koppels scheidsrechters

• rapporteur

gaan we weer

• zondag

Ik moet toegeven dat ik dit seizoen scheidsrechters in de hoofdklase heb zien fluiten, die ik graag in de reedivisie had gezien.

lekker onbevangen,fluiten in de lijn van de wedstrijd en geen bevooroordeelde positie innnamen.

Maar ja, als zij straks doordringen tot de eredivies, zullen zij ook wel de arrogantie hebben, die de meeste scheidsrechters op dit niveua hebben.

Let op, ik zeg met name de meeste : daarmee wil ik Schneider/Schneider, Erich/vd laan,sneijder/Verstege, Bakema/Smit, Boxtel/v Otterdijk , dmezic/pavovlic uitsluiten.

Van deze scheidsen heb ik nog steeds het gevoel dat zij een wedstrijd fluiten naar eer en geweten .

Dus snel laten promoveren die goede koppels uit de hoofklasse.

• beoordelaar

Juist bijdehand, tijdje terug heb ik het nog met je over dit probleem gehad. Ook nu ga je in detail treden. Je weet best wat het probleem is, meerdere keren is het je uitgelegd,ga dan nu niet net doen of het ergens anders over gaat.

Wat ik toen ook zei, zeg ik nu weer, gewoon alles ontkennen, en doen of alles goed gaat, de andere kant opkijken en het gevoel hebben dat we net zo groot zijn als in Duitsland, Denemarken etc.

Ik snap best dat jij in jouw positie geen risico wil lopen, Hoofdklasse is tenslotte angstaanjagend hoog in Nederland, maar doe a.u.b. niet net alsof je het niet begrijpt.

Of het nu over Reyer gaat of over de afdelingsfunctionarissen, zolang we allemaal de problemen ontkennen, is er geen probleem. Of wil je dat ik het nog gedetailleerder ga uitleggen.

Solisten op Regio-wedstrijden??? HAJ met solisten????Wedstrijden die gewoon niet gespeeld worden omdat er geen scheids is???

Wat doe jij aan het behoud??? De opleiding loopt denk ik wel aardig, dankzij bijvoorbeeld Carla, Harry, maar er stoppen er gewoon erg veel, waarom???

• cirkel

dan zal de opleiding toch niet zo goed zijn als gedacht wordt.

maar wat een gezeur weer!

jaap, keeper, brabo: ga zelf fluiten, we zitten op jullie te wachten.

IK ken ploegen in de regioklassen waar spelers in de pauze even naar buiten moeten om te roken…

En dan lullen over de voorbereidingstijd van scheidsrechters. vraag je eens af wat jou bijdrage is om sr beter te maken

en dan bedoel ik niet “afzeiken”

• beoordelaar

Overigens hoef jij en je ega niet bang te zijn dat jullie tot de koppels behoren welke in seizoen 2011-2012 zullen zakken.

Met dit soort reacties is je plek verzekerd, er zal uiteindelijk niemand zakken vanwege het “grote” aanbod.

R. leest dit nl.ook zoals je weet en laten we eerlijk zijn, als er iemand duidelijk is over zijn naam, ben jij het wel.

Ik hoop je binnenkort weer te spreken, ik kijk wel naar de indeling.

• beoordelaar

Het heeft allemaal te maken met vrijwilligers, mensen die tijd in het handbal willen steken, vrije tijd!!!

De een stopt en gaat achter de geraniums zitten, de ander wordt trainer, weer iemand wordt bestuurslid, en de grootste gek wordt scheidsrechter???

Althans, zo wordt er wel over gedacht. Sommigen denken er toch anders over, maar de tendens is toch dat je als idioot gezien wordt.

Ik denk zelf dat je op zo'n moment je huidige korps moet koesteren, vooral degenen die het “vak” echt serieus nemen. Helaas zien we allemaal dat dit niet altijd zo is, regelmatig zien we dat men als scheids het gevoel krijgt niet serieus genomen te worden door het eigen bestuur. Hierdoor raakt men gedemotiveerd en heeft men er geen zin meer in. Dhr. World best referee kan roepen wat hij wil,maar uiteindelijk wordt op dit moment het nivau er niet beter op. En we kijken uiteraard allemaal de andere kant op want we zitten zelf wel erg confortabel.

Nou, veel geluk volgende wedstrijd.

• keeper

Ben het totaal niet met je eens, het is namelijk Dzemidzic/Pavlovic en Schneiders/Verstege ;)

• beoordelaar

Juist, daar gaan we weer, en hoe denk je dat dat komt???

Omdat bepaalde figuren de hand boven het hoofd gehouden wordt en anderen gewoon in de stront kunnen zakken. Dat dit met kwaliteit heeft te maken kan ik, en vele anderen, direkt ontkrachten, het is gewoon niet zo, het heeft met connecties te maken, de regioafkomst, en NIETS anders.

Helaas vragen de teams om andere kwaliteiten, maar dat is totaal iets anders.

• beoordelaar

Begrijp plotseling je afwijkend reaktie, beetje laat, maar begrijp het wel.

Hoever zit je erin??? Tot welk kootje???

Groeten van ons.

• worlds best referee

jee, wat respectloos. Mochten wij je kennen, hoop ik juist dat je ons aanspreekt. Wij hebben nog nooit iemand onjuist bejegend, vanwaar deze haat? Dat willen we graag weten. Kan zaterdag al, je weet blijkbaar waar ik ben dan.