Wij bepalen wie er kampioen wordt

• Toeter

ja en naar 10 min stond het 3-10

• Lisa.

Dalfsen 1 is pas goed!

Ze hebben Oostenrijk eruit gespeeld en zelfs Turkije!

Ik weet niet tegen wie ze nu moeten thuis-uit.

Maar als ze thuis moeten kom ik zeker weer kijken!

Tegen Oostenrijk&Turkije was ook super mooi handbal om te zien.!

Van hun kun je wat leren, ''t is TOP handbal,

Ook al speel ik zelf niet bij Dalfsen maar bij Voorwaarts!

• Buurter

Aalsmeer 3 heeft de topper tegen achilles met 27- 23 gewonnen

• paling14

er is nu nog maar 1 team dat bepaald wie kampioen wordt

• DONDERS!!!

WIJ bepalen nog steeds…….(tu)

• (Duim)-Zuigertje

Bla Bla Bla

en weinig wol

zo halen we de 100 ook

• wijze uit het oosten

wijzelf dusX(

• Droogkloot

Als team3 nou echt zou goed zou zijn als ze zelf denken, moeten ze ‘gewoon’ alles winnen.

Wel zo eerlijk voor het verdere verloop van de competitie.

In principe zeggen ze zelf dus dat iedere keer dat ze punten laten liggen ze schuldig zijn aan competitie vervalsing… :P

• B-Laro

De punten tegen Achilles hebben ze in de thuiswedstrijd goed gepakt. Alleen jammer dat er bij ons 2 bepalende basisspelers door wintersport afwezig waren en onze cirkelloper tijdens de wedstrijd even aan de kant moest zitten. Rematch in de voorbereiding 2010-2011 om te bewijzen dat T3 echt zo goed is? ;-) T3 zeker een team dat in de 1e divisie zou kunnen spelen. Denk wel dat ze dan meer moeten trainen, qua conditie wordt het een lastig verhaal zou worden. Maar ach..waarom zouden ze dat willen? Zo is het prima vertoeven in handballand toch?

• Gerard J.

Team III speelt geen voorbereiding wedstrijden, seizoen is met 22 wedstrijden al lang genoeg! Zie vandaar ook vaak verlies in eerste competitie wedstrijd. Daarnaast alleen uit verloren met (ook ontbrekende spelers) tegen de terechte promovendus….

Hoofdklasse is inderdaad mooi genoeg, winnen is leuker dan verliezen! En 26 wedstrijden is helemaal te veel van het goede hoor… :-)