Dames Hoofdklasse A uitgediscussierd

• BOOM

.

• Boompje

BOOM Schreef:

——————————————————-

> .dat zou wel jammer zijn. Hoezo uitgediscusieerd? Wat is er aan de hand.

Geen zin meer?

• arie3

Kampioen is duidelijk en tweede plaats is eigenlijk niet interresant meer.

En als zelfs ZAP al dik verliest van Westsite is dit inderdaad einde discussie.

Enige leuke is dan nog, wie gaat als trainer/speler waar naar toe.

Vb waar gaan Riekie en anderen spelen.

• VVW'er

Ik weet dat heel veel mensen het forum lezen, maar het blijft alleen maar bij lezen. Ik denk dat mensen een beetje discussie moe zijn en het allemaal wel geloven dit seizoen dus…….wachten is maar weer op de belangrijke wedstrijden.

Zal mijn club VVW dus, de tweede plek nog halen? Over 10 wedstrijden weten we het. De verloren wedstrijden tegen ZAP en DTS zullen zeker rechtgezet worden. Ben benieuwd wat ze tegen Borhave doen, als ze de inhaalwedstrijd verliezen, dan geef ik de tweede plek aan Borhave en zit het er dit seizoen gewoon niet meer in…….

Hopelijk zullen ze volgend seizoen wel laten zien dat ze hogerop kunnen handballen.

• vzv

Riekie speelt bij VZV volgend jaar.

• Handbalgirly

Arie, welke speelsters en trainers verwacht jij dan dat er vertrekken?

VZV - Riekie Singer -> SEW? VOC?

Zeker:

VVW - Betty Plasmeijer -> KSV?

VVW - Shirley Meuldijk -> TOP/DSS

HAVAS en LHC degraderen, maar ik geloof niet dat daar nou speelsters tussen zitten die vertrekken naar andere clubs. Of heb ik het mis? Denk dat ze allemaal trouw blijven aan hun club.

• Handbalgirly

Ook als VOC of SEW komen?

• ...

Van havas is Sabine van de Berg is zwanger, aangezien zij de bepalende speelsters is, verklaard dat de positie van havas.

• Piet Precies

Marina Koopman van DTS naar VVW samen met keepster Laura Mol.

• arie3

Rob Singer loopt te verkondigen SEW of DSS

Shirley Meuldijk 2e of 3e keeper bij DSS

Voor de rest weinig bekent.

Ben wel benieuwd of al die talenten/A junioren die nu in de hoofdklasse ballen, zie VOC-VZV-ZAP-HAVAS-WESTSITE-VVW-BORHAVE het hogerop gaan zoeken.

Op VOC na die dit seizoen superieur is, zit er wellicht volgend seizoen geen uitschieter in de hoofdklasse, dus???????