Dames Regio C, Ronde 18

• toeschouwer

nee idd no diifference, maar ik zeik niet op het forum, dus voel je je toch aangesproken

• Speler2

Zo dat is vervelend voor ROAC. 2 weken geleden stonden ze nog stevig in de top 3, na dit weekend waarschijnlijk 6e. Maar nu word het wel lekker spannend volgend weekend in Zoetermeer!!!!

• zonnetje

Ik heb zeker een andere wedstrijd gezien, want het was over duidelijk dat vtc beter was.

Aanvallend kon hercules niet echt tot scooren komen, er werd het meest gescoord uit penalty's. Daarentegen had vtc mooie aanvallen en maakte mooie goals.

Ik heb een leuke wedstrijd gezien erg goed gedaan meiden.

• .....

Volgens mij was ik niet aan het zeiken hoor. Maar als je dat dan toch vindt, zeg dat dan gewoon en ga niet over iemand zijn naam zeiken als je zelf ook je echte naam niet gebruikt. Zoals ik al zei, ik voelde me niet aangesproken, ik constateerde alleen een feit.

• speelster

Schipluiden- Quintus: 10-30

• Feessie

Gemini - Stompwijk 33:21

Hercules - Vriendschap/TOB 20:22

ROAC - HA R&O 16:23

KB-Shop/Ventura - Atomium'61 26:10

Schipluiden - v.d. Voort Quintus 3 10:30

Westlandia 2 - DWS 18-:-22

gemini overduidelijke winnaar dit weekend, gaat spannend worden volgende week!

Hercules weer net niet….jammer genoeg is dit schijnbaar weer een reden voor een hoop geouwehoer op het forum.

Roac toch soort van ingemaakt door HA R&O dus gaat het dit seizoen toch echt tussen hun en gemini! ben benieuwd!

Ventura gewonnen, had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd

Schipluiden niet veel gescoord en quintus lijkt weer helemaal terug van weggeweest!

Westlandia tja…was de dag om de punten te houden zeker met een voorstand van 3 a 4 doelpuntenpunten. Maar helaas is dat niet gelukt!