Hoofdklasse A Heren voorspellingen

• Seikurt

Donderdag:

HVBS - VVW

Zware pot voor beide teams, gezien afgelopen weekend: verlies voor VVW 29 - 27

Zaterdag:

Team 3 - HVBS

Team 3 houdt de koppositie in handen: 33 - 24

Celeritas - Achilles

Walk over van Achilles bij Celeritas, lijkt me duidelijk. 36 - 8

Zondag:

Nieuwegein 2 - Hurry-up 2

Nieuwegein is compleet inclusief dubbelaars en wint deze spannende pot. 32 - 29

CSV - Fortissimo

Fortissimo heeft plaats 2 nog binnen handbereik en kan de aansluiting niet missen: 26 - 31

VVW - Vrone

Spannende pot met consequenties, wie wint blijft in HKA. Thuis is VVW sterker: 31 - 24

FHC - Hellas 2

Gezien laatste resultaten van FHC hoef ik alleen maar de uitslag te geven: 15 - 28

• Ballenvanger

Ik zie steeds terugkomen in de voorspellingen dat er over “dubbelaars” gesproken word.

Dan hebben we het over wat A-jeugd spelers dus, dat zijn degenen die onbeperkt mee kunnen spelen. De rest zit al vrij snel aan hun maximum omdat de eredivisie veel eerder begint.

Zullen zij dan zoveel invloed hebben op de uitslagen?

• Tonijn

Donderdag:

HVBS - VVW

HVBS wint dat op basis van meer ervaring en daarmee spelen zij zich nagenoeg veilig voor het geval er versterkte degradatie is en moet VVW toch nog wat oppassen na geweldige seizoenstart (wat is er daar gebeurd??).

28-26

Zaterdag:

Team 3 - HVBS

HVBS heeft geen behoefte eraan om die wedstrijd te winnen; 33-24

Celeritas - Achilles

Tja zonder hars, kan Achilles dat? Celeritas moet nu echt oppassen want bij versterkte degradatie volgen ze BDC soest…. Achilles wint: 26-29

Zondag:

Nieuwegein wint makkelijk want Hurry-up weet dat degradatie onontkoombaar is (en willen volgend jaar met nieuwe trainer weer echt gaan bouwen): 34-16

CSV - Fortissimo

Fortissimo heeft plaats 2 nog binnen handbereik, maar in alle wedstrijden die erom gingen hebben ze verloren. Als je de wedstrijdverslagen moet geloven lijkt het wel of er dan niets lukt: 29-24.

VVW - Vrone

Vrone heeft geen zin in gedoe, pakt de punten en spelen zich ook nagenoeg veilig voor het geval van versterkte degradatie: 27-28.

FHC - Hellas 2

FHC wil misschien thuis nog wel partij bieden, en Hellas moet alle zeilen bijzetten om Heren 1 te behouden op niveau. Ik denk dat Hellas met jeugdteam afreist en dat FHC een kans maakt: 27-25.

• Snuitert

Seikurt Schreef:

——————————————————-

> Donderdag:

>

> HVBS - VVW

> Zware pot voor beide teams, gezien afgelopen

> weekend: verlies voor VVW 26-23

Mee eens Seikurt!

>

> Zaterdag:

>

> Team 3 - HVBS

> Team 3 houdt de koppositie in handen: 33 - 24

Ook mee eens, de beste moet je niet willen verslaan..

> Celeritas - Achilles

> Walk over van Achilles bij Celeritas, lijkt me

> duidelijk. 36 - 8

HAHA! Beste uitslag! Ook mee eens!

>

>

> Zondag:

>

> Nieuwegein 2 - Hurry-up 2

> Nieuwegein wint deze spannende pot. 30-15

>

jaja, toch nog een beetje eigen mening..

> CSV - Fortissimo

> Fortissimo heeft plaats 2 nog binnen handbereik en

> kan de aansluiting niet missen maar toch doen ze het…

31-29

>

> VVW - Vrone

VVW absoluut sterker en wint dik. 28-18

>

> FHC - Hellas 2

Alle respect voor FHC dat ze gewoon lekker komen ballen ondanks het hopeloos is. Gelukkig is het thuis voor ze deze week en geen uren in de auto. Alhoewel ze rustig in den haag gaan stappen na een avondje op je klote in Spakenburg! Respect boys!

