Na competitie en deelname handbalacademie

• amsterdam

dat waren geen speelsters die 3x in de week trainden hoor!!!!!!

ff checken en dan bekken.

• HAspeelster

al jullie opmerkingen al weken lang gelezen zitten hier soms een heleboel frusties tussen die ook graag op de academie willen zijn maar niet in aanmerking komen?

• 2voor12

Volgens mij slaapt een topsporter om 0.51 uur aan jou is het geld dus echt verspild.

• supporter

heel goed 2 voor12

• cirkel

En als de HAspeelster straks naar het buitenland gaat voor een goed contract, wie krijgt dan de opleidingsvergoeding of transfervergoeding: het NHV of de club?

Ik dacht dat het NHV garen spint bij internationale overschrijvingen.

Dus vanuit een buitenlands contract een goed bedrag in de NHV-pot die volledig transparant is en verrekend wordt met voorgeschoten bedragen (lees: contributieverhogingen). Kunnen we gelijk zien dat de HA zinvol en rendabel is.

Ik vraag mijn baas ook niet mijn opleiding te betalen en dan na de opleiding zo maar te vertrekken naar een andere baas.

Dus meiden, alle leden hebben meebetaald aan je opleiding en je carrière. Wat doe jij terug?

Heb je zelf meebetaald? Dat heb ik ook aan mijn opleiding!

Voor wat, hoort wat….

Wat hoor ik? Het NHV heeft betaald? Klopt, maar dat NHV zijn wij!

• Vervolg

Nee geen frustraties. je bent een kostenpost zonder rendement.

er ligt een slecht financiele, beleidsmatige en sportieve basis.

Een prestigeproject van enkele mensen die zich managers en technische staf noemen.

Maar als iets niet werkt, trek dan de stekker eruit en doe aan damage-control

• jopiedewit

weet je dat heel zeker. visser quintus, burgers (geen club) hilster sew, robben V/L. pusic V/L…zomaar een paar namen geloof mee die trainde niet meer dan 6 uur in de week…….wie doet dus zijn huiswerk niet

• vervolg

Ze hadden idd beter het geld dat wordt vrijgemaakt voor de HA kunnen verdelen onder de eredivisie clubs, kunnen deze meer uren maken en krijg je een betere competitie

• leek

Ik ben dan mss maar een leek, maar als we als nederland een handbalacadamy hebben, zouden die dan A: Zowel voor de heren als vrouwen toegankelijk moeten zijn, alleen dames is namelijk bullshit,

En B: Zouden daar dan niet alle “betere” spelers of speelsters moeten zitten, op dit moment is de HA nou niet echt een boegbeeld om een heuze ACADAMY genoemd te worden….

Dusja, verandering, of kappen maar, want hier betaal ik dus geen belastingcenten voor

• zondag

Ik denk het ook !!!

Als we inderdaad jonge speelsters verdelen over de competitieclubs, we op termijn veel beter uit de strijd zullen komen.

Nu spelen de meisjes van de HA veel wedstrijden en uiteindelijk worden ze er toch niet beter van.

De meiden met talent komen ook wel boven als ze bij een eredivisie club spelen.

En inderdaad het handbal in Nederland wordt er VEEEEEEEEL beter van

Kijk eens naar Loreal, een club die net gepromoveerd is en dan een belangrijke speelster verliezen aan AAC. Ze hadden best wat meer punten kunnen halen als ze anouk er wel bij hadden gehad. Maarja………… De academie zit in Arnhem, dus ze gaat naar AAC.

Vervolgens moet je kijken naar AAC. Estefana is geblesseerd en AAC haalt geen punt.

Gelukkig is ze weer terug en kunnen ze weer behoorlijk tegenstand bieden en halen weer wat punten.

Natuurlijk worden ze geen kampioen met 1 speelster, maar het niveau stijgt wel.

nee, alle speelsters worden geadviseerd om naar VOC te gaan, want dan kunnen ze kampioen worden.

Ik vind het overigens wel slecht van VOC om deze meisjes allemaal aan te nemen, want ze schepen zich wel met een probleem op.

Deze meisjes zijn namelijk over een paar jaar weer weg en hun zelf opgeleide talenten zeer waarschijnlijk ook.

En talent hebben ze daar, daar weet ik alles van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!