Wij bepalen wie er kampioen wordt

• HKA

Zeker! Hele prestatie, knap gedaan van ze. Ben benieuwd hoe het deze reeks gaat (gister even bekeken…Aalsmeer, Celeritas (uit…oeioeioei) met de blessures. Nieuwe teams starten vaker niet slecht / goed maar vallen dan de 2e seizoenshelft naar beneden. Ik vind ze leuker spelen dan Fortissimo, die scorende nr. 8 heeft iedereen intussen door, maar minder dan Aalsmeer. Jammer dat dat team niet mag promoveren!

• Toeschouwer

Ach Toetertje…. Als jouw handbalniveau net zo hoog is als je “internetniveau” valt er weinig te genieten ben ik bang :P

• cirkel

Ik neem dan aan dat Aalsmeer met het 3e team dan niet speelt met versterking uit het 1e en 2e zoals zoveel andere clubs wel doen.

Het eerste deel van de competitie veel spelers uit het 1e ook in het 2e laten spelen. Dan ben je veilig en kun je het 2e deel van de competitie freewheelend naar het einde. Dàt vind ik competitioe vervalsing!

Dat heeft dus niets te maken van de kwaliteit van dat reserveteam.

Kijk eens naar uitslagen van 2e en 3e teams vanaf januari: wel gek/opvallend (hoe je het ook wilt noemen) dat er zgn. verrassende uitslagen staan bij reserveteams omdat spelers in het 1e team vastgespeeld zijn….

• Toeschouwer

Oeps.. Toetertje moet natuurlijk HKA zijn ;)

• (Duim)-Zuigertje

Geen OUD zeer of jaloers.

Als ik (de laatste jaren) naar Aalsmeer moet (2 tot 3x per jaar) dan moet ik op de zaterdag

Maar ………………….

Reageer eens inhoudelijk boys

Mogelijk kan ik een docent regelen

• cirkel

Aanvullend voorbeeldje:

1e divisie dames

Sinds januari verliest Quintus 2 van

nr. 10 Foreholte met 22-27

nr. 13 DSVD met 21-22

nr. 9 Bentelo met 24-30

nr. 8 Olympia met 22-31

Dus 4 van de 7 nederlagen tegen (behoorlijk) lager geklasseerde teams vanaf januari…

En kijk ook eens naar het puntenverlies van VOC 3….

Toeval? Lijkt mij niet….

• HKA

Daar ben ik ook bang voor ;)

• Toeter

Duim-zuigertje ik dat je zelf een docent nodig heb, als ik onderstaande discussie lees.

http://handbal.startpagina.nl/prikbord/10750843/uitslagen-heren-regio-c#msg-10750843

• de drie

Hellemaal niemand bepaald wie er kampioen wordt.

Aalsmeer 3 staat nu 1e en het zou dom zijn wanneer ze die plek nog weg geven.

En om te kunnen bepalen wie er kampioen wordt zou je daarnaast expres moeten verliezen.

Hier heeft niemand zin in. Daarnaast moet je van meerdere ploegen winnen om kampioen te kunnen worden zoals; Nieuwegein 2, Hellas 2 en Vrone.

Aalsmeer heeft van die ploegen mischien nog wel het minst te zeggen over wie er kampioen wordt. fortissimo en achilles spelen bijvoorbeeld aan het eind van het seizoen tegen ploegen zoals hellas 2 en vrone.

Maar ik denk wel dat een uitstapje naar de 1e divisie voor alle ploegen die nog kans maken om te promoveren van korte duur zal zijn.

• DONDERS!!!

Als er hier toch over niveau en dergelijke wordt gesproken Duimzuigertje, spelen jullie zelf ook niet al te goed anders had je wel meer als twee of drie keer per seizoen naar Aalsmeer gekomen om daar wel te spelen om “de prijzen” ……..