De eerste slag is gestreden en gewonnen door Gemini. Wat zal het volgende weekend ons brengen!
Gemini - Stompwijk
Dit mag absoluut geen probleem zijn voor Gemini. Al heeft Stompwijk een goed resultaat neergezet tegen Quintus afgelopen weekend.
Hercules - Vriendschap/TOB
Hercules het net niet team van deze competitie. VTC heeft de afgelopen ontmoeting in eigenhuis verloren. Als ik het me goed herineer was dit een beladen wedstrijd met negatief publiek en een tegenfluitende scheidsrechter. Hercules moet dit in eigenhuis wederom kunnen winnen.
ROAC - HA R&O
Klapper van deze week. ROAC loopt nu 3 punten achter op de koplopers. Ik ben bang dat het na dit weekend 5 punten worden. HA R&O draait lekker en speelt ook goed als team. Dit zal ROAC opbreken.
KB-Shop/Ventura - Atomium'61
Atomium pakt eindelijk wat punten. Het was ze zeker gegund. Ventura zal zich niet laten verrassen door de Rotterdammers en zeker niet in Schiedam.
Schipluiden - v.d. Voort Quintus 3
Schipluiden gaat naar mijn idee steeds slechter en slechter spelen. Ze zullen Quintus geen moment in gevaar brengen.
Westlandia 2 - DWS
Leuke wedstrijd voor de punten onderin. DWS doet het ietjes beter aan de stand te zien. Gokje: Westlandia wint.
Weer een spannende boel deze week! Succes iedereen