koppels scheidsrechters

• herman

zondag

ben het zeker niet met je eens!!!

metuitzondering van de yoego's en broeders schneider praat jij volgens mij over de slechtste koppels uit de ere divisie

• piet

In Noord-Holland-Noord, word de regio vaak door solisten gefloten, terwijl Midden Nederland de regio door koppels laat fluiten, dit is ook lastig voor de teams die uit Midden Nederland komen, die kunnen er niet aan wennen, dat er solisten fluiten. Vind het zelf ook belachelijk dat er een solist fluit in NHN fluit die absoluut nog niet 1e of 2e klasse mag fluiten. Er moet een goede lijn uitgezet worden, door het NHV, en niet door de afdelingen zelf, want vriendjes politiek is erg groot in NHN.

• moaningmhyrtle

beoordelaar, ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig wie je nu toch bent.

ik ken wbr ook, dus dan zal je mij ook kennen.

ik hoop dat je jezelf bekend maakt tegenover wbr en dan kom ik er wel achter wie je nu toch bent.

• (Duim)-Zuigertje

Als ik jullie was zou ik gewoon weigeren te spelen als die “maloten” jullie weer eens moeten fluiten.

Gewoon verliespunten incasseren, even op het wedstrijdformulier zetten en hopen dat er de volgende keer rekening mee wordt gehouden, anders ………………….

Weigeren te spelen, verliespunten incasseren en melden op het wedstrijdformulier en hopen dat er de volgende keer rekening mee wordt gehouden, anders ………………….

Weigeren te spelen, verliespunten incasseren en melden op het wedstrijdformulier en hopen dat er de volgende keer rekening mee wordt gehouden, anders ………………….

Weigeren te spelen, verliespunten incasseren en melden op het wedstrijdformulier.

etc. etc. etc.

• Beoordelaar

Dit is wel heel vervelend ja.

Zit zoals zo vaak met m'n broer aan de paddo's , nooit enige last gehad van agressie. Altijd lekker relaxed.

Als ik dit teruglees, schrik ik me dood.

Laatste posting dus, want dit is geen positieve bijdrage aan onze sport.

Dus bij deze, Mea Culpa.

Deze computer gaat niet meer aan tijdens zo'n sessie.

• scheidsinfo

Duim-Zuigertje,

is jullie vereniging zo kapitaalkrachtig dat hun zich dat kunnen veroorloven om niet te spelen.

buiten dat het niets veranderd aan welk beleid dan ook.

wil dit best eens meemaken als jullie dat doen, en dan de gezichten zien van jullie tegenstander.

dus laat het even weten waar en wanneer het gaat gebeuren.

• scheidsinfo

Wasbeer,

afgelopen weekend was er een koppel die ging zich pas omkleden toen het eindsignaal van de wedstrijd voorhun klonk.

kregen de teams ook nog eens de kans om een goede warming-up te doen.

pasjes controleren mag je het wedstrijdtafel laten doen.

maar was het koppel dan zo slecht of verteld de stand niet alles.

moet toch een spannende pot geweest zijn.

tussen de teams van weerszijde van de maas.

volgende week weer nieuwe kansen om het degradatie spook weg te sturen.

de wedstrijd kan ook als laatste test gebruikt worden voor de Venloop de dag erna.

misschien neem ik de moeite om jullie nog een laatste keer te zien spelen op dit niveau

• wasbaer

Hoi scheidsinfo,

zoals reeds vermeld in het verslag kregen de scheidsrechters van mij een ruime voldoende, er was geen partijdigeheid, er vielen aan beide kanten enkele twijfelachtige belissingen maar over het algemeen ging het goed.

Het was en derby zoals een derby moest zijn ; spannend, stevig, kansen missen en een stand die altijd dicht bij elkaar lag.

Dit zijn de wedstrijden die je graag wilt spelen en winnen. Helaas voor ons was Loreal de winnaar maar als verliezende coach heb ik toch genoten ondanks dat het niet echt hoogstaand handbal was.

• scheidsinfo

wasbaer,

dacht wel dat het een stevige pot moest geweest zijn.

hebben de coaches zich ook mogen uitleven.

blijft wel spannend in de poule.

als jullie nu de volgende week eens alvast winnen en loreal doet het laatste weekend het zelfde dan is er geen vuiltje aan de lucht.

ik zie de onderste namelijk niet zo snel punten pakken meer.

het wordt in elk geval aankomende week een spannende pot aan de goede kant van de maas ( even een beetje zout strooien mag toch he )

kan loreal alvast komen kijken hoe het moet.

jullie krijgen wel een goed koppel heb ik gezien.

kun je lekker op het einde van de bank gaan zitten genieten.

anders hou ik wel een plaatsje vrij op de bank aan de overkant.

is ook een prima overzicht dat je daar hebt.

maken we samen een rapportje van de scheidsrechters.

• scheidsinfo

kunnen we samen eens de namen doornemen die hier schrijven.

ben bij sommige wel benieuwd wie daar achter zitten.