Eindstand…..10-50

Succes mannen

• voyeur

Donderdag:

HVBS - VVW

Midweeks naar Spakenburg, lijkt me thuisvoordeelx2 voor HVBS, maar ik kan het mis hebben. 30-28

Zaterdag:

Team 3 - HVBS

Kort achterelkaar voor HVBS, maar dat is nou eenmaal zo hè. VVW is moeilijk voor HVBS, laat staan Aalsmeer 3. 35-28

Celeritas - Achilles

Celeritas kwam laat op gaan en speelt heel wisselvallig. Achilles gooit er wat minder in, maar ze kunnen gewoon goed ballen en dan maakt het niet uit of er plak op zit. 17-29

Zondag:

Als Nieuwegein een paar keer aanzet en verdedigend controleert, moeten ze dit vrij gemakkelijk kunnen winnen. 32-25

CSV - Fortissimo

Fortissimo heeft het moeilijk gehad met de middenmoters, maar wel vaak net aan gewonnen. CSV leert van de zwakke fases van de vorige wedstrijden en Fortissimo verslikt zich nu wel eens. 32-30

VVW - Vrone

Spannund! Als VVW lekker zijn eigen spelletje speelt geef ik ze de beste kansen. Maar als Vrone slim speelt en hun spel doorheeft zou het nog wel eens heel lastig kunnen worden voor VVW. 30-29

FHC - Hellas 2

FHC stelt lekker een jeugdig team op, en speelt een leerzame en sportieve pot. 20-45

• Rammer

HVBS - VVW => HVBS pakt de punten. 27 - 23

Aalsmeer3 - HVBS => Aalsmeer thuis verliest niet dus 2 punten voor team 3. 33 - 25

Celeritas - Achilles => Ook zonder hars en een handbal zo groot als een voetbal maakt voor de uitploeg niets uit. 17 - 34

Nieuwegein 2 - Hurry Up 2 => Punten blijven in de sauna van Galecop. 32 - 23

CSV - Fortissimo => CSV kan wel eens verassen maar deze keer niet. 23 - 28

VVW - Vrone => punten blijven in wervershoof. 29 - 26

FHC - Hellas 2 => FHC is het spoor kwijt en ook thuis beginnen ze niks tegen Hellas. 14 - 38

• Six

Donderdag:

HVBS - VVW

Ik vind VVW de betere ploeg, maar doordeweeks uit spelen is nooit fijn. Toch overwinning voor de uitploeg. 27-30.

Zaterdag:

Team 3 - HVBS

Het klasseverschil is natuurlijk enorm, maar het verschil zal niet al te groot zijn. Team 3 zal HVBS rustig aan de kant zetten. 32-21.

Celeritas - Achilles

Zonder hars hoeft niet per se een probleem te zijn voor Achilles. Binnen de categorie harsloze ballen bestaan echter helaas grote verschillen, dus dat zal zeker van invloed zijn. Achilles is natuurlijk wel veel beter. 18-26.

Zondag

Nieuwegein is veel beter en speelt thuis! Lijkt me een duidelijke. 32-19.

CSV - Fortissimo

Een harsloze pot, waar ook Fortissimo niet van gecharmeerd is. Ik houd het op gelijkspel, met name ook omdat CSV compleet absoluut geen slechte ploeg is. 26-26.

VVW - Vrone

Vrone verbaast mij bijna elke week weer, oftewel erg wisselvallig. Voor VVW geldt een beetje hetzelfde, dus ik ga wederom voor een gelijkspel. 29-29.

FHC - Hellas 2

Prima reisje, zondagmorgen vroeg weg en zondagavond laat weer thuis. De routiniers zullen daar absoluut geen zin in hebben. Hellas wint wel. 21-28.

• Woutje Wachtmans

HVBS - VVW

Overwinning voor de jongens uit Bunschoten, als ze de rechteropbouwer vastzetten. 28-24

Zaterdag:

Team 3 - HVBS

Team 3 is op weg naar het kampioenschap. Ze zullen geen problemen hebben met HVBS. 34-22

Celeritas - Achilles

Aan Celeritas heeft Achilles geen kind…. 14-40

Zondag:

Ook een eenvoudige overwinning voor Nieuwegein. 35-15

CSV - Fortissimo

Vorig seizoen had Fortissimo niets in te brengen in Castricum. In Cothen werd er redelijk eenvoudig gewonnen. Kleine overwinning voor Fortissimo deze keer. 26-28

VVW - Vrone

Vrone gaat weer een uitoverwinning boeken. 30-32

FHC - Hellas 2

Makkelijke overwinning voor Hellas. 15-35

• Seikert

Seikurt Schreef:

——————————————————-

> Donderdag:

>

> HVBS - VVW

> Zware pot voor beide teams, gezien afgelopen

> weekend: verlies voor VVW 29 - 27

>

Helaas moet ik mezelf corrigeren. We kregen handballes van VVW: 16-28

• bijna ex keepert

En dat na een ruststand van 12-12 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!