een zachte “g”, met een harde “L” zeker, wat een praatjes weer mannen
Al deze reacties: een prachtig bewijs van competitievervalsing door al die reserveteams.
Snel een eind aan maken.
Ik kreeg een stuk in handen waarin al ideeën zouden zijn om reserveteams uit de 1e divisie te weren: om dezelfde reden zoals bij de meeste reacties hier geldt. Gewoonweg Competitievervalsing.
Voor mij mag er best eens goed gepraat worden over het idee: weg met de 2e teams in de hoogste divisies.
Onzin!
2e teams horen natuurlijk thuis in de 1e divisie (of hoofdklasse). En 3e teams kunnen ook prima thuishoren in de hoofdklasse (of regioklasse). Dat is geen competitievervalsing want die teams gaan om te winnen en ik ken geen voorbeeld van een 2e of 3e team dat door tegen het ene team te winnen en het andere team te verliezen bepaalt wie promoveert (al helemaal niet in de 1e divisie waar met periode kampioenen wordt gewerkt).
Tenslotte, wie wil er nou in een 2e of 3e team spelen en kampioen worden in de wetenschap dat je niet goed genoeg bent voor een klasse hoger (was je wel goed genoeg, dan had je in hoger team gezeten). Beetje extreem sneu ben je dan.
En wat Aalsmeer 3 betreft. Dat zij kunnen bepalen wie kampioen wordt, betekent dat de andere teams in die klasse niet goed genoeg zijn om te promoveren. Achilles en Fortissimo hebben / hadden het in eigen hand, er is geen sprake van “erin geluisd” zijn door het 3e team. En ach dat een paar oude lullen met anti handbal het leuk vinden om te bepalen wie er kampioen wordt, gun ze dat verzetje.
TEAM III heeft niets te maken met de A-selectie van Fiqas Aalsmeer, er wordt maximaal 1keer per week getraind(door sommige 0 keer) met het vierde team, een heel enkele keer doet er A-junior mee om wat ervaring op te doen that's it.
Wat betreft niet goed genoeg zijn voor de A-selectie(heren 1 en heren 2 dus) heb ik nieuws voor je 9 van de 10 hebben hier gespeeld en er zijn er een stuk of 7a8 die kampioen van Nederland zijn geworden in de ere-divisie en dus ook europacup ervaring hebben. De meeste vinden het gewoon leuk om hun carrière af te sluiten op een enigszins aanvaardbaar niveau en andere vinden de hoofdklasse gewoon prima, vaak komt dit doordat ze niet 5x in de week kunnen trainen of hier geen zin in hebben! Wat anti handbal betreft begrijp ik jullie niet helemaal maar dat zal wel jaloezie zijn…..
Kortom als je niet kunt winnen van dit Team, ben je gewoon niet goed genoeg, win je wel, ben je dat wel en zit je waarschijnlijk bij de verkeerde club, eentje waar je al aan je plafond zit.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?