Hopelijk is het laatste woord dan aan mij, degene die blijkbaar alle commotie veroorzaakt heeft.
Ik vind het knap wat voor conclusie's er getrokken worden uit mijn bericht, wat natuurlijk nog steeds een mening is.
Volgens mij staat er samengevat het volgende in het bericht (je kunt letterlijk de meeste woorden er terug uit halen:
Heerle was slecht, Savosa is een ploeg met talent, de scheidsrechter deed zijn best maar 1 scheidsrechter is te weinig voor een wedstrijd op dit niveau en wij hebben de opmerkingen in het topic Savosa topper Matthijs niet gemaakt.
Verder staat er een opmerking dat de spelers van Savosa geen huilers zijn, maar dat ik er wel wat andere benamingen voor zou kunnen bedenken, uiteindelijk heb ik er geen benoemd. Dit is misschien wat vreemd geformuleerd en wat dat betreft zal Savosa nooit mijn favoriete ploeg zijn om tegen te komen, maar ik zie verder geen problemen.
Ik hoop dan ook dat de discussie hiermee ten einde is gekomen, bij deze iedereen een sportief en gezond 2010 toegewenst!