las in dagblad van het noorden dat dos en e&o misschien gaan fuseren komend jaar?
Even nog over HAVAS. Natuurlijk missen ze Sabine, die is gewoon ontzettend goed en heeft een scorend vermogen… Maar ze hebben veel meer ‘pech’ gehad, waardoor het dit jaar moeilijk is geworden: 2 meiden eind vorig seizoen gestopt, beide opbouwers. Een blessure bij nog een bepalende speler en veel kleine blessures bij andere spelers… Er blijft weinig over!
Hee Handbalgirly
Ik reageer alleen op een evaluatie die ik gelezen heb op een site, geschreven door een begeleider/coach.
Hoe VZV hier mee om gaat = hun verantwoording.
Ben alleen benieuwd wie waar naar toe gaat en welke spelers er eventueel naar andere verenigingen toegaan in deze hoofdklasse.
PS: lees ook eens de verslagen van ZAP 1 in de Zap kranten van de laatste twee weken = ook bar interressant!!
Volgens mij denk jij dat je on the top off the handbalwereld staat Handbalgirly. Sorry maar wat ik hier lees, is dat JIJ denkt dat je alles weet van elke vereniging, elke speelster en coach/trainer. I.p.v. roddels in de wereld te helpen, zou ik me eerst maar eens verdiepen in de feiten.
Ook heb je op alles in de handbalwereld wel wat de zeuren. Ga toch eens genieten van het mooie spelletje handbal als speler of supporter.
Waarschijnlijk ben ik al de zoveelste die tegen iemand ingaat en dat het toch geen zin heeft, omdat de betreffende perso(o)n(en) toch weer met hun eigenwijze kop achter de pc stappen en onder een andere of zelfde naam verdergaan. Misschien is het beter dit hele discussieforum te verwijderen.:S
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?