Uitslagen Dames Hoofdklasse A

• toeschouwer zap

Wellicht doet de einduitslag vermoeden dat het spannend is geweest, maar dat was niet zo. Na een 2-0 en 3-1 voorsprong voor LHC, heeft ZAP het heft in handen genomen en was ruststand 8-12. Snel in de tweede helft 8-14. Daarna werd er min of meer om en om gescoord, al kreeg naar mijn idee LHC daar wat vaker het voordeel van de twijfel en vrije worpen mee. Maar dit kon Zap vandaag gelukkig hebben en verviel het niet in onzekerheid, slordig spel en fatale fouten. Zo kwam de voorsprong en uiteindelijke winst nooit in gevaar. Met nog 2:33 minuten speeltijd was de stand 18-24.Voor het zelfvertrouwen van de zapmeiden had het prettig geweest als het verschil wat groter had gebleven. De onderlinge krachtsverschillen zijn vaak kleiner dan de rangschikking nu laat zien. Er komen nog spannende wedstrijden aan!

• jippielan

VZV is toch een leuke ploeg,

VZV is alleen zwaar verzwakt, had Riekie wel meegedaan had deze wedstrijd anders gelopen.

Vzv heeft toch goed gepresteerd tegen Borhave dus zijn ze niet niks. Wanneer staat Riekie weer op het veld????

• filmkijkert

heb net even vzvtv gekeken daarzijn weer dingen gebeurd en de scheidsrechters sliepen verder ongelooflijf dat dit allemaal maar kan vooral die sliding op die speelster werd niet eens bestraft.

• ik kom niet uit een ei

Ik vind zeker niet dat VZV niets is zonder Rieke, het kwam er gisteren alleen niet uit. VVW was gisteren de betere partij.

• niet lekker

Naar aanleiding van filmkijkert ook “even” naar VZV-TV gekeken. Had VVW in die eerste helft geen rode kaart verdient?? Als je ziet hoe daar iemand onderuit geschopt wordt aan de zijlijn. En dat was niet het enige!!!! foei foei

Jammer dat de scheidsrechters hier niet thuis gaven.

• Klaas

Ik vind ook dat je eens naar VZV-TV moet kijken echt super dat dit er is ! mijn complimenten.

Riekie is een goede handbalster en is nog jong, kan nog heel veel leren, daar gaan we nog veel van horen.

VZV is niets zonder Riekie en Lotte dat zijn toch de team dragers.

• huis

Nu heeft VVW het alweer gedaan, net zoals altijd. Lekker makkelijk elke keer.

Als je naar VZV TV kijkt zie je ook dat die nummer 15 van VZV ook niet echt een lieverdje is. En die rode kaart en twee min straffen zijn daar ook terecht. Doorgebroken speler wordt gewoon aan haar arm getrokken.

Het is niet zo dat VVW gewonnen heeft dankzij de scheidsrechters, zij waren gewoon de betere ploeg zondag en speelde vooral de tweede helft goed. Jammer dat niet genoemd wordt.

Ben het niet eens als men zegt dat heel VZV om Riekie draait. Tuurlijk heeft zij een groot aandeel, maar Riekie speelt al zo'n 2 maanden niet mee en VZV pakte toen ook gewoon de punten. Dit is geen excuus voor de wedstrijd tegen VVW. VZV heeft meerdere leuke speelsters rondlopen.

• niet lekker

huis,

Die rode kaart voor VZV is terecht, dit is ook duidelijk te zien op VZV-TV. maar VVW had in de eerst helft al minimaal 1 rode kaart moeten krijgen. Ik denk dat de beelden dit heel duidelijk laat zien. Complimenten voor VZV-TV. Speelsters en trainer van VVW ga eens bij jezelf te rade en vraag je af, of je hier mee moet doorgaan. Ik vraag me af die vzv meiden er zonder zware blessures uit de strijd zijn gekomen. Mensen raken door zulke acties zo geblesseerd dat ze niet of nooit meer kunnen handballen. Als dit normaal wordt bevonden, laten we dan de handbal maar compleet afschaffen, het is te triest voor woorden.

Als je kijkt hoe er iemand die aan de zijlijn de bal heeft in een “sliding” omver wordt getrapt, waar ben je dan mee bezig, zinloos geweld noemen ze dat. (Kan dat meisje nog lopen?) Ik hoop het voor VVW want anders kunnen ze bij VZV de beelden gebruiken om aangifte te doen. Ongehoord

• VVW 'er

Voortaan die film ff goed bekijken, mensen. Als je het goed gezien hebt en dat heb je dus blijkbaar niet. Zie je dat de speelster van vvw voor de bal gaat en echt niet bewust denkt om die speelster onderuit te halen. Dat gebeurt gewoon in het spel. Allebei ga je vol voor die bal als het andersom zo was geweest had je ook op die bal gedoken. En dat daardoor een speelster hard valt, voel je je als persoon ook lullig dat je dat gedaan hebt. Ik vind niet dat je daar zo zwaar aan moet gaan tillen, want het is echt niet zo dat vvw bewust mensen probeert te blesseren. De speelster heeft ook haar excuses aangeboden aan de vzv'ster. Vvw gaat nu toch ook geen eindeloos verhaal houden over hoe een speelster van ons aan haar arm terug getrokken werd.

En kijk ook eens naar het aantal strafworpen wat vzv heeft gekregen in de eerste helft en naar de strafworpen die vvw gekregen heeft in de eerste helft. Terwijl dat (voornamelijk van de nummer 15) van VZV heel vaak indringen was. Best knap op zich dat zij drie vvw'ers naar de vlakte werkt en dan toch nog een penalty mee krijgt.Dus jullie kunnen het allemaal wel mooi afschuiven op de scheidsrechters en het harde spel van vvw, maar uiteindelijk heeft vvw met dikke punten gewonnen en daarbij miste vvw ook een belangrijkste speelster.

• poep

De beste speelster in overtredingen zeker (JOLANDA)