Uitslagen 19/20 dec. Heren Regio C

• Hoekvlag

De druiven waren vooral wit in brabant dit weekend!

Op naar het volgende weekend! En laten we deze wedstrijd maar gewoon hangen, is het beste voor iedereen zo te merken.

Goede kerstdagen voor iedereen (ook voor savosa want zo slecht ben ik nog niet) en een goede jaarwisseling.

• een speler

Wij hebben lang getwijfeld om wel te gaan of thuis te blijven.

\ik vond het niet verantwoord om de weg op te gaan.

\niet voor niets een weeralarm afgegeven

\ik moet wel zeggen dat ik respect heb voor de heren uit heerle dat ze wel zijn gegaan

maar heb er geen spijt van dat wij niet zijn gegaan.

iedereen neemt een beslissing wat hun het beste lijkt

snap dan ook heel goed dat dws, saturnus 72 en ik denk ook unitas niet zijn afgereist naar o.a leidsedam,vlaardingen en rotterdam.

en vind het dan ook jammer dat sommige denken dat het voor bepaalde teams goed uit is gekomen dat ze niet zijn gegaan.

heb respect voor de beslissingen die mensen nemen en trek niet zou gauw een conclusie, want daar zijn sommige erg goed in in deze regio c klasse

verder iedereen hele fijne feestdagen en tot volgend jaar allemal

• hv

Met verbazing

• kerstman

Westlandia schijnt gewonnen te hebben. Hoe of wat weet ik niet. Wel verbazingwekkend Wie weet het wel?

• kerstman

Uitslagen regio c heren 19/20 dec

Gepost door: … ()

Datum: 20 december 2009 12:06

Westlandia-Saturnus 21-20

• kerstvrouw

Als ze winnen schijnen ze nog wel eens te reageren hier.

Maar die Oude Reus zal wel vast op vakantie zijn gegaan, aangezien er geen enkele reactie van hem is.

De rest weet ik niet wie er van Saturnus L hier posten.

Ze schijnen last gehad te hebben van de hars ;)

allemaal fijne jaarwisseling en kerstdagen, handballen met 10 vingers gaat beter. .

• Jawel

Heineken,

Ouwe reus is op vakantie en Jantje is niet aan het werk, dus hierbij verslag uit 2e hand.

Erg veel gemist voor open hok, moeite met hars (mogen we een keer met hars……)

Verder niet veel kut smoesjes gehoord. Ik denk dat ik ook niet veel meer zal te horen krijgen, waarschijnlijk hebben ze ook nog de derde helft weggegeven.

de 10e weer compleet en de drank en hapjes staan klaar, ik reken op een gelijkspel in de derde helft

• Chucky

Allemaal een fijne kerst en een goed nieuwjaar, blijven trainen met die hars he (:P)

• Giedd

ik heb ooit nog eens in een grijs verleden vertelt dat er veel hars op de bal zit in Naaldwijk.

Ben blij dat niet alleen wij maar ook Leiden, Leidschedam en Vlaardingen er last van hadden.

Maar is wel dus een duidelijk feit dat er gewoon teveel hars op de bal zit in Naaldwijk waarbij ze

dus wel hun puntjes goed pakken.

• Jawel

He Giedd,

teveel hars is echt niet een reden om te verliezen, net zo goed als geen hars.

we moeten toch wat verzinnen……………