Waar heb je deze informatie vandaan Arie ? Zelf heb ik nooit zoiets verkondigd, dit speelt nog helemaal niet.Het liefst zetten wij bij VZV een goede ploeg neer en in de tweede plaats maakt Riekie zelf uit waar zij speelt en niet ik.
VOC 2 kampioen echter ik ben bang dat VOC 3 ook kampioen wordt(oriento) wie gaat er nou naar de 1e divisie, lijkt me nog een interne aangelegenheid worden.
Borhave / Dos kijken wie er 2e gaan worden maar ja dat zijn de net niet plaatsen en geven naar volgend jaar toe al gelijk druk van dan maar m.a.w. iedere tegenstander heeft in ieder geval al 4 wedstrijden om naar uit te kijken.
Zap>>>> dragan weg!!,
VZV>>>blijft hans!
VVW>>> betty weg!
DTS>>> johan weg!
Zitten er hier nog trainers bij die naar het grote SEW kunnen en dat niveau aan kunnen om daar te trainen, loopt nu iemand uit Den Haag en omgeving, in deze tijd van economische onrust kan je in ieder geval bezuinigen op de reiskosten.
ksv>>>promoveert naar de hoofdklasse, lijkt me dan fijn om als huidige trainer mee te gaan
Het wordt zo wel een noord hollands onder onsje, leuk voor de regio maar het blijft dan teveel hangen. Toppers gaan toch naar sew, dss lijkt me niet en ze hebben genoeg eigen talent echter het huidige 1e team is ook jong dus ontwikkeling van een aantal jonge speelsters stagneert en dat is wel weer leuk voor de overige clubs in de regio om te kijken of er een talentje te halen is, die zich wil blijven ontwikkelen.
Dragan kan het niveau van sew wel aan hoor.. goede trainer. Jammer dat het er bij zap nu niet uit komt.
Een grote trainerswissel in noord-holland… leuk! dts, vvw, zap: maar wie eindigt waar? Leuk voor de spanningen in het nieuwe seizoen?
En als er een aantal wisselingen zijn van trainers, zijn er dan ook speelsters in noord-holland die ‘mee-overstappen’?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?