Uitslagen Dames Hoofdklasse A

• Rendier

op de bal duiken:S doe je niet met je voeten naar voren maar met je handen. beetje vreemd dat hier geen consequenties aan zijn verbonden!

• geenfan

ik als geen fan van vvw of vzv kwam naar die wedstrijd kijken omdat ik al zaterdag avond had gespeeld.

het was een spannende wedstrijd waar in de eerste helft zeker al een rode kaart getrokken mocht worden voor die slyding. Lotte had haar rug wel kunnen breken, naja goed dit is een beslissing van een scheidstrechter en daar doe je niks tegen.

In de tweede helft was de rode kaart bij vzv ook zeker terecht, dat was ook gewoon een vuile over treding. Nu zou een scheids het nog tegen me kaar weg kunnen strepen, maar ze hadden voor deze 2 overtredingen allebij rood moeten geven.

Ik vond vzv met vlagen goed spelen het was jammer dat ze de kansen niet konden afmaken. vvw deed dit wel een heeft daarom gewonnen. Als vzv de kansen in het netje had gegooit was de wedstrijd heel anders afgelopen.

conclussie; vvw had meer scorend vermogen. bij vzv heeft dit zeker een deel met rikkie te maken maar je kan niet op 1 speelster bouwen.

bij deze wedstrijd waren er 2 meisjes uitgevallen met een enkel blessuren ellis van vzv en wendy (volgens mij heet je zo) van vvw, hoe is het met jullie/hun??

• joop

Wel grappig dat je als geen fan alle namen van VZV kent en niet die van VVW.

• joop

Niet meer zeuren over Jolanda die maakte in de wedstrijd bij VZV alleen de overtreding door de bal te vangen!!

Daarna heeft VZV er voor gezorgd dat ze thuis niet mee kon doen.

Heeft de rode kaart nu nog gevolgen voor de VZV er denk het niet he!!!!!!!!!!!!!!

• Danielle

Das niet zo moeilijk, Joop. Gewoon ff het verslag van VZV lezen (nog leuk tijdsverdrijf ook…), daar staan de namen genoemd.

Die van de betreffende Wendy (?) niet, dus vind het al knap dat geenfan die naam wist. Op de tribune vang je ook vaak wat op, dat zal het zijn… (:P)

• Danielle

Oftewel: niet zo katten! :)

• balletje

De rode kaart heeft geen gevolgen voor VZV!

Is namelijk niet op het formulier geschreven… en waarom niet, geen idee!!!

Wat een discussies op dit forum, harde wedstrijd blabla.. We willen gewoon allebei winnen en dat gaat echt niet ten koste van alles. Soms gebeuren er dingen die je liever later anders had gezien… VVW kwam beter uit de strijd omdat hun scorende vermogen beter was dan VZV…

• ZoDichtErop

Ik zat nog geen 3 meter van het sliding incident. Lotte keek geen eens naar de bal maar naar de inslidende speelster van VVW ook wel bekend als Steltenpooltje bij de VZV'ers. Ze deed geen enkele moeite om Steltenpooltje te ontwijken en dook gewillig over het been van Steltenpooltje heen.

Scheidsrechters goed gezien hoor!! Het viel allemaal wel mee! Lotte Prak heeft er wel een handje van om te blijven liggen.

Dit was zeker geen rood en die van VZV idd wel. Wie is die 14 eigenlijk??!! Bakte er in ieder geval weinig van. Waren zowat vangballetjes die ze gooide.

• ietsverderweg

dankzij vzvtv hebben een hoop mensen de beelden kunnen zien en deze reactie is gewoon onzin. wie nr.14 is weet ik niet niet gezien ook. denk wel dat vele verenigingen vvw als graag gezienen gast zien niet dus.

• Seikurt

ietsverderweg Schreef:

——————————————————-

> dankzij vzvtv hebben een hoop mensen de beelden

> kunnen zien en deze reactie is gewoon onzin. wie

> nr.14 is weet ik niet niet gezien ook. denk wel

> dat vele verenigingen vvw als graag gezienen gast

> zien niet dus.

Geen idee wat jij allemaal mompelt maar ik begrijp er niet van. Cursus ABN schrijven raad ik je ten zeerste aan!

Dat laatste begrijp ik wel: Ja, VVW is graag gezien bij andere verenigingen.