heren

een duidelijk voor keur voor de handbal school???? maar helaas 30-30

• scheidsinfo

Jaap,

ja deze heren en dames lezen ook deze soms niets zeggende lachwekkende berichten.

als iedereen die een menig heeft over een scheidsrechter nu eens rapporteur zou kunnen worden.

dan zijn ze meteen scheidsrechter, want je kunt alleen rapporteur worden als je ook scheidsrechter bent of bent geweest, om te kunnen beoordelen of iemand de regels voldoende beheerst en hanteert in een wedstrijd. dan neemt het NHV nog iemand in dienst voor het verwerken van allemaal die rapporten en wordt iedereen stukken beter.

maar even terug naar de scheidsrechters die het volgens diverse mensen niet goed doen. wil ik het volgende meegeven.

misschien een iets mindere dag gehad.

afwas moeten doen, vrouw weer geweest winkelen met een gat in de hand.

net te horen gekregen dat hij of zij bij de volgende reorganisatie plaats mag gaan maken.

agressieve weggebruiker tegen gekomen op de heen reis.

maagkrampen omdat de koffie niet helemaal goed is bekomen voor de wedstrijd.

en ga zo maar door.

maar de scheidsrechters kunnen niet gaan wisselen.

zij moeten tot het einde op het veld blijven staan, of de wedstrijd staken.

spelers gaan wisselen en komen als hun zo iets hebben niet meer binnen de lijnen om te spelen.

praat eens na een wedstrijd met de scheidsrechters hierover, op welk niveau dan ook.

ga een open en eerlijk gesprek aan zonder elkaar verwijten naar het hoofd te slingeren.

je zult dan ook merken dat scheidsrechters ook mensen zijn die niet elke keer hun beste dag kunnen hebben.

een leuke opmerking dan tot slot, gehoord in een wedstrijd.

“een hoekspeler zegt elke keer dat de aanvaller de cirkel raakt bij zijn doelpoging ”

waarop de scheidsrechter hem voorstelt dat hij gaat verdedigen dan kan de hoekspeler gaan fluiten.

doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

• cirkel

Jaap,

het NHV heeft groot gelijk dat ze niet op deze soms uitermate lachwekkende stellingen en meningen reageert.

Als je alles zo goed (beter) weet, dan zou je ook moeten weten hoe je dergelijke zaken wel aan de kaak stelt.

Bel, mail of schrijf naar Oosterbeek.

Dit forum is geen NHV-vuilnisbak.

Trouwens, ben jij ook al scheids?

Kan altijd nog…

• rapporteur

wellicht een tip

binnenkort start er een opleiding tot rapporteur in zuid holland

probleem is dat het NHV geen aanmeldingen krijg en het daarom wil uitstellen

meld je massaal aan dan heb je een keer recht tot spreken en kan het nivo van de scheidsrechters omhoog gaan als er goede opgeleiden rapporteurs zijn.

Rapporteren is meer dan alleen maar een cijfer geven maar ook voor al tips die je mee kangeven aan de scheidrechters.

• keeper

Denk dat je dan door een Hellas bril naar deze wedstrijd gekeken heb, ik heb als neutrale toeschouwer ook deze wedstrijd gezien, en vond ze, gezien het belang van de wedstrijd, een goede wedstrijd fluiten, en zeker niet in het voordeel van de Academie, misschien 1 of 2 ongelukkige beslissingen, maar dit gold voor bijde teams

• jaap

de waarheid is wel hard he ??????????

ja ik fluit zelf en het is mijn mening en kom der ook voor uit?

heb al vaak gemailt naar nhv ,hr bakkenes(voorzitter) hr de groot de indelsters

maar je hoort nooit iets vreemd he ??

vriendjes politiek 500%

• moaningmhyrtle

hoi jaap, ik heb je gemist bij nea.

• keeper

Ja, Jaap daar zullen menig erediv. koppels van wakker liggen, dat jij Bakkenes en de Groot mailt, lachen met jou, en ik maar denken dat je er een beetje kijk op had.

• jaap

hoi mensen

ja sorry moest fluiten in de andere regio dus ja ?wat moet ik bij nea dan ????????????

en of ik er kijk op heb geen idee hoezo??

hun zijn toch de mensen van nhv en zelfs landelijke nhv geeft geen reactie op vragen?

dus probeer je alles he miss heb jij nog tip na wie ik kan mailen ???

gr jaap