.
Ik weet dat heel veel mensen het forum lezen, maar het blijft alleen maar bij lezen. Ik denk dat mensen een beetje discussie moe zijn en het allemaal wel geloven dit seizoen dus…….wachten is maar weer op de belangrijke wedstrijden.
Zal mijn club VVW dus, de tweede plek nog halen? Over 10 wedstrijden weten we het. De verloren wedstrijden tegen ZAP en DTS zullen zeker rechtgezet worden. Ben benieuwd wat ze tegen Borhave doen, als ze de inhaalwedstrijd verliezen, dan geef ik de tweede plek aan Borhave en zit het er dit seizoen gewoon niet meer in…….
Hopelijk zullen ze volgend seizoen wel laten zien dat ze hogerop kunnen handballen.
Arie, welke speelsters en trainers verwacht jij dan dat er vertrekken?
VZV - Riekie Singer -> SEW? VOC?
Zeker:
VVW - Betty Plasmeijer -> KSV?
VVW - Shirley Meuldijk -> TOP/DSS
HAVAS en LHC degraderen, maar ik geloof niet dat daar nou speelsters tussen zitten die vertrekken naar andere clubs. Of heb ik het mis? Denk dat ze allemaal trouw blijven aan hun club.
Rob Singer loopt te verkondigen SEW of DSS
Shirley Meuldijk 2e of 3e keeper bij DSS
Voor de rest weinig bekent.
Ben wel benieuwd of al die talenten/A junioren die nu in de hoofdklasse ballen, zie VOC-VZV-ZAP-HAVAS-WESTSITE-VVW-BORHAVE het hogerop gaan zoeken.
Op VOC na die dit seizoen superieur is, zit er wellicht volgend seizoen geen uitschieter in de hoofdklasse, dus???????
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?