Dames Regio C, Ronde 18

• blalbla

Roac Schreef:

——————————————————-

> Tips zijn natuurlijk altijd welkom om Haro te

> verslaan….

niet zo moeilijk speel in op de begeleiding en geef de scheidsrechters gelijk

die bullebak van een trainer als die door de scheidsrechters aangepakt wordt win je makkelijk

• Ventura

Tips om Haro te verslaan, leuke vraag… (tu)

Nou de eerste keer waren ze kansloos tegen ons, maar wij waren de laatste ontmoeting ook niet al te best. Schoten veel op de keepsters (dat zou ik dus niet doen), laag is zwakke plek bij ze, verder is het vooral de RO (dochter van herrieschopper) die schiet (langhoog) en de LH (de mama van het stel).

Geen hars, is ook een goeie tip.

Succes en verras ons vanavond ;)

• Hercules

Weer een “net-niet”-wedstrijd voor ons. Helaas verloren met 20-22 van VTC :(

• Handbalster

En deze uitslag met drie basisspeelsters….want er waren er vier op wintersport bij VTC…

Mijn complimenten voor de meiden die hebben gespeeld en voor hen die wilden invallen!

Chapeau!

• .....

Brigitte, Joyce, Mariska, Dominique, Tara, Martine en Natalie zijn gewoon speelsters uit het eerste team hoor.

• toeschouwer

Goh, naamloze, voel je je zo aangesproken

Er waren er tenslotte 4 NIET, dus een kompliment

• Diego

Wie gaat de coach van Vriendschap volgende week opstellen, degene die deze week goed speelde of die gene die deze week heerlijk op vakantie waren?

• .....

Nee hoor ik voel me niet aangesproken. Leuke naam trouwens: toeschouwer. Bijna net zo leuk als ….. What's the difference?

• .......

ROAC - HARO… 16-23

• Handbalster

Ten eerste ……, heb ik niet gezegd dat die meiden niet van het eerste zijn….maar idd, misschien voel je je aangesproken???

Ik heb gezegd dat er vier speelsters niet waren en dan vind ik t knap van de meiden die hebben gespeeld…maar blijkbaar is een compliment geven reden

om binnen de groep onrust te zaaien…. Vind het triest om op deze manier te reageren…. En wat de coach doet moet hij beslissen, wij waren iig heerlijk een week

op wintersport…. lijkt wel of het ons kwalijk wordt genomen